RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        Вівторок, 16.04.2024,  
                  Вітаю Вас Гость  
Категорії розділу
Наша кнопка
Презентації для дітей


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Читання » Читання

Презентація до уроку "За добро добром платять."Кривенька качечка".
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 04.02.2012, 23:07
Кривенька качечкаI.Організація класу.
Нумо, дітки підведіться !
Всім приємно посміхніться,
Продзвенів уже дзвінок,
Починається урок!
Чи цікаво вам дізнатися,
Що сьогодні може статись?
Ну , то ж всядьтеся зручніше
Почнемо урок скоріше!
Перевірте чи все готове у вас до уроку.А щоб наш урок пройшов добре, посміхніться один одному і скажіть на вушко щось приємне.
Девіз нашого уроку:(слайд 1)
Гарно читаємо, чітко відповідаємо,
Мову свою розвиваємо.

II.Актуалізація опорних знань.

1.Фронтальне опитування. « Мозковий штурм».
-Який розділ ми вивчаємо?
- Які жанри усної народної творчості вам знайомі?
- Над яким жанром ми працювали?
- Що таке казка?
- Які казки ми вивчаємо?

2. Розвиток читацьких навичок.(слайд 2)
Зійшли хмарки , і небо засиніло ,
І сонце ген з-за обрію пливе,
І всюди заіскрилось, засвітилось,
Напевне диво-казка тут живе.
А до неї ми потрапимо , якщо відчинимо чарівне віконце. Для цього треба справитися із завданнями.

Гра «Блискавка»
Казка, казати, качка, казкар, казковий.
-Яке слово зайве? Чому? (КАЧКА, бо всі інші спільнокореневі)

Робота з деформованим прислівям.( Слайд 3)

добром За платять добро.
У реченні заблукали слова, допоможемо їм знайти їхнє місце.
За добро добром платять.( Слайд 4)

- Що це? Як ви розумієте це прислівя?( читаємо хором)
Це і є темою нашого уроку.
( СЛАЙД 5 відкрите вікно)
Наше віконечко запрошує в чарівну країну народної казки.

III.Вивчення нового матеріалу.
1.Підготовка до сприймання теми уроку.
А ще до нас сьогодні завітала незвичайна гостя.Здогадайтеся, з якої вона казки ?( Відкриваю дівчинку з кужілочкою та веретенцем.)
(Слайд 6)
Так , це- героїня української народної казки « Кривенька качечка»
2.Словникова робота .( Слайд 7)
Починочок- пряжа, намотана на веретенце.
Веретенце- деревяний пристрій для ручного прядіння.
Кужілочка-частина прядки, на який намотують пряжу.
Полинули- полетіли.
(Показую починочок, кужілочку та веретенце).
3. Первинне читання казки.
- Про кого розповідається у казці?
4.Перевірка сприймання казки.
- Чи сподобалась вам казка?
- Які дійові особи казки?
5.Читання казки учнями.
- А щоб краще зрозуміти зміст казки, прочитаємо її ще раз.
Читання по частинах.

А) 1-а частина – до слів «…а самі знов пішли по грибки».
Читання «Ланцюжком»
Б) 2-а частина – до слів «Так і зробили»
Читання « на буксир»

В) 3-а частина – до слів «Не плач, галочко!». Читання «луною».
Г) 4-а частина . Читання «День і ніч».
- Прочитайте мовчки пісеньку дівчини й каченят.
- Як, по-вашому, треба читати пісеньку каченят?(Наспівно, заклично). А дівчини?(Із почуттям образи, із запевненням).

Фізкультхвилинка.
А зараз ми самі побудемо трошки каченятами , спробуємо скинути качечці по пірячку, підбадьорити себе та її.Відпочинемо.
Танець маленьких каченят.
Робота в групах
1 група ( Розумники)- 1 частина.Переказати близько до тексту.
2 група(Кмітливі) – 2 частина. Знайти у частині слова, що вказують, якою була дівчина.
3 група(Читайлики) – 3 частина. Вибіркове читання до слів « От дід тоді зробив їй кужілочку й веретенце...»
- Що дід з бабою зробили з гніздечком?
- Як вона на це відреагувала?
- Звертання діда з бабою до дівчини.
- Що вона їм відповіла?

4 група(Веселуни) – 4 частина.Прочитаємо цю частину в особах.(2 дітей читають за автора і дівчину, всі інші діти – хором за каченят.)
Капітан кожної групи вибирає ілюстрацію до своєї частини казки і прикріплює на магнітну дошку.Це і є малюнковий план казки.
Даю час на виконання завдань, по черзі виступають представники груп.
6. Робота над змістом.Усвідомлення морально-етичної спрямованості казки.Гра «Мікрофон»
- Що доброго зробили дід з бабою?
- Чим їм відплатила дівчина?
- Чому вона це робила?
- Чому дівчина не захотіла залишитися в діда з бабою?
- Чому вони спалили гніздечко качечки?Невже вони були злими?
- Як ви думаєте, як почувала себе вона , коли спалили її гніздечко?
- Що в цій казці схвалюється, а що засуджується?
- А що могло б бути , якби дід з бабою не спалили гніздечко?
- Чи дійсно ця казка є чарівною?Доведіть.Що чарівного тут є?
Гра «Крісло автора»
- А зараз уявіть , що ви є одним із персонажів казки, як би ви чинили на його місці?( На столі капелюх, хустина та віночок.Діти по черзі одягають один із атрибутів і дають відповіді.)

- Як ви вважаєте, куди полетіла наша качечка з табуном качок?
- Якщо вона відлетіла у теплі краї, то якою саме качечкою була наша?(Дикою).
- А чи всі качечки відлітають у теплі краї?( Ні , свійські залишаються)
- Які ще птахи відлітають у теплі краї ?
( Слайд 8)
7.Робота з прислівями. Визначення головної думки казки.
( Слайд 9)
На рідній стороні і камінчик знайомий.
Слово - не горобець, вилетить- не спіймаєш.
Добре роби- добре і буде.
- Яке з цих прислівїв виражає головну думку казки?

IV.Підсумок уроку.
Так, за кожен свій вчинок , добрий чи не зовсім, обдуманий чи ні , людина несе відповідальність.
- А що ми , школярі та просто діти , можемо робити доброго? Над цим питанням задумались учні нашого класу.
Що можу я на світі доброго зробити?
Я можу хатку пластилінову зліпити.
А біля неї тин, а поруч квіти,
А далі граються маленькі діти.
Що можу я на світі доброго зробити?
Природу можу, ліс, річки любити,
Кота і песика приблудного нагодувати,
І годівничку для птахів побудувати.
Що можу я на світі доброго зробити?
Я можу математику учити,
Писати вчитись і учити рідну мову,
Щоб грамотно вести мені розмову.
Що можу я на світі доброго зробити?
Я можу вдома прибирати й гарно шити,
Я можу радувати тата й маму,
Коли я роблю такі добрі справи.
Я можу радувати дідуся й бабусю,
Як прийду в гості і привітно посміхнуся.
І защебечу – цим здоров’я їм додам,
А ще у мене є багато інших справ...
Сподіваюсь, що після цього уроку ви будете робити тільки добрі та обдумані вчинки. А ще свої побажання вам на чарівних пірїнках залишила кривенька качечка.Одною із хороших справ буде виконання домашнього завдання.
Д. З. : 1 група- виразно читати і переказувати казку;
2 група- читати казку в особах.
Категорія: Читання | Додав: cfia
Переглядів: 9040 | Завантажень: 438 | Рейтинг: 4.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2024