Країна дитячих мрій. Всеволод Нестайко „В Палаці Чарівних Казок” - Читання - Читання - Каталог файлів - Презентації для дітей

                RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        Понеділок, 20.02.2017,  
                  Вітаю Вас Гость  
Останні коментарі


Мені теж дуже подобається це відео. Хоча слід зазначити, що в Антарктиді нема білих ведмедів.


Файл не найден

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Читання » Читання

Країна дитячих мрій. Всеволод Нестайко „В Палаці Чарівних Казок”
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 01.04.2011, 20:19
В Палаці Чарівних КазокЧитання
3 клас
Тема: Країна дитячих мрій.
Всеволод Нестайко „В Палаці Чарівних Казок”  

Мета. Розширювати знання учнів про народні і літературні казки, розвивати уміння швидко орієнтуватися в структурі тексту, знаходити в ньому описи, відповіді на запитання за змістом твору, розширювати читацький кругозір, виховувати цікавість до усної народної творчості, літературних казок, бажання стати активним слухачем.
Обладнання:мультимедійна презентація до уроку, чарівний ковпак із записками від казкових героїв.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Хід уроку
I. Організація учнів до початку уроку.
Урок наш починається
Учитель посміхається.
Голівки всі схиляються
Школярики стараються.

II. Підготовка до вивчення нового матеріалу.

1. Вступне слово вчителя.
-Сьогодні ми з вами помандруємо в чарівне місто. Ми з ним нерозлучні в дитинстві, АЛЕ Й СТАВШИ ДОРОСЛИМИ, НІКОЛИ НЕ ЗАБУВАЄМО ПРО НЬОГО. Ми повертаємось до нього знову і знову. Бо мудрість, добро, краса його – невичерпні. Отже, ми помандруємо до казкового міста.(слайд „Казкове місто”).
- Це дуже велике місто. Зупиняючись на його вулицях, ви відкриватиме для себе щось нове і незвідане.

2. Мотивація діяльності учнів.
- А для чого людині потрібно відкривати щось нове і незвідане? Адже, починаючи від самого народження, коли дитинка ще тільки пізнає світ і до глибокої старості, коли за плечима сива мудрість, людина невтомно вбирає в себе все нове, незнайоме, незвичне. (слайд
- Перед тим, як почати свою подорож, давайте пригадаємо, а що називається казкою? (слайд „Казка”
- Дуже звичне для нас слово „казка”, а який великий зміст ховається за цим словом! Адже недаремно народна мудрість говорить: „Казка маленька, а розуму в ній багато) З чим воно у вас асоціюється? (слайд „Асоціативний кущ)
- Слова впали на кущ і проросли родючим насінням. Тільки одна насінинка пуста. Як ви думаєте, діти, чому вона пуста? (відповіді дітей не заслуховую, даю змогу подумати над запитанням напротязі всього уроку).

3. Зупинка на провулку Тренувальному.(слайд)

- Перша наша зупинка - Тренувальна. Підготуємо ротики до читання (слайди) (інтонування речень, читання слів на одному диханні, робота над скоромовкою)

4. Зупинка на вулиці Народній.
- Казки почали складати ще в глибоку давнину і передавали в усній формі із століття в століття, з покоління в покоління. Над казкою працювали сотні, тисячі людей. Як називаються такі казки? Отож ми з вами пройдемось вулицею Народною.(слайд „вулиця Народна)
- Зараз на екрані ви побачите ілюстрації з таких знайомих вам казок. Постарайтесь їх запам’ятати.
- „Котигорошко, Ріпка Івасик-Телесик
- „Пан Коцький” Рукавичка Колобок
- „Колобок” Мудра дівчина Кобиляча голова
- „Лисичка-сестиричка „Круть і Верть” „Кривенька качечка”
і Вовк-панібрат”
Завдання
РОБОТА В ГРУПАХ. Запишіть назви казок, ілюстрації до яких ви побачили.

