RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        П'ятниця, 29.03.2024,  
                  Вітаю Вас Гость  
Категорії розділу
Наша кнопка
Презентації для дітей


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Читання » Читання

О. Ільченко "Про хлопчика Тоні, кашу і мудруго крука".
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 18.03.2015, 18:06

Тема: Розумійте значення слова, правильно його читайте. О. Ільченко «Про хлопчика Тоні, кашу і мудрого крука»(казка) Мета: вдосконалювати навички правильного виразного свідомого читання; вчити розуміти значення слова, правильно його читати; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати інтерес до читання. Обладнання: підручник «Читанка», презентація «Розумійте значення слова, правильно його читайте. О. Ільченко «Про хлопчика Тоні, кашу і мудрого крука». Хід уроку І. Організація класу. Вчитель: Встаньте, діти, посміхніться І до сонця потягніться, До сусіда поверніться, Один одному всміхніться. Гостей наших привітаймо І навчання починаймо. Учні (хором): Ми вам раді, люди добрі, І вітаєм щиро вас. Всіх запрошуєм ласкаво На урок у перший клас! Вчитель: Всі сідайте тихо, діти, домовляймось не шуміти. Руки гарно піднімати, чітко влад відповідати. На уроці не дрімати, а знання мерщій хапати. Тож гаразд, часу не гаєм і урок розпочинаєм. Діти: Щоб урок пройшов не марно Треба сісти рівно, гарно. Тож девіз тепер згадаймо І урок вже починаймо. Девіз Красиво читаємо, Чітко відповідаємо, Мову свою розвиваємо! Вчитель: - До нас завітала ще одна гостя. А хто це, ви дізнаєтеся, якщо відгадаєте загадку. Уночі гуляю, а вдень спочиваю, Маю круглі очі, бачу серед ночі (Мудра Сова) - Вона приготувала для вас завдання. За кожне правильно виконане завдання Мудра Сова буде нагороджувати вас літерою. В кінці уроку з цих літер ви складете слово. ІІ. Повторення вивченого матеріалу. Сова: Отож, часу ви не гайте, до роботи приступайте. Як годиться по порядку повторіть усе спочатку. Вчитель: 1. Скільки букв в українському алфавіті? (33) 2. Які звуки вони позначають? (голосні та приголосні). 3. Назвіть голосні. 4. Чим відрізняються звуки від букв? 5. Що знаємо про я, ю, є, ї? 6. Коли вони позначають два звуки? 7. Які буквосполучення позначають один звук? (Сова дарує букву О) ІІІ. Актуалізація опорних знань. Сова: Я - розумниця Сова, Мудра в мене голова. Хочу швидше вже дізнатись, Чи навчилися малята Гарно й правильно читати. 1. Назвіть букви. 2. Грп «Бджілки літають, а діти склади читають». 3. Вивчення нової скоромовки. Кипи, кипи кашка, Поки прийде Івашко. (Читають повільно, нормально, швидко). (Сова дарує букву Ц) 4. Вивчення нової чистомовки. Ко-ко-ко - не ходіть далеко , ки-ки-ки - мийте чисто руки , жи-жи-жи – чистомовку кажи, же-же-же - хатинку береже , ша-ша-ша - смачна каша , шу-шу-шу – їм кашу , га-га-га – широка дорога, гу-гу-гу – покажу дорогу . (Спочатку добавляють останні слова, а потім читають разом). 5. Гра «Швидко прочитай слова». (Читають хором). 6. Гра «Збери квітку». (Сова дарує букву І) ІІІ. Фізкультхвилинка (Сова дарує букву Ц) ІV. Вивчення нового матеріалу. 1. Сьогодні до нас на урок мудра сова запросила ще одну гостю. А ім’я її ви дізнаєтеся, коли складете слово з перших букв назв тварин, (показую малюнки: корови, акули, зайця, кота, акули ). Вчитель: За лісами, за морями Відчиняє сонце брами, А за брамами отими, Чарівними, золотими, Диво – казка походжає, Нас гостинно припрошає . 3. Робота зі словами замок , замок. - Подивіться на слова. Що ви помітили? Чарівник зробив їх близнюками. Але вони кажуть, що різні. Що треба зробити, щоб їх розчарувати? (Поставити наголоси). (Сова дарує букву М) 1. О.Ільченко «Про хлопчика Тоні, кашу і мудрого крука» 2. Гра «Мікрофон». (Метод передбачення) - Про що йтиметься у цій казці. 3. Словникова робота. - Крук – великий птах, ворон. 4. Читання тексту вчителем. - Про яку кашу ідеться мова в казці? 5. Технологічний прийом “ Пропелер” . 6. Словникова робота. Потяг Лицар Король королева Солдатик Вівсянка (Звуко-буквений аналіз слова вівсянка). 7. Увагу збираємо – «естафетою» читаємо! • Як звали хлопчика? Толя Тоні • У замку мешкав: крук чорт 8. Гра «Дзвіночок». • Де крук жив? у старовинному замку у старовинному місті 9. Дощик накрапає, дітки дружно всі читають. • Особливою іграшкою хлопчика була: дитяча залізниця ляльковий замок • Цю іграшку подарувала: королева мам 10. Незнайко читає - помилки допускає. А ми їх шукаємо і Незнайка виправляємо. • Крук був: старий хитрий (Сова дарує букву М) 11. Гра «Мікрофон». - Продовжіть закінчення казки. (Сова дарує букву М) Діти складають слово МОЛОДЦІ. IV. Підсумок уроку. - Які нові слова запам’ятали? - Що сподобалось найбільше?

Категорія: Читання | Додав: sansanovych
Переглядів: 4717 | Завантажень: 117 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2024