RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        П'ятниця, 29.03.2024,  
                  Вітаю Вас Гость  
Категорії розділу
Наша кнопка
Презентації для дітей


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Читання » Читання

Тема: «Яке частування – таке й дякування».Іван Франко "Лисичка і Журавель".
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 25.02.2018, 15:01
Тема: «Яке частування – таке й дякування».Іван Франко "Лисичка і Журавель". Мета: формувати навички правильного свідомого читання; вчити правильно оцінювати поведінку персонажів; інсценізувати частину казки і порівняти її з народною; розвивати пам'ять, мислення, увагу; виховувати чуйність, доброзичливість, гостинність. Обладнання: комп’ютерна презентація, роздруковані слова, декорації до інсценізування, малюнки дітей. Хід уроку І.Організаційний момент Дзвоник дзвонить, не стихає, Школярів усіх скликає: – Гей, до класу поспішайте На місця свої сідайте – І урок розпочинайте. Визначення девізу уроку: Не просто слухати, а чути, Не просто дивитися, а бачити, Не просто відповідати, а міркувати, Дружно і плідно працювати. ІІ. Актуалізація опорних знань. 1.Повідомлення теми і мети уроку. - Ми продовжуємо працювати над жанрами літератури і а над чим сьогодні попрацюємо ви дізнаєтесь відгадавши ребус. Ребус Казка 2. Бесіда «Види казок». Складання схеми. Казка народилась у сиву давнину. Вона виникла значно раніше, ніж люди навчилися писати. Тому їх не могли записувати, а переказували один одному. Згодом ім'я автора забувалось. Казка ставала народною. На відміну від народних, є казки авторські ,написані певною людиною, автори яких відомі. Тому ці казки називають авторськими, або літературними. А за змістом? Вони поділяються на : казки про тварин, чарівні та побутові. - Яку авторську казку ми будемо читати ви мені скажете , коли розгадаєте загадку. В казці цій рудий хтось, хитрий Кашки наварив і в миску Він налив її для гостя. Скуштувать не довелося... Та нечемною була Лисичка-сестричка, Тому казочка про них Зовсім невеличка. Та мораль там велика І для всіх дається Хто ж герої ці, згадай, Назву казки відгадай. - Всім вам відома українська народна казка « Лисичка і Журавель», але сьогодні на уроці ми ознайомимося з авторською казкою І. Я. Франка з одноіменною назвою. 3.Гра «Додайте останнє слово». Мовленнєва зарядка. Чистомовка до казки «Лисичка і Журавель» ця-ця-ця — жила собі лисиця лем-лем-лем — зустрілася з журавлем ни-ни-ни — запросила на гостини ла-ла-ла — каші наварила ила-ила-ила — по тарілці розмастила ав-ав-ав — журавель дзьобом стукав ївсь-ївсь-ївсь — кашки не наївсь му-му-му — пішов додому щу-щу-щу — наварив борщу чик-чик-чик — насипав у глечик ку-ку-ку — покликав лиску зив-зив-зив — носик до глечика не влазив ась-ась-ась — лиска розсердилась. 4. Тренувальні вправи для розвитку навичок читання. Шифрувальник. — Розшифруй текст про цього птаха. еЦ векийли нийраг тпах. Він ганадує лекуле. В гоньо гідов яши і дзьоб. р'яПі у ражувля ірес. Хіств, часнати говило і яши — рнічо. рилаК кіизачуються чормини напір'їми. - Як називається цей птах? Скажіть будь ласка перед вами текст-опис, міркування чи розповідь? ІІІ. Опрацювання казки «Лисичка і журавель» 1. Бесіда «Іван Франко – видатний письменник і казкар». Хто Франко? Ми всі це знаєм! Всі Франка ми величаєм – Він великий наш казкар, поет, Гляньте — ось його портрет. Казки з’явилися у творчості І. Франк саме тоді, коли письменник став батьком. Однак, писані первісно для власних дітей, ці твори стали скарбом для усієї тогочасної дітвори. Великою популярністю користуються Франкові казки і в сучасних малих читачів. До розважально-дидактичних казок І. Франка зараховуємо твори "Ріпка" (1891), "Киця" (1891), "Суд святого Миколая" (1895) та казки зі збірки "Коли ще звірі говорили" – "Осел і Лев", "Старе добро забувається", "Лисичка і Журавель", "Лисичка і Рак", "Лис і Дрозд", "Заєць і Їжак", "Заєць і Медвідь", "Ворона і Гадюка", "Лисичка-кума", "Фарбований Лис", "Байка про байку". 2. Опрацювання тексту підручника с.66 3. Фізкультхвилинка Журавель, проснувшись зранку, Вийшов бодро на зарядку: Крильця вверх, крильця вниз, І прийшов до нього лис Із журавликом удвох Присідали і вставали Головою покрутили Вітрячка вони зробили Потім трішки пострибали І за парти посідали. 4. Словникова робота. Тлумачення незрозумілих слів і виразів. Призволяйся — пригощайся. Облизня спіймавши — залишитися ні з чим. Подружилися—потоваришували, заприятелювали. Почастую – нагодую. Не погордуй – прийди у гості. Пісним голосом – сумним. 5. Інсценізація казки. 6. Читання казки. Гра «Впіймай сніжинку» (читає той учень на парту якому впала сніжинка) 7. . Тест-гра «Чи уважно ти читав» 1. Цей твір є ... а) оповіданням; б) казкою. 2. Хто перший запросив приятеля у гості? а) Лисичка; б) Журавель. 3. На що сподівався кожен із гостей? а) Що прийде у гості й гарно поговорить. б) Що прийде у гості й гарно поїсть. 4. Чи підійде до казки такий заголовок: "Яке частування, таке й дякування"? а) Так; б) ні. 5. Від чого народ застерігає у цій казці? а) Від скупості; б) від лінощів. 6. Яка головна думка твору? а) Роби комусь так, як хочеш, щоб робили тобі; б) комусь можеш робити як-небудь, аби тобі робили добре. Відповіді: 1) б; 2) а; 3) б; 4) а; 5) а; 6) а. 8. Характеристика дійових осіб. Лисичка – улеслива, нещира, хитра, лицемірна, сердита. Журавель – мудрий, вдячний, добрий, довірливий, гостинний. 9. Гра «Віднови події» (переплутаний план) 1.Приятелі. 2.Журавель в гостях у Лисички. 3.Лисичка в гостях у Журавля. 4.Яке частування,таке й дякування. 10. Вибіркове читання ( за часом). — Прочитайте, як Лисичка частувала Журавля. — Як Журавель віддячив Лисичці? Прочитайте. — Чому Лисичка зареклася дружити з Журавлем? 11.Робота над прислів’ями. ІV. Підсумок уроку. 1. Підсумкова бесіда. Інтерв’ю. 2. Рефлексія 3. Домашнє завдання с.66-68, читати в особах. 4. Галерея картин класу.
Категорія: Читання | Додав: allamalevich93
Переглядів: 1735 | Завантажень: 8 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2024