5. Зупинка на Майдані Казкарів.
- Казки, як правило, розповідаються, а не читаються, Ці традиції збереглися з давніх часів, коли люди не знали писемності. Одні розповідали, а інші, такі як, наприклад, І.Франко, О.Пушкін, Ганс Крістиан Андерсен, Шарль Перро, брати Грімм записували ці казки. Щось доповнювали своє, щось змінювали, і ми з вами отримали авторські літературні казки. Наша подорож продовжується. Ми на Майдані Казкарів.(слайд „Майдан”)

- Подивіться, які будиночки розташовані на цьому майдані (слайд)
- Але вони всі порожні. Їх жителі вийшли, а нам залишили записки, де вони знаходяться.
Прочитайте ці записки і ви дізнаєтесь, хто саме тут проживає. (Потрібно назвати назву казки і її автора. Записки діти дістають із чарівного ковпака).
1) Я дуже хочу з вами познайомитись, але соромлюсь своєї гидкої зовнішності.(Г.К.Андерсен);
2) Терміново викликали лікувати звірів в Африку. (К.Чуковський „Айболитиь”)
3) Пішла до бабусі, понесла їй пиріжки. (Ш.Перро „Червона Шапочка”)
4) Побіг у школу, бо нічого не знаю. (М.Носов „Пригоди Незнайка та його друзів”)
5) Ми з Гердою у саду садимо троянди (Г.К.Андерсен „Снігова королева”).
6) Пішла провідати гномів (Ш.Перро „Білосніжка і семеро гномів”).
7) Я в Гостях у П’ятачка. (Алан Мілн „Вінні-Пух і всі-всі-всі...”)

5. Подорож лабіринтом.
- Пройшовши найзапутанішу зелену вулицю міста, ви дізнаєтесь, де саме ми побуваємо з вами зараз. (слайд „Подорож лабіринтом»
- Отож ми з вами наблизились до Палацу Чарівних Казок (слайд)

III. Опрацювання тексту В.Нестайка „В Палаці Чарівних Казок”.
- До Палацу можуть потрапити тільки ті діти, які пригадають, які казки називаються чарівними. (слайд)

- В дорозі всі стомилися, тому в Палаці Чарівних Казок першою нас зустрічає кімната відпочинку. (слайд)

1. Словникова робота.
- Підніматися до Палацу ми будемо сходинками словникових слів(слайди).
1. Читання слів «луною» за вчителем;
2. Тлумачення значення деяких слів із тексту
- Другою кімнатою у Палаці є школа, де ви познайомитесь з казкою „В Палаці Чарівних Казок” (слайд)

Казку потрібно не просто прочитати, а серед запропонованих запитань вилучити зайве.
2. Мовчазне читання твору.
3. Перевірка сприймання прочитаного за запитаннями.
4. Вибіркове читання. Відтворення змісту прочитаного. Висловлювання власних думок з приводу прочитаного.


IV. Площа Розумників і Розумниць (слайд).

Мовно-логічне завдання : підберіть автору казку (робота в групах)(слайд)

V. В гостях у автора (слайди)
- Наша подорож була б не цілком повною, закінченою, цікавою і корисною, якби ми не завітали в гості до Всеволода Нестайка, автора прочитаного вами твору, тим більше, що Всеволод Зіновійович є нашим земляком.
1. Ознайомлення з біографічними даними письменника.
2. На твою книжкову поличку
VI. Підсумок уроку (Під час підведення підсумків повертаємось до асоціативного куща)
- Чому одна насінинка пуста? (слайд
VII. Домашнє завдання (диференційоване)
- для учнів з високим рівнем знань: поділити текст на частини, скласти план;
- з достатнім рівнем знань: придумати діалог з одним із героїв казки;
- середнім рівнем знань: навчитись виразно читати казку.

Категорія: Читання | Додав: DeRik
Переглядів: 9580 | Завантажень: 618 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 3
1  
Мені сподобалось!

2  
Дякую за приємний відгук!

3  
Вибачте , а як подивитися слайди?

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Наші користувачі
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 1
Користувачів: 2
lorik3609, тетяна-скидан
Наша кнопка
Презентації для дітей


Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2017