Інтегрований урок з математики і основ здоров`я - Математика - Математика - Каталог файлів - Презентації для дітей

                RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        Середа, 29.03.2017,  
                  Вітаю Вас Гость  
Категорії розділу
Останні коментарі
На сайті Локмі на сторінці Вашого матеріалу внизу поставити галочку для дозволу викачування.

Підкажіть,будь ласка,як це зробити.

Надайте дозвіл на викачування, будь ласка

Чудово! Дякую!
Answer: Дякую Ірино! Працюю над тим, щоб зібрати всі свої тести в один файл для планшета чи телефона на Android. Як розберуся, що там до чого - поділюсь досвідом.

Виникає помилка при спробі відкрити презентацію. Спробуйте перезалити файл.

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Математика » Математика

Інтегрований урок з математики і основ здоров`я
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 29.08.2014, 22:40
Множення чисел 1 і 0

Множення чисел 1 і 0. Множення на 1 і 0. Задачі на дві і три дії. Пожежонебезпечні та вибухонебезпечні предмети. Практична робота «Ознайомлення із застережними знаками». Зінтегровано предмети: математика, основи здоров`я Мета. Математика: ознайомити учнів з випадками множення, коли одним з множників є число 0 або 1; вправляти учнів в обчисленні значень виразів, які містять множення з числами 0 і 1; розвивати вміння аналізувати, узагальнювати інформацію, вміння розв’язувати задачі; розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу; виховувати відповідальне ставлення до навчання, дружнє ставлення до товаришів. Основи здоров`я: привчати учнів обережно і цивілізовано відноситися до вогню, нагадати про причини виникнення пожеж та правила безпечної поведінки в разі виникнення пожежі; розповісти дітям про вибухонебезпечні та пожежонебезпечні речовини та предмети, які створюють небезпеку для здоров'я і життя; покращити обізнаність учнів із зовнішнім виглядом та інформаційним навантаженням деяких попереджувальних знаків та знаків заборони; спонукати учнів до виконання правил протипожежної безпеки; виховувати самостійність, відповідальність. Обладнання: підручники «Математика», «Основи здоров`я», картки з каліграфічним написанням цифр, завдання для груп,таблиці, ілюстрації по темі. Хід уроку І Організація початку уроку ІІ Повідомлення теми і мети уроку. Сьогодні на уроці ми повинні виконати багато завдань, дослідити випадки множення, в яких одним з множників є 0 або 1, розв`язати приклади і задачі, повторити правила поведінки під час пожежі. (Оголошення теми уроку СЛАЙД1). А щоб цікавіше вам було на уроці, то ви сьогодні будете не простими учнями, а пожежниками. ІІІ Рефлекcія Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? А вам цікаво що очікую я? Я очікую, що ви будете сильними, уважними, швидкими, адже всі пожежники саме такі. ІV Актуалізація опорних знань 1. Асоціація З чим асоціюється у вас слово пожежа? 2. Проблемне питання СЛАЙД2 Ви згодні з твердженням, що без вогню неможливе життя на землі. Чому? Так ми з впевненістю можемо сказати, що вогонь – друг? чи ворог? Будьте уважні протягом уроку і дайте відповідь на питання - Коли вогонь стає ворогом для людини? 3. Каліграфічна хвилина Кожна пожежна частина має свій номер. А наша пожежна частина має такий номер 319.