Закріплення букви ї. Розвиток мовлення за віршем О.Василенко. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток виразного читання - Читання - Читання - Каталог файлів - Презентації для дітей

                RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        Вівторок, 06.12.2016,  
                  Вітаю Вас Гость  
Останні коментарі

Доброго вечора)))Скиньте будь ласка фізкультхвилинку ivanna.kozhushko@mail.ru на елетронку

як скачати...будь-ласка



Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Читання » Читання

Закріплення букви ї. Розвиток мовлення за віршем О.Василенко. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток виразного читання
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 18.09.2014, 23:35

І. Організаційна частина.(Слайд 1) Добрий день! В добрий час! Рада , діти, бачить вас! Ви почули всі дзвінок? -Так ! Він покликав на урок ! Кожен з вас приготувався , На перерві постарався, Зараз сядуть всі дівчата, А за ними і хлоп'ята. II. Актуалізація опорних знань. 1. - Який звір познайомив нас з новою буквою на попередньому уроці читання? - Скільки звуків вона позначає ? 2. Мовленнєва розминка. Робота над скоромовкою. - Пригадаємо скоромовку. Їжак , їжаченя Їздять по гриби щодня. Їжачиха помагає, Сироїжки їм збирає. 3.Гра " Хто добре впіймає словечка з буквою ї, яка позначає звуки [й],[і]". ( Учні оплесками ловлять слова з буквою ї.) Їжачиха варить зранку Смачну їжу з буряків. Бо збереться до сніданку Вся родина їжаків. Їжак покликав їсти й пити Своїх маляток-їжачків. Та не схотіли їсти діти,- Він їхню їжу сам поїв. - Пригадайте з уроку природознавства: чим живиться їжак? - Для чого носить яблука на голочках? 4.Гра " Букви розгубились "(Слайд 3) лосов'ї, даїльня, жаї, їга, ракї. -Пригадайте. Що утворюють в слові звуки [й і]. які на письмі позначені буквою ї ? - Назвіть двоскладові слові. - Яке слово має звуків більше , ніж букв; звуків стільки ж, скільки букв? ( Солов'ї, їдальня). - Молодці ! Гарно грали і про букву ї все пригадали. III. Повідомлення теми і мети уроку. Активізація знань учнів. Сподіваюся, що в школі вам гарно жити і до неї приємно ходити. У світі окрасою нашого життя є квіти. Існує квітка-семицвітна. Яка виконує бажання. Вітер-пустунець розвіяв усі пелюстки. - Діти ! Допоможемо їх квітці зібрати , щоб вона і надалі могла наше око милувати. - Отже, будемо протягом уроку грати та з пелюсток квітку-семицвітку складати. I пелюсточка ( Тему уроку прочитати поспішіть і пропущене слово доповніть.) 1. Бесіда " Наша країна – Україна ". - Послухайте вірш і скажіть, кого називають ненькою? Рідна ненько моя! Ти моя Україно! Нема кращої в світі землі! Тут батьки мої рідні й моя вся родина, Тут найкраще співають твої солов'ї. - Чому? ( Це рідна земля , Батьківщина , де ми народилися і виросли . Вона для нас , як рідна матір-ненька.) Отже, сьогодні ми будемо говорити про " Нашу країну – Україну "( Слайд 5). 2. Звуко-буквений аналіз слова " Україна ". 3. Словникова робота.( Слайд 7) - Доберіть слова схожі за значенням.( Україна - Батьківщина, Вітчизна, рідний край, рідна земля…) 4. Хвилина етимології. ( Україна - край, окраїна Київської Русі, частина земель у краю держави) 5. Презентація виставки учнівських малюнків " Україна – рідний край ". 6. Гра " Добавлянка " ( Вправа на розчитування ).( Слайд 9) -ай, -ай, -ай - я люблю свій рідний … ( край ). -си, -си, -си - є зелені в нас … ( ліси ). -бе, -бе, -бе - є в нас небо … ( голубе ). -чки, -чки, -чки - є в нас голубі … ( річки ). IV. Вивчення нового матеріалу. 1.