Серцем розуміти картини природи. Олександр Олесь «Згадую: так я в дитинстві любив...» - Читання - Читання - Каталог файлів - Презентації для дітей

                RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        П'ятниця, 09.12.2016,  
                  Вітаю Вас Гость  
Останні коментарі

Доброго вечора)))Скиньте будь ласка фізкультхвилинку ivanna.kozhushko@mail.ru на елетронку

як скачати...будь-ласка



Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Читання » Читання

Серцем розуміти картини природи. Олександр Олесь «Згадую: так я в дитинстві любив...»
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 27.03.2016, 16:47

Серцем розуміти картини природи. Олександр Олесь «Згадую: так я в дитинстві любив...» Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання поетичних творів; вчити виділяти головне, аналізувати, висловлювати свої міркування; розвивати образнее мислення, зв’язне мовлення учнів; виховувати любов до прекрасного. Хід уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1. Читання слів з чіткою вимовою звуків [з] і [с] казка кіска кізка каска вузька гуска мотузка галузка — Прочитайте повільно; на одному диханні. 2. Робота над скоромовкою Казав казку-казочку, Приказку-приказочку Косарикам-косарям, Казкарикам-казкарям. — До слова казав знайдіть у скоромовці спільнокореневі слова. 3. Гра «Знайди назви дерев у сполученнях літер» Іду берегом ріки. (Дуб) Я маю свій буквар. (Бук) Гра була дуже цікава. (Граб) III. Перевірка домашнього завдання Конкурс на краще виразне читання з пам’яті вірша Лесі Українки «Мамо, іде вже зима...» (с. 101). IV. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні ми ознайомимося із творчістю українського поета Олександра Олеся. — Пригадайте, які твори поета ви вже читали? V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу 1. Біографічна довідка — Олександр Олесь (справжнє прізвище — Кандиба) народився 5 грудня 1878 р. в м. Білопілля в Лебединськім повіті Слобожанщини, Сумської області в чумацько-селянській сім’ї. У чотири роки Сашко вже вмів читати. Незабаром перед ним почала відкриватися чарівна поезія Шевченкового «Кобзаря». Дитячі роки поета минули серед мальовничої природи. За його словами, вони були для нього «суцільною казкою», а враження дитинства забриніли потім у його віршах. Вірші для дітей Олександр Олесь почав писати, коли в нього народився синочок Олег, якого він ласкаво називав Лелекою. Для дітей поет створив чудові вірші, п’єси, казки, сповнені любов’ю до кожної пори року, кожної живої істоти. 2. Опрацювання вірша Олександра Олеся «Згадую: так я в дитинстві любив...» (с. 102–103) 1) Виразне читання вірша вчителем. — Про що з такою любов’ю згадує поет? 2) Словникова робота. Читання стовпчиків слів «луною» за вчителем Снився безліч вранці в дитинстві послухати струмок дивною поспівати розуміло лишився шелести зрозуміть — Прочитайте тільки дієслова. — Знайдіть і прочитайте слова з префіксами. — Прочитайте спільнокореневі слова. Фізкультхвилинка Щоб продовжити урок, Із-за парт мерщій на крок. Стали рівно, мов дуби. Потім всі знайшли гриби. Піднялися, мов смереки, Потягнулися далеко. Руки ставимо у боки І скакаєм, мов сороки. І прогнулись, мов берізки, Потім витерли геть слізки. Всі плечима повели, Втомлені мов й не були. 3) Підготовка до виразного читання вірша. — Підготуйтеся до виразного читання вірша: — Зверніть увагу, як позначено паузи, які слова слід вимовляти з більшою силою голосу. 4) Виразне читання вірша учнями. — Що означає вислів «серце ж моє розуміло»? — Можливо, хлопчик сприймав картини природи через почуття, запахи, звуки, але не міг чітко висловити свої думки. Як ви зрозуміли ці слова? 5) Аналіз змісту вірша. Вибіркове читання. — Що любив послухати поет? З ким любив поспівати пісні? — Як йому вдалося зрозуміти думки поля, струмка? — Чим видавався поетові світ? Знайдіть у вірші порівняння. VI. Підсумок уроку — З творчістю якого поета ознайомилися на сьогоднішньому уроці? — Що вам найбільше сподобалося? VII. Домашнє завдання Виразно читати вірш (с. 102–103).

Категорія: Читання | Додав: bondarenkolar2012
Переглядів: 219 | Завантажень: 19 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Наші користувачі
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Наша кнопка
Презентації для дітей


Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2016