Уявлення про нар казку - Читання - Читання - Каталог файлів - Презентації для дітей

                RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        Середа, 01.03.2017,  
                  Вітаю Вас Гость  
Останні коментарі



Авторка робіт, Галина Налисник, має повне право встановлювати правила щдо викачування своїх презентацій.

не можу ні переглянути, ні тим паче скачати презентаіції angry
Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Читання » Читання

Уявлення про нар казку
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 02.11.2014, 19:09

НАРОДНІ КАЗКИ Тема. ВСТУП ДО ТЕМИ. УЯВЛЕННЯ ПРО НАРОДНУ КАЗКУ Мета: розширювати знання учнів про казку як вид усної народної творчості; навчити розпізнавати такі твори з-поміж інших, орієнтуватися в їх особливостях; розвивати вміння відтворювати зміст прочитаного; виховувати любов до казок. Хід уроку І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ - Діти, давайте щиро та сердечно привітаємо один одного. слайд 1 Я всміхаюсь сонечку. Здрастуй, золоте! Я всміхаюсь квіточці. Хай вона росте. Я всміхаюсь дощику. Лийся, мов з відра. Друзям усміхаюся, Зичу їм добра. - Тож посміхніться і подаруйте посмішку своєму товаришеві. - Щоб наш урок був гарним, цікавим і змістовним, якими ви бажаєте бути? слайд 2 У важними Р озумними О рганізованими К мітливими ІІ. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА Гра «Впіймай звук» слайд 3 Фонетична зарядка слайд 4 Розчитування за складовою таблицею слайд 5 Робота над скоромовкою слайд 6 Курник кривенький на горбку. Гарненька курка в курнику. Не турбуйте курку! Клює курка крупку. Крупка дрібненька, курка рябенька.ька кур Г.Бойко - Прочитайте напівголосно і повільно; голосно і швидко; весело; сердито. ІІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО слайд 7 - Які розділи ми вже вивчили? (Народні дитячі пісні та малі жанри. Авторські вірші та малі жанри для дітей) - Вивчаючи перший розділ, ми говорили про усну народну творчість… - Чому її називають усною? - Народною? - Які жанри УНТ ви запам̕̕ ятали? ІV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ слайд 8 - Сьогодні ми починаємо вивчати новий розділ. Прочитайте його назву. Як ви її зрозуміли? Поясніть. V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Вступна бесіда слайд 9 - Що таке казка? Жила-була вона з прадавніх часів, про які вже старо¬давні книги не пам'ятають. Протягом століть казки були і залишаються чарів¬ними джерелами доброти і мило-сердя, яких завжди так бракує в житті. Ство¬рені в сивій давнині, їх, як і всю усну народну творчість, переказували з вуст в уста, від одного оповідача до іншого. Гортаючи сторінки улюблених казок, ми розуміємо, що казки — це наші великі вчителі, які спочатку виховують, а вже потім розважають. Казка — це диво. Вона дає нам привід для роздумів, повчає, приносить багато радості. 2. Робота за підручником (с. 34) слайд 10 Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне читання учнями вірша А. Костецького - Чому присвятив свій вірш А. Костецький? Словникова робота. Баский — дуже швидкий, прудкий, жвавий. слайд 11 Читання вірша учнями «ланцюжком» за строфами слайд 12 - Де, на думку автора, живуть бабусині казки? - Коли казки найчастіше приходять до дітей? - Як ви розумієте вислови: «живуть казки», «ніч злітає, заглядає», «казки спішать, світяться»? Опрацювання тексту про казку Всеволода Нестайка слайд 13 а) Читання тексту вчителем б) Словникова робота. Гра «Блискавка» слайди 14-23 Читання слів «луною» за вчителем: одвічна, непереможні, зазнайство, лу¬кавство, лінощі, здебільшого, присвячуються. Зазнайство - властивість, риса людини, яка ставиться з погордою або зневагою до інших; чванливість. Лукавство – дволикість, притворство, хитрість, обман при досягненні своїх злих цілей. Хиба — недогляд, помилка у чому-небудь; недолік. Негативна риса, ознака кого-, чого-небудь. Фізична вада, дефект. в) Читання тексту учнями «ланцюжком» за абзацами слайд 24 - Про що головне завжди йдеться в казках? - З чого починається боротьба добра і зла? - Які казки найдавніші? (Про тварин.) 3. Інформаційна хвилинка слайди 25-28 4. Вікторина «Відгадай назву казки» слайди 29-34 На городі виростала, Сили набирала, Непомітно, дуже швидко Великою стала. Став дід усіх гукати Та красуню рвати. А цю казку, діти, ви Встигли відгадати. («Ріпка») Підробив він голосок, Став малим співати. Здогадалися вони: Вовк — не наша мати. («Вовк і семеро козенят») Вигнав дід козу із хати — Та й пішла вона блукати: В зайця хатку відібрала. Всі козу ту виганяли, Рак козуню ущипнув, Зайцю хатку повернув. («Коза-Дереза») VІ. ПІДСУМОК УРОКУ - Який новий розділ почали вивчати? - Що читатимемо в цьому розділі? - Які казки називають народними? - Які з них найдавніші? VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ «Завдання зі скриньки народних казок» (с. 35).

Категорія: Читання | Додав: ССМ
Переглядів: 1081 | Завантажень: 206 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 2
0
2  
А Кащенко І.П. до цієї презентації ніякого відношення немає? Деякі слайди взяті з Абетки скоромовок (Дайте посилання на цей ресурс).

1  
ПОСИЛАННЯ на документ - http://docme.ru/doc/820920/uyavlennya-pro-nar-kazku

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Наші користувачі
Статистика

Онлайн всього: 21
Гостей: 16
Користувачів: 5
natalotka2010, Diamond2949, татьяна6735, genii, katya555art
Наша кнопка
Презентації для дітей


Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2017