Робота з " Букварем "( с. 142-143 ). - Розгорніть, будь ласка, підручники на с. 142. а) Читання I стовпчика слів " близькою луною ". - Яка спільна частина в них ? Як назвемо слова ? II пелюсточка ( Є великих і славних міст багато, А ми будемо головне місто України вивчати.) б) Легенда про Київ. в) Короткотривала подорож містом Києвом ( Слайди 10, 11, 12,13 ) г) Читання " близькою луною " II стовпчика слів. д) – Серед прочитаних слів визначте з наголошеним I складом,II складом, III складом. V. Фізкультхвилинка №1 Встаньте , діти , посміхніться. Землі нашій вклоніться І до сонця потягніться. Веретеном покрутіться. Раз - присядьте, два - присядьте. І за парти тихо сядьте. III пелюсточка ( Треба наполегливо працювати , Щоб вміти виразно читати .) IV. 2.Робота над віршем Г. Чубач " А живу я в Україні " ( с. 142) (Демонстрація портрету письменниці у супроводі розповіді про неї . Слайд14 ). а) Запитання на сприймання тексту. - Послухайте, будь ласка, вірш і визначте, як поетеса називає Україну? ( Рідна , мила сторона) - Що усміхається дитині? ( Сонце в небі ) - Чому вона радіє? ( Є все для того, щоб хотілось в світі жить) б) " Кероване читання " - Прочитайте I строфу. Визначте яке сонце, небо? - Прочитайте II строфу . Що сказано про вітер? в) Словникова робота Блакить – синонім до слова " небо ". г) Напівголосне читання в парах " Я – тобі, ти – мені " - Нагадайте інтонацію , позначену на письмі комою, крапкою. д) Повторне читання сильними учнями в іграшковий екран телевізора. Гра " Диктор телебачення ". е) Вибіркове , повторне, індивідуальне читання учнями.( Самостійна робота ) - Прочитайте рядочки вірша , якими можна підписати малюнок до вірша. ( Все для того,щоб радіти і хотілось в світі жити). IV пелюсточка ( Вміємо творчо працювати: прислів'я про Україну складати, щоб краще читати.) 3.Складання прислів'я про Україну ( за стрілочками), ( с. 142 ). ( Без верби й калини немає України ). 4. Метод " Мікрофон ". - Які прислів'я про Україну знаєте ? ( Додаток 1 ) VI. Фізкультхвилинка №2 ( Малюнок – запрошення дітей-українців ) Плеснемо в долоні двічі. Тупнемо ногами тричі. На носок, на каблучок (2 р. ) Руку вліво, Руку вправо – Ми танцюємо " Козачок ". Раз – присядемо, Два – присядемо. І продовжимо урок. Vпелюсточка ( Щоб справжніми українцями зростати , Треба державні символи вивчати. ) 5. Бесіда " Державні символи " ( за плакатами ) - Назвіть державні символи України. - Чому наш прапор так називається ? - Яке значення має герб " Тризуб "? - Почніть рядочки Гімну . VI пелюсточка ( Україною своєю ми пишаємося, Вірші Олесі Василенко виразно читаємо та мовлення розвиваємо.) Демонстрація портрету письменниці у супроводі розповіді про неї. ( Слайд 15 ) VII. Формування читацьких навичок. 1.Диференційований підхід в оволодінні вмінь читати. I група (◊) – читання стовпчиків слів " далекою луною ". - Визначте споріднені слова за їх спільною частиною. II група (◊) – самостійне читання вірша " Я – українка ". - Дайте відповідь на запитання: - Чим гордиться дівчинка ? 2. Перевірка читацьких навичок по групах. 3. Читання вірша вчителем. 4. Повторне вибіркове читання. - З яким почуттями дівчинка говорить про себе ? - Зачитайте ці рядочки. - Що ж приносить їй радість ? 5. Метод " Оживи фото " ( Слайд 16 ) - Доповнимо рядочки: Все мені в радість: ( Слайд 17 ) … ( Ліси і садки ), ( Слайд 18 ) … ( Озера й річки ), (Слайд 19 ) … ( Лани неосяжні ), ( Слайд 20 ) … ( І гори й долини ), ( Слайд 21 ) … ( І цвіт білосніжний у лузі калини ).

Категорія: Читання | Додав: чайка0568
Переглядів: 1103 | Завантажень: 110 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Наші користувачі
Статистика

Онлайн всього: 10
Гостей: 7
Користувачів: 3
вчитель, Irynka, Ириshа
Наша кнопка
Презентації для дітей


Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2016