Уявлення про нар казку - Читання - Читання - Каталог файлів - Презентації для дітей

                RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        Субота, 10.12.2016,  
                  Вітаю Вас Гость  
Останні коментарі

Доброго вечора)))Скиньте будь ласка фізкультхвилинку ivanna.kozhushko@mail.ru на елетронку

як скачати...будь-ласка



Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Читання » Читання

Уявлення про нар казку
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 02.11.2014, 19:09

НАРОДНІ КАЗКИ Тема. ВСТУП ДО ТЕМИ. УЯВЛЕННЯ ПРО НАРОДНУ КАЗКУ Мета: розширювати знання учнів про казку як вид усної народної творчості; навчити розпізнавати такі твори з-поміж інших, орієнтуватися в їх особливостях; розвивати вміння відтворювати зміст прочитаного; виховувати любов до казок. Хід уроку І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ - Діти, давайте щиро та сердечно привітаємо один одного. слайд 1 Я всміхаюсь сонечку. Здрастуй, золоте! Я всміхаюсь квіточці. Хай вона росте. Я всміхаюсь дощику. Лийся, мов з відра. Друзям усміхаюся, Зичу їм добра. - Тож посміхніться і подаруйте посмішку своєму товаришеві. - Щоб наш урок був гарним, цікавим і змістовним, якими ви бажаєте бути? слайд 2 У важними Р озумними О рганізованими К мітливими ІІ. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА Гра «Впіймай звук» слайд 3 Фонетична зарядка слайд 4 Розчитування за складовою таблицею слайд 5 Робота над скоромовкою слайд 6 Курник кривенький на горбку. Гарненька курка в курнику. Не турбуйте курку! Клює курка крупку. Крупка дрібненька, курка рябенька.ька кур Г.Бойко - Прочитайте напівголосно і повільно; голосно і швидко; весело; сердито. ІІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО слайд 7 - Які розділи ми вже вивчили? (Народні дитячі пісні та малі жанри. Авторські вірші та малі жанри для дітей) - Вивчаючи перший розділ, ми говорили про усну народну творчість… - Чому її називають усною? - Народною? - Які жанри УНТ ви запам̕̕ ятали? ІV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ слайд 8 - Сьогодні ми починаємо вивчати новий розділ. Прочитайте його назву. Як ви її зрозуміли? Поясніть. V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Вступна бесіда слайд 9 - Що таке казка? Жила-була вона з прадавніх часів, про які вже старо¬давні книги не пам'ятають. Протягом століть казки були і залишаються чарів¬ними джерелами доброти і мило-сердя, яких завжди так бракує в житті. Ство¬рені в сивій давнині, їх, як і всю усну народну творчість, переказували з вуст в уста, від одного оповідача до іншого. Гортаючи сторінки улюблених казок, ми розуміємо, що казки — це наші великі вчителі, які спочатку виховують, а вже потім розважають. Казка — це диво. Вона дає нам привід для роздумів, повчає, приносить багато радості. 2. Робота за підручником (с. 34) слайд 10 Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне читання учнями вірша А. Костецького - Чому присвятив свій вірш А. Костецький? Словникова робота. Баский — дуже швидкий, прудкий, жвавий. слайд 11 Читання вірша учнями «ланцюжком» за строфами слайд 12 - Де, на думку автора, живуть бабусині казки? - Коли казки найчастіше приходять до дітей? - Як ви розумієте вислови: «живуть казки», «ніч злітає, заглядає», «казки спішать, світяться»? Опрацювання тексту про казку Всеволода Нестайка слайд 13 а) Читання тексту вчителем б) Словникова робота. Гра «Блискавка» слайди 14-23 Читання слів «луною» за вчителем: одвічна, непереможні, зазнайство, лу¬кавство, лінощі, здебільшого, присвячуються. Зазнайство - властивість, риса людини, яка ставиться з погордою або зневагою до інших; чванливість. Лукавство – дволикість, притворство, хитрість, обман при досягненні своїх злих цілей. Хиба — недогляд, помилка у чому-небудь; недолік. Негативна риса, ознака кого-, чого-небудь. Фізична вада, дефект. в) Читання тексту учнями «ланцюжком» за абзацами слайд 24 - Про що головне завжди йдеться в казках? - З чого починається боротьба добра і зла? - Які казки найдавніші? (Про тварин.) 3. Інформаційна хвилинка слайди 25-28 4. Вікторина «Відгадай назву казки» слайди 29-34 На городі виростала, Сили набирала, Непомітно, дуже швидко Великою стала. Став дід усіх гукати Та красуню рвати. А цю казку, діти, ви Встигли відгадати. («Ріпка») Підробив він голосок, Став малим співати. Здогадалися вони: Вовк — не наша мати. («Вовк і семеро козенят») Вигнав дід козу із хати — Та й пішла вона блукати: В зайця хатку відібрала. Всі козу ту виганяли, Рак козуню ущипнув, Зайцю хатку повернув. («Коза-Дереза») VІ. ПІДСУМОК УРОКУ - Який новий розділ почали вивчати? - Що читатимемо в цьому розділі? - Які казки називають народними? - Які з них найдавніші? VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ «Завдання зі скриньки народних казок» (с. 35).

Категорія: Читання | Додав: ССМ
Переглядів: 1045 | Завантажень: 206 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 2
0
2  
А Кащенко І.П. до цієї презентації ніякого відношення немає? Деякі слайди взяті з Абетки скоромовок (Дайте посилання на цей ресурс).

1  
ПОСИЛАННЯ на документ - http://docme.ru/doc/820920/uyavlennya-pro-nar-kazku

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Наші користувачі
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наша кнопка
Презентації для дітей


Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2016