RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        Субота, 27.04.2024,  
                  Вітаю Вас Гость  
Категорії розділу
Наша кнопка
Презентації для дітей


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Математика » Математика

Інтегрований урок з математики і основ здоров`я
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 29.08.2014, 22:40
Множення чисел 1 і 0

Множення чисел 1 і 0. Множення на 1 і 0. Задачі на дві і три дії. Пожежонебезпечні та вибухонебезпечні предмети. Практична робота «Ознайомлення із застережними знаками». Зінтегровано предмети: математика, основи здоров`я Мета. Математика: ознайомити учнів з випадками множення, коли одним з множників є число 0 або 1; вправляти учнів в обчисленні значень виразів, які містять множення з числами 0 і 1; розвивати вміння аналізувати, узагальнювати інформацію, вміння розв’язувати задачі; розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу; виховувати відповідальне ставлення до навчання, дружнє ставлення до товаришів. Основи здоров`я: привчати учнів обережно і цивілізовано відноситися до вогню, нагадати про причини виникнення пожеж та правила безпечної поведінки в разі виникнення пожежі; розповісти дітям про вибухонебезпечні та пожежонебезпечні речовини та предмети, які створюють небезпеку для здоров'я і життя; покращити обізнаність учнів із зовнішнім виглядом та інформаційним навантаженням деяких попереджувальних знаків та знаків заборони; спонукати учнів до виконання правил протипожежної безпеки; виховувати самостійність, відповідальність. Обладнання: підручники «Математика», «Основи здоров`я», картки з каліграфічним написанням цифр, завдання для груп,таблиці, ілюстрації по темі. Хід уроку І Організація початку уроку ІІ Повідомлення теми і мети уроку. Сьогодні на уроці ми повинні виконати багато завдань, дослідити випадки множення, в яких одним з множників є 0 або 1, розв`язати приклади і задачі, повторити правила поведінки під час пожежі. (Оголошення теми уроку СЛАЙД1). А щоб цікавіше вам було на уроці, то ви сьогодні будете не простими учнями, а пожежниками. ІІІ Рефлекcія Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? А вам цікаво що очікую я? Я очікую, що ви будете сильними, уважними, швидкими, адже всі пожежники саме такі. ІV Актуалізація опорних знань 1. Асоціація З чим асоціюється у вас слово пожежа? 2. Проблемне питання СЛАЙД2 Ви згодні з твердженням, що без вогню неможливе життя на землі. Чому? Так ми з впевненістю можемо сказати, що вогонь – друг? чи ворог? Будьте уважні протягом уроку і дайте відповідь на питання - Коли вогонь стає ворогом для людини? 3. Каліграфічна хвилина Кожна пожежна частина має свій номер. А наша пожежна частина має такий номер 319.Щ о розкажете про це число? Яке найбільше число можна записати цими цифрами? Найменше? Яке число при лічбі передує числу 319? Яке число є наступним? Скільки одиниць першого розряду? Другого? Третього? Скільки всього одиниць у числі 319? Скільки всього десятків? Скільки всього сотень? Діти подивіться на тему уроку математики і скажіть як її можна пов`язати з пожежниками? Чому? Як правильно викликати пожежників? V Вивчення нового матеріалу 1. Усне розв`язув. задачі. На виклик про пожежу приїхало 3 пожежні машини, в кожній з них по 4 пожежники. Скільки всього приїхало пожежників? 4*3= Як називаються числа при множенні? Що таке множення? Що означає 1 множник? 2 множник? Замініть приклад на множення прикладом на додавання 4*3= 4+4+4=12 6*5=6+6+6+6+6=30 а*2=а+а 5*1=5 По 5 взяли скільки разів? Можна замінити його прикладом на додавання? Сформулюйте правило: Якщо будь-яке число помножити на 1, що отримаємо? Будь-яке число познач. буквою а а* 1=а 1*5=1+1+1+1+1=5 1*а=а Запишіть у зошит а*1=а 1*а=а Замініть прикладом на додавання 5*0=0 а*0=0 2*0=0 0*3=0 0*3=0+0+0=0 Сформулюйте правило. При множенні будь-якого числа на 0, дістаємо 0 Запишіть у зошит : а*0=0 0*3=0 Прочитайте правило у книжці на с.113 2. Виклик 1. Ми трішки забули, що ми з вами пожежники. Ми отримали 1виклик. СЛАЙД 3 Адреса: вул. Бузкова,46 кв. 103 Причина: пожежу спричинив пожежонебезпечний предмет. Які предмети є пожежонебезпечними? 3. Робота з книгою. Знайдемо відповідь на це питання у книжці с. 86 На цих малюнках вогонь-друг чи ворог людини? Чому? 4. Приклади №753 с.113(за варіантами) Щоб швидше доїхати до місця події треба обчислити приклади. Перевірка. 5. Фізкультхвилинка -Як ви думаєте пожежники роблять зарядку? А ви робили сьогодні зранку? (Фізкультхвилинка проходить під пісню О. Янушкевич, слова М. Ясакова «Пісня про зарядку») 6. Виклик 2 СЛАЙД 4 Адреса: вул. Травнева,18кв.98 Причина: пожежу спричинив вибухонебезпечний предмет Які це вибухонебезпечні предмети? 7.Розповідь вчителя про застережні знаки СЛАЙД 5 8. Читання пам`ятки СЛАЙД 6 9. Складання і розв`язування задачі. Щоб загасити пожежу, треба скласти і розв`язати задачу №755 (Складання плану розв`язння) 1) 20+20+20=60(к.) – вартість 3 пакетів. 2) 5*5= 25(к)- вартість 5 коробок 3) 60+25=85(к.)- вартість покупки. 10. Виклик 3 СЛАЙД 6 Адреса: провулок Вишневий (ділянка під будівництво) Причина: знайдено невідомий предмет Чому викликали пожежників? 11. Розповідь вчителя. СЛАЙД 7 За часів 2 світової війни німецько-фашистські і радянські війська мінували дороги, будівлі. Проводилось розмінування. Проте частина боєприпасів залишилась. На них натрапляли будівельники,трактористи під час оранки, розмивали дощі. 12. Розв`язування задач із сірникової коробки (по групам) Переставте 1сірник так, * щоб відповідь залишилась такою ж і приклад був правильним; * щоб відповідь змінилась і приклад був правильним. Додайте 1 сірник так, щоб відповідь була правильною. Заберіть 1 сірник так, щоб відповідь була правильною. VІ.Підсумок уроку - Чи здійснились ваші очікування від уроку? Яким був урок? 1. Продовжіть речення: Дізнались… Прочитали… Запам`ятали… Навчились... 2. Проблемне питання Коли ж вогонь стає ворогом людини? 3.Читання вірша Вогонь - всім друг, Надійний і корисний, Але якщо вам дружба дорога, То будьте обережні, Будьте уважні – Не перетворюйте друга на ворога. VІІ. Д/З Основи здоров`я: С.86-87 усно скласти 6 запитань, які починаються словом «Чому?» Математика:С.113 №756 (обчислити вирази), №757( задача)

Категорія: Математика | Додав: чайка0568
Переглядів: 1872 | Завантажень: 88 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2024