RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        Вівторок, 21.11.2017,  
                  Вітаю Вас Гость  
Останні коментарі
Дякую, за чудову роботу.Мені сподобалось.

Щиро дякую! Чудова вправа на вдосконалення швидкості читання.



Дякую за відгук. Зроблю другу частину,- додам.

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Читання » Читання

Закріплення букви ї. Розвиток мовлення за віршем О.Василенко. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток виразного читання
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 18.09.2014, 23:35

І. Організаційна частина.(Слайд 1) Добрий день! В добрий час! Рада , діти, бачить вас! Ви почули всі дзвінок? -Так ! Він покликав на урок ! Кожен з вас приготувався , На перерві постарався, Зараз сядуть всі дівчата, А за ними і хлоп'ята. II. Актуалізація опорних знань. 1. - Який звір познайомив нас з новою буквою на попередньому уроці читання? - Скільки звуків вона позначає ? 2. Мовленнєва розминка. Робота над скоромовкою. - Пригадаємо скоромовку. Їжак , їжаченя Їздять по гриби щодня. Їжачиха помагає, Сироїжки їм збирає. 3.Гра " Хто добре впіймає словечка з буквою ї, яка позначає звуки [й],[і]". ( Учні оплесками ловлять слова з буквою ї.) Їжачиха варить зранку Смачну їжу з буряків. Бо збереться до сніданку Вся родина їжаків. Їжак покликав їсти й пити Своїх маляток-їжачків. Та не схотіли їсти діти,- Він їхню їжу сам поїв. - Пригадайте з уроку природознавства: чим живиться їжак? - Для чого носить яблука на голочках? 4.Гра " Букви розгубились "(Слайд 3) лосов'ї, даїльня, жаї, їга, ракї. -Пригадайте. Що утворюють в слові звуки [й і]. які на письмі позначені буквою ї ? - Назвіть двоскладові слові. - Яке слово має звуків більше , ніж букв; звуків стільки ж, скільки букв? ( Солов'ї, їдальня). - Молодці ! Гарно грали і про букву ї все пригадали. III. Повідомлення теми і мети уроку. Активізація знань учнів. Сподіваюся, що в школі вам гарно жити і до неї приємно ходити. У світі окрасою нашого життя є квіти. Існує квітка-семицвітна. Яка виконує бажання. Вітер-пустунець розвіяв усі пелюстки. - Діти ! Допоможемо їх квітці зібрати , щоб вона і надалі могла наше око милувати. - Отже, будемо протягом уроку грати та з пелюсток квітку-семицвітку складати. I пелюсточка ( Тему уроку прочитати поспішіть і пропущене слово доповніть.) 1. Бесіда " Наша країна – Україна ". - Послухайте вірш і скажіть, кого називають ненькою? Рідна ненько моя! Ти моя Україно! Нема кращої в світі землі! Тут батьки мої рідні й моя вся родина, Тут найкраще співають твої солов'ї. - Чому? ( Це рідна земля , Батьківщина , де ми народилися і виросли . Вона для нас , як рідна матір-ненька.) Отже, сьогодні ми будемо говорити про " Нашу країну – Україну "( Слайд 5). 2. Звуко-буквений аналіз слова " Україна ". 3. Словникова робота.( Слайд 7) - Доберіть слова схожі за значенням.( Україна - Батьківщина, Вітчизна, рідний край, рідна земля…) 4. Хвилина етимології. ( Україна - край, окраїна Київської Русі, частина земель у краю держави) 5. Презентація виставки учнівських малюнків " Україна – рідний край ". 6. Гра " Добавлянка " ( Вправа на розчитування ).( Слайд 9) -ай, -ай, -ай - я люблю свій рідний … ( край ). -си, -си, -си - є зелені в нас … ( ліси ). -бе, -бе, -бе - є в нас небо … ( голубе ). -чки, -чки, -чки - є в нас голубі … ( річки ). IV. Вивчення нового матеріалу. 1.