RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        Четвер, 28.03.2024,  
                  Вітаю Вас Гость  
Категорії розділу
Наша кнопка
Презентації для дітей


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Математика » Математика

Таблиця множення числа 7.
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 19.10.2013, 21:08
МАТЕМАТИКА семь чудес светаТема. Таблиця множення числа 7. Задачі на зведення до одиниці.
Мета. Скласти таблицю числа 7. Повторити назви чисел при множенні, вправляти учнів у розв’язанні задач на зведення до 1, знаходженні значень виразів на 2 дії різного ступеня; закріплювати знання про порядок дій у виразах. Розвивати усні та письмові обчислювальні навички,логічне мислення, уміння аналізувати. Виховувати цікавість до математики,старанність, бажання допомагати іншим.

Обладнання. «скринька скарбів»;
робочі зошити з математики; мультимедійна презентація.

Тип уроку. Комбінований урок-подорож з мультимедійним супроводом.
Методи: ігровий, розповідь, пояснення, вправи, самостійна робота, ілюстративно-демонстраційні.
Структура уроку.

1. Повідомлення теми і мети уроку.
2. Усна лічба в межах 100.
3. Каліграфічна хвилинка.
4. Пояснення нового матеріалу.
5. Самостійна робота (обчислення прикладів та виразів)
6. Фізкультхвилинка .
7. Робота над задачами.
8. Творча робота.
9. Робота з геометричним матеріалом.
10. Підсумки уроку.
11. Домашнє завдання.

Очікувані результати.
• Закріплення навичок усної лічби в межах 100;розв'язування задач на зведення до 1,закріплення таблиці множення на 7; творче завдання з геометричних фігур.
• Отримання нових знань для розвитку світогляду.

ХІД УРОКУ
І. Організація класу.
Ви почули всі дзвінок?
Він покликав на урок.
Кожен з вас приготувався,
На перерві постарався.
Зараз сядуть лиш дівчатка,
А за ними і хлоп’ятка.
ІІ. Повідомлення теми, мети уроку і мотивація навчальної діяльності учнів, перевірка Д/з.
Слайд 1.
Вчитель.
Зараз у нас урок математики. Математика, як сказав відомий російський полководець Олександр Суворов, це – гімнастика для розуму. Ми з вами теж будемо продовжувати тренувати свій розум, складати таблицю множення числа 7, розв’язувати приклади і задачі, працювати з геометричним матеріалом, виконувати творче завдання.
А щоб ще більше отримати знань, ми сьогодні вирушаємо у цікаву подорож. Під час подорожі вам доведеться показати всі свої уміння та навички з математики.
І якщо ми з цим впораємося – зможемо відкрити чарівну скриньку скарбів.
Отож, сідаємо у каюти корабля і через декілька секунд вирушаємо.
На кожному кораблі ведуть бортовий журнал, в якому записують все, що відбувається під час подорожі. Ваші зошити сьогодні стануть такими бортовими журналами
Вчитель.
Хоч плавати нелегко
Через моря наук,
Знання вам допоможуть,
Як рятувальний круг.
- Відкрийте свої бортові журнали – зошити, перевіримо домашнє завдання.
- Прочитайте відповіді прикладів у порядку зростання.
- Назвіть найбільшу відповідь, найменшу.
- Знайдіть суму найбільшої і найменшої відповіді.
- Як називаються числа при додаванні?
- У скільки дій розв’язали задачу? (2)
- Яку відповідь отримали?
ІІІ. Відтворення і корекція знань.
Вчитель.
- А тепер приготувалися, на кораблі піднімаються вітрила. Попутного всім вітру!
Слайд 2.
- По курсу бачу острів!
- Це - острів «Міцних знань»
1. Усний рахунок. Слайд 3,4 «Ланцюжок чисел»
3. Каліграфічна хвилинка. Слайд 5.
-Відкриємо бортові журнали, перевірили їх положення, порядок на робочому місці.
- Сьогодні ми з вами будемо писати цифру, а яку здогадайтесь …
1,2,3,4,5 –
До 5 ще 2 додать.
То ж відомо буде всім –
Разом вийде число ….. 7
- Цифра 7 складається з 3-х елементів: хвилястої палички, похилої та маленької горизонтальної.
- Пропишіть цифру 7.
- Яке це число? (одноцифрове).
- Складіть двоцифрове.(77)
- Скільки в ньому одиниць? (7) Десятків? (7)
- Назвіть сусідів числа 77. (76, 78)
- У багатьох народів число 7 вважалося особливим. Воно згадується в казках, міфах. А древні греки щорічно обирали 7 кращих акторів. З числом 7 пов’язані найзнаменитіші пам’ятники архітектури і мистецтва стародавнього світу.
- А де ви ще зустрічалися з цифрою 7?

Слайд 6
Створення асоціативного куща:

