Навколосвітня подорож - Математика - Математика - Каталог файлів - Презентації для дітей

                RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        П'ятниця, 09.12.2016,  
                  Вітаю Вас Гость  
Категорії розділу
Останні коментарі

Доброго вечора)))Скиньте будь ласка фізкультхвилинку ivanna.kozhushko@mail.ru на елетронку

як скачати...будь-ласка



Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Математика » Математика

Навколосвітня подорож
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 21.01.2013, 22:42

ТЕМА. Знаходження значень виразів на сумісні дії першого ступеня та виразів з дужками. Задачі на знаходження числа за двома різницями (№№840 - 848)

МЕТА. Закріплювати вміння учнів виконувати письмове множення багатоцифрового числа; повторити порядок дій у виразах на сумісні дії; вдосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження числа за двома різницями. Розвивати логічне мислення, навички письмових обчислень. Сприяти вихованню пізнавальних інтересів.

ОБЛАДНАННЯ. Малюнки материків та карти до них, маршрутні листи із завданнями, схематична карта доріг. ТЗН: комп’ютер, мультимедійний проектор, диск із слайдами про материки.

ТИП УРОКУ. Урок – подорож (урок закріплення знань, вмінь та навичок).

ХІД ЗАНЯТТЯ
І. Організація класу.
Учитель: (читає з плакату)

У мене все добре.
У мене завжди є вибір.
Я обираю зараз цей урок.

- Я бажаю всім успіху. Попрацюємо так, щоб наприкінці уроку кожен з нас відверто міг сказати: «Я чесно і правильно виконав свою роботу! Я себе поважаю!»


ІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.
- Діти, сьогодні у нас особливий урок. Я бачу, що ви сповнені енергії для співпраці зі мною. І я вас запрошую у кругосвітню подорож, під час якої ми будемо знаходити значення виразів на сумісні дії першого ступеня та виразів з дужками. Задачі на знаходження числа за двома різницями.

ІІІ. Інтерактивна вправа «Очікування».
- Що ви очікуєте від сьогоднішньої подорожі?

VІ. Актуалізація опорних знань.

1. Гра «Частини світу».
— Пригадайте, які частини світу ви знаєте. (Cлайд 3)
На дошці з'являється запис:
Америка Австралія
Азія Антарктида
Африка Європа

2.Завдання
- Давайте готуватись у дорогу. Щоб дізнатися, яким видом транспорту ми будемо подорожувати, кожна група одержить маршрутний лист із завданнями. Відповіді завдань допоможуть нам скласти пазли. (На дошці прикріплена ілюстрація із зображенням корабля, але поки що зворотнім боком).


1) 200 + 400
∙ 5
:100
+ 51
81

2) 400 : 100
∙ 25
+ 500
∙ 3
1800

3) 840 : 2
: 30
∙ 20
: 7
40
4) 720 : 6
+ 600
: 10
: 9
8

5) 500 + 200
∙ 7
: 10
+ 70
560

6) 660 : 3
+ 500
: 8
∙ 3
270

- Ви добре впорались із завданням. Для круїзу ми обрали корабель.
Почнемо нашу подорож з материка, в якому знаходиться наша держава – це материк Евразія.
Євразія – найбільший материк світу. Він складається з двох частин – Європи та Азії. На території Євразії розташовано більш ніж 90 держав, у яких живуть люди різних національностей.

- А чи завжди наша планета мала такий вигляд?
- Багато років тому був один великий материк Пангея.

— Записуйте відповіді до задач.
а) 200 000 000 років тому на Землі був один великий материк Пангея. Під час землетрусів та активності вулканів цей материк розколовся на декілька частин. І тільки 25 000 000 років тому наша Земля стала та¬кою, якою ми її бачимо зараз. Порахуйте, скільки для цього потрібно було часу.
(175 000 000)


б) Площа поверхні Землі 510 000 000 км2. Яку площу поверхні займає вода, якщо площа поверхні суші дорівнює 149 000 000 км2?
(361 000 000)

в) Порахуйте, яку площу поверхні займає:

 Америка, якщо її площа на 107 000 000 км2 менша від площі поверхні суші;
(42 000 000)
 Азія, якщо разом з Америкою її площа дорівнює 86 000 000 км2;
(44 000 000)
 Африка; для цього від площі поверхні суші треба відняти 5 000 000 км2 і отриманий результат зменшити у 2 рази; таким чином ви отримаєте площу, яка дорівнює сумарній площі Америки й Африки;
(30 000 000)

V. Повторення та узагальнення матеріалу.

Завдання 3.

Подорожуємо до частини світу, яка знаходиться в Західній півкулі. Це Північна та Південна Америка.

Два материки Північна і Південна Америка утворюють частину світу – Америку. На її території розташовано близько 40 держав. Найбільші країни Північної Америки – Канада, США, Мексика, Південної Америки – Бразилія, Аргентина, Перу, Чилі, Венесуела.