Робота з " Букварем "( с. 142-143 ). - Розгорніть, будь ласка, підручники на с. 142. а) Читання I стовпчика слів " близькою луною ". - Яка спільна частина в них ? Як назвемо слова ? II пелюсточка ( Є великих і славних міст багато, А ми будемо головне місто України вивчати.) б) Легенда про Київ. в) Короткотривала подорож містом Києвом ( Слайди 10, 11, 12,13 ) г) Читання " близькою луною " II стовпчика слів. д) – Серед прочитаних слів визначте з наголошеним I складом,II складом, III складом. V. Фізкультхвилинка №1 Встаньте , діти , посміхніться. Землі нашій вклоніться І до сонця потягніться. Веретеном покрутіться. Раз - присядьте, два - присядьте. І за парти тихо сядьте. III пелюсточка ( Треба наполегливо працювати , Щоб вміти виразно читати .) IV. 2.Робота над віршем Г. Чубач " А живу я в Україні " ( с. 142) (Демонстрація портрету письменниці у супроводі розповіді про неї . Слайд14 ). а) Запитання на сприймання тексту. - Послухайте, будь ласка, вірш і визначте, як поетеса називає Україну? ( Рідна , мила сторона) - Що усміхається дитині? ( Сонце в небі ) - Чому вона радіє? ( Є все для того, щоб хотілось в світі жить) б) " Кероване читання " - Прочитайте I строфу. Визначте яке сонце, небо? - Прочитайте II строфу . Що сказано про вітер? в) Словникова робота Блакить – синонім до слова " небо ". г) Напівголосне читання в парах " Я – тобі, ти – мені " - Нагадайте інтонацію , позначену на письмі комою, крапкою. д) Повторне читання сильними учнями в іграшковий екран телевізора. Гра " Диктор телебачення ". е) Вибіркове , повторне, індивідуальне читання учнями.( Самостійна робота ) - Прочитайте рядочки вірша , якими можна підписати малюнок до вірша. ( Все для того,щоб радіти і хотілось в світі жити). IV пелюсточка ( Вміємо творчо працювати: прислів'я про Україну складати, щоб краще читати.) 3.Складання прислів'я про Україну ( за стрілочками), ( с. 142 ). ( Без верби й калини немає України ). 4. Метод " Мікрофон ". - Які прислів'я про Україну знаєте ? ( Додаток 1 ) VI. Фізкультхвилинка №2 ( Малюнок – запрошення дітей-українців ) Плеснемо в долоні двічі. Тупнемо ногами тричі. На носок, на каблучок (2 р. ) Руку вліво, Руку вправо – Ми танцюємо " Козачок ". Раз – присядемо, Два – присядемо. І продовжимо урок. Vпелюсточка ( Щоб справжніми українцями зростати , Треба державні символи вивчати. ) 5. Бесіда " Державні символи " ( за плакатами ) - Назвіть державні символи України. - Чому наш прапор так називається ? - Яке значення має герб " Тризуб "? - Почніть рядочки Гімну . VI пелюсточка ( Україною своєю ми пишаємося, Вірші Олесі Василенко виразно читаємо та мовлення розвиваємо.) Демонстрація портрету письменниці у супроводі розповіді про неї. ( Слайд 15 ) VII. Формування читацьких навичок. 1.Диференційований підхід в оволодінні вмінь читати. I група (◊) – читання стовпчиків слів " далекою луною ". - Визначте споріднені слова за їх спільною частиною. II група (◊) – самостійне читання вірша " Я – українка ". - Дайте відповідь на запитання: - Чим гордиться дівчинка ? 2. Перевірка читацьких навичок по групах. 3. Читання вірша вчителем. 4. Повторне вибіркове читання. - З яким почуттями дівчинка говорить про себе ? - Зачитайте ці рядочки. - Що ж приносить їй радість ? 5. Метод " Оживи фото " ( Слайд 16 ) - Доповнимо рядочки: Все мені в радість: ( Слайд 17 ) … ( Ліси і садки ), ( Слайд 18 ) … ( Озера й річки ), (Слайд 19 ) … ( Лани неосяжні ), ( Слайд 20 ) … ( І гори й долини ), ( Слайд 21 ) … ( І цвіт білосніжний у лузі калини ).

Категорія: Читання | Додав: чайка0568
Переглядів: 1298 | Завантажень: 118 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Наші користувачі
Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 4
Користувачів: 1
klubnica1010
Наша кнопка
Презентації для дітей


Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2017