ІV. Робота над темою уроку
Слайд 7.
- Сьогодні, під час подорожі ми познайомимося з 7-ма чудесами світу.
- Познайомимося з першим чудом світу:
- Це – Єгипетські піраміди. Вони будувалися як усипальниці для фараонів. Найбільша піраміда – піраміда Хеопса. Її висота сягає майже 147 метрів.
Слайд 8.
Вчитель.
- Ми знову у відкритому морі. І наш корабель прямує до острову «Розумників»
- Щоб дізнатися про наступне чудо світу, складемо таблицю множення числа 7.
1. Попереджувальні вправи
- А для цього згадаємо, як називаються числа при множенні?
- Що показує перший множник? Другий?
- На дошці приклад на додавання. ( 6+6+6=18)
- Замініть його прикладом на множення.
- Що показує перший множник? Другий?
Слайд 9
2.Складання таблиці.
- Користуючись цими знаннями та таблицею додавання числа 7, складемо таблицю множення числа 7. (Колективно, на дошці)
…….
- Прочитайте таблицю.
- Як перевірити, наприклад, що 7х 4=28? (додаванням однакових доданків)
- Молодці!
Слайд 10
- І ось перед нами друге чудо світу – Висячі сади . Вони височили над землею на платформах, піднятих на міцних стовпах. Яруси садів були зроблені уступами. Вони з’єднувалися широкими сходинками. Аромат садів, їх тінь і прохолода здавалися людям чудом.
3. Засвоєння таблиці.
- Користуючись таблицею, розв’яжемо приклади № 241 ( 1 рядок)
1-й колективно;
2-й з коментуванням з місця;
3-й усно
4-й самостійно
Слайд 11
- Настав час познайомити вас із третім чудом світу – дванадцятиметровою Статуєю Зевса Олімпійського. Відомий скульптор Греції Фідій оздобив її золотом і слоновою кісткою.
Слайд 12
Вчитель.
- Вирушаємо далі… … і потрапляємо на Острів відпочинку.
V. Фізкультхвилинка
Любі дітки засиділись,
Ручки, ніженьки втомились.
Встаньте зараз на хвилинку
Проведем фізкультхвилинку.
……..
Відпочили? Відпочили.
До роботи приступили.
Слайд 13
- Ми наближаємося до «мису Задач».
1) Усне розв’язування задачі № 242, с.40. Робота з підручником.
Читає вчитель.
Читають мовчки учні.
Аналіз:
- Про що говориться в задачі? (про монтування будинків)
- За скільки днів бригада монтує 1 будинок? (за 7 днів)
- Яке питання задачі? ( За скільки днів бригада змонтує 4 будинки?)
- Що означає число 7? 4?
- Якщо один будинок монтували за 7 днів, то як дізнатися скільки днів потрібно, щоб змонтувати 4 будинки?
- Чому потрібно було 7х на 4? ( по 7 днів на кожен будинок)
2) Розв’язування задачі із записом у зошит.
Розв’яжемо задачу за № 243.
Читає вчитель.
Читають мовчки учні.
Аналіз:
- Про що розповідається в задачі?
- Скільки пального витрачає трактор за 6 годин? ( 42л)
- Яке питання задачі?( Скільки літрів пального витратить трактор за 8 годин?)
- Що треба знати, щоб дізнатися скільки літрів пального витратить трактор за 8 годин? ( Скільки літрів пального витрачає трактор за 1 годину)
- Нам це відомо? (Ні).
- А ми можемо дізнатися? (Так).
- У скільки дій задача?(У 2)
- Складемо план розв’язування задачі.
- Про що дізнаємося в першій дії? В другій?
- Запишемо умову задачі коротко.

- Складіть вираз до задачі.
- Молодці, ви справилися із завданням.
Слайд 14
- Тож знайомимося з четвертим чудом світу – храмом Артеміди. Будівництво цього храму продовжувалося на протязі 120 років. Він був зроблений із білосніжного мармуру. А в середині храму височила 15-ти метрова золота статуя Артеміди (богині полювання).
Слайд 15,16,17
Ми наближаємося до «Геометричної бухти». Увага. Попереду коралові рифи,наткнувшись на які, корабель може затонути. Щоб цього не сталося,ми кинемо якір, залишивши корабель, і в парах на човнах попрямуємо в бухту.
- Порахуйте, скільки всього трикутників?
Слайд 18.
- Ось і п’яте чудо світу – Мавзолей, побудований як гробниця царя Мавсола. Його висота – 49м, а висота статуї царя – 36м. Храм оточений колонами і має дах у фомі піраміди.
Слайд 19.
- І знову ми на морських просторах. Наш корабель прямує на «Острів скарбів».
- Ось і скриня скарбів. Забираємо її і відкриємо тоді, коли будемо в порту Школа.
Слайд 20
- А зараз ми познайомимося із шостим чудом світу. Це - Колосс Родосський. Колосс - це статуя мужчини надзвичайних розмірів з факелом у руці, який слугував маяком для кораблів.
Зустріч з піратами.
- На горизонті бачу корабель з чорними вітрилами.
Так це ж пірати.!!! Вони, мабуть, хочуть відібрати наші скарби.
- Краще ми попрацюємо з творчим завданням і розкажемо їм про сьоме чудо світу.
Робота в парах (до прикладів на віднімання скласти приклади на додавання, за № 243)
- Що отримаємо, коли до різниці додамо від’ємник?
Слайд 21.
- Сьоме чудо світу – це Александрійський маяк . Це трьохповерхова вежа, висотою 120м. Ця будова закінчувалася куполом з величезною статуєю бога морів – Посейдона. Будувався цей маяк 5 років і простояв 1500 років.
V. Підсумокуроку.
Метод «Мікрофон»
- Ось і закінчилася наша подорож.
- Важким був шлях, але ви досягли кінцевої мети. Повторили матеріал, показали гарні знання.
- Ось і повернулися ми у порт - Школа.
– Пригадайте, яке завдання було цікаве?
– А що найбільше запам’яталось? (Відповіді дітей)
– А що ж у нашій скрині? Давайте подивимося. (відкриваємо скриню, там - підручник математики і д/з).
– Подивіться , які скарби ми знайшли? Слайд 22
– Ми звами знайшли найцінніший скарб. Підручник і домашнє завдання № 246. Підручник нам дає знання, які завжди будуть з нами і допоможуть у важкій хвилині. А домашнє завдання ( приклади) закріпить їх.
– Знання –це скарб, а вміння вчитися- ключ до нього.
Категорія: Математика | Додав: Натусик7866