Щ о розкажете про це число? Яке найбільше число можна записати цими цифрами? Найменше? Яке число при лічбі передує числу 319? Яке число є наступним? Скільки одиниць першого розряду? Другого? Третього? Скільки всього одиниць у числі 319? Скільки всього десятків? Скільки всього сотень? Діти подивіться на тему уроку математики і скажіть як її можна пов`язати з пожежниками? Чому? Як правильно викликати пожежників? V Вивчення нового матеріалу 1. Усне розв`язув. задачі. На виклик про пожежу приїхало 3 пожежні машини, в кожній з них по 4 пожежники. Скільки всього приїхало пожежників? 4*3= Як називаються числа при множенні? Що таке множення? Що означає 1 множник? 2 множник? Замініть приклад на множення прикладом на додавання 4*3= 4+4+4=12 6*5=6+6+6+6+6=30 а*2=а+а 5*1=5 По 5 взяли скільки разів? Можна замінити його прикладом на додавання? Сформулюйте правило: Якщо будь-яке число помножити на 1, що отримаємо? Будь-яке число познач. буквою а а* 1=а 1*5=1+1+1+1+1=5 1*а=а Запишіть у зошит а*1=а 1*а=а Замініть прикладом на додавання 5*0=0 а*0=0 2*0=0 0*3=0 0*3=0+0+0=0 Сформулюйте правило. При множенні будь-якого числа на 0, дістаємо 0 Запишіть у зошит : а*0=0 0*3=0 Прочитайте правило у книжці на с.113 2. Виклик 1. Ми трішки забули, що ми з вами пожежники. Ми отримали 1виклик. СЛАЙД 3 Адреса: вул. Бузкова,46 кв. 103 Причина: пожежу спричинив пожежонебезпечний предмет. Які предмети є пожежонебезпечними? 3. Робота з книгою. Знайдемо відповідь на це питання у книжці с. 86 На цих малюнках вогонь-друг чи ворог людини? Чому? 4. Приклади №753 с.113(за варіантами) Щоб швидше доїхати до місця події треба обчислити приклади. Перевірка. 5. Фізкультхвилинка -Як ви думаєте пожежники роблять зарядку? А ви робили сьогодні зранку? (Фізкультхвилинка проходить під пісню О. Янушкевич, слова М. Ясакова «Пісня про зарядку») 6. Виклик 2 СЛАЙД 4 Адреса: вул. Травнева,18кв.98 Причина: пожежу спричинив вибухонебезпечний предмет Які це вибухонебезпечні предмети? 7.Розповідь вчителя про застережні знаки СЛАЙД 5 8. Читання пам`ятки СЛАЙД 6 9. Складання і розв`язування задачі. Щоб загасити пожежу, треба скласти і розв`язати задачу №755 (Складання плану розв`язння) 1) 20+20+20=60(к.) – вартість 3 пакетів. 2) 5*5= 25(к)- вартість 5 коробок 3) 60+25=85(к.)- вартість покупки. 10. Виклик 3 СЛАЙД 6 Адреса: провулок Вишневий (ділянка під будівництво) Причина: знайдено невідомий предмет Чому викликали пожежників? 11. Розповідь вчителя. СЛАЙД 7 За часів 2 світової війни німецько-фашистські і радянські війська мінували дороги, будівлі. Проводилось розмінування. Проте частина боєприпасів залишилась. На них натрапляли будівельники,трактористи під час оранки, розмивали дощі. 12. Розв`язування задач із сірникової коробки (по групам) Переставте 1сірник так, * щоб відповідь залишилась такою ж і приклад був правильним; * щоб відповідь змінилась і приклад був правильним. Додайте 1 сірник так, щоб відповідь була правильною. Заберіть 1 сірник так, щоб відповідь була правильною. VІ.Підсумок уроку - Чи здійснились ваші очікування від уроку? Яким був урок? 1. Продовжіть речення: Дізнались… Прочитали… Запам`ятали… Навчились... 2. Проблемне питання Коли ж вогонь стає ворогом людини? 3.Читання вірша Вогонь - всім друг, Надійний і корисний, Але якщо вам дружба дорога, То будьте обережні, Будьте уважні – Не перетворюйте друга на ворога. VІІ. Д/З Основи здоров`я: С.86-87 усно скласти 6 запитань, які починаються словом «Чому?» Математика:С.113 №756 (обчислити вирази), №757( задача)

Категорія: Математика | Додав: чайка0568
Переглядів: 1079 | Завантажень: 79 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Наші користувачі
Статистика

Онлайн всього: 13
Гостей: 10
Користувачів: 3
valia6564, Сатурн12304, ира9247
Наша кнопка
Презентації для дітей


Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2017