Американський фермер вирішив відремонтувати своє ранчо. Він провів розрахунки на купівлю будівельних матеріалів: цегли та фарби. Давайте допоможемо йому обчисливши приклади № 843.

№ 843 (роботу в групах).
Поденна оплата Кількість днів Заробітна платня, грн..

Однакова ? дн. 75 грн.
? дн., на 2 дн. менше 45 грн.

1 група – розв’язує задачу самостійно;
2 група – розв’язує задачу за питаннями;
1) На скільки менше отримав грошей другий маляр, ніж перший?
2) Скільки щоденно отримував кожен маляр?
3) Скільки днів працював перший маляр?
4) Скільки днів працював другий маляр?

3 група – розв’язує задачу за схемою розв’язку.
1)  -  =  (грн.) – більше отримав перший маляр;
2)  :  =  (грн.) – поденна оплата малярів;
3)  :  =  (дн.) – працював перший маляр;
4)  :  =  (дн.) – працював другий маляр.

Завдання 4.
- Наша подорож триває. Вирушаємо на найхолодніший материк – Антарктиду.

Материк Антарктида – п’ятий за розміром серед усіх материків. Цей континент – найхолодніша частина поверхні Землі. З усіх боків його оточують найсуворіші моря на планеті. На ньому завжди бушують сильні, різкі вітри й заметілі, а вся територія вкрита вічним снігом і кригою.

Фізхвилинка.

VІ. Повторення та узагальнення матеріалу.
(Слайд 13)
- Наш корабель розправив вітрила і ми відпливаємо на найменший континент – Австралію.

(Слайд 14)
Австралія – найменший із континентів. На його території розташована лише одна держава – Австралія. Населення країни – в основному переселенці з Європи, які розмовляють англійською мовою. На території Австралії є й пустелі, і тропічні ліси. Береги материка омивають два океани: Індійський і Тихий.
Основний дохід країна одержує від сільського господарства і гірничодобувної промисловості. В Австралії обширні пасовищні угіддя, на яких випасають стада молочної худоби і овець.

Завдання.
Давайте обчислимо площу одного з таких пасовищ. Задача № 846.

(Слайд № 15)
Наша подорож триває і наступна зупинка буде на материку, який займає друге місце за площею. Так – це Африка.

(Слайд № 16)
На 8 тисяч кілометрів з півночі на південь простягнувся материк Африка. Його береги омивають два океани: Індійський та Атлантичний. На території Африки розташовано майже 60 країн. Найбільші з них – Судан, Алжир, Лівія, Єгипет, Заїр. Населення Африки різниться за кольором шкіри, мовою, національними традиціями.

(Слайд № 17)
Африканський страус - найкрупніший з виду страусів: його зріст досягає 250 см, вага до 150 кг.
Існує думка, що при переляку страус закопує голову в пісок.
Насправді іноді можна спостерігати страусів, що схилили свою голову до землі і ковтають пісок або гравій. Страуси відбирають із землі тверді камінці гравію, які поліпшують їхній травний процес.
Також страуси просто опускають голову до землі після тривалої погоні за ними, коли в них уже не залишається сил ні бігти ні навіть тримати піднятою голову.
Порівняйте масу страусиного яйця та курячого.
Страусове яйце має масу 1 кг 500 г. На скільки грамів яйце страуса важче за куряче яйце масою 62 г ? (1 кг 438г)

А ще в Африці є єдине з "Семи чудес світу", що збереглося до наших
днів – це найбільша з єгипетських пірамід - Піраміда Хеопса.

Висота однієї з єгипетських пірамід – 100 м. Це у 8 разів менше, ніж периметр квадратної основи піраміди. Знайди довжину сторони основи піраміди. (200 м).

(Слайд № 19)
Говорять: Всюди добре, а вдома найліпше. То ж повертаємось на рідну землю.

(Слайд № 20)
- Скажіть чи справдились ваші очікування?
- Хто може сказати про себе, що він чесно і правильно виконав свою роботу?
- Яке завдання вам найбільше сподобалось?
- А щоб і вдома завдання виконувались легко, давайте запустимо колесо фортуни:

За даним кодом скласти вираз побажання: «Працюйте наполегливо, швидко, старанно, щоб кожна хвилина не витрачалась марно».

І закінчимо нашу подорож, розглянувши домашнє завдання.

VІІ. Повідомлення домашнього завдання.
- Домашнім завданням буде виконання задачі за № 847 та прикладів за № 848.
- Перегляньте завдання. Які запитання до розв’язування? Що є незрозумілим?001120907bed703258503

Категорія: Математика | Додав: soolenka
Переглядів: 1330 | Завантажень: 153 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1  
допоможіть скачати.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Наші користувачі
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Наша кнопка
Презентації для дітей


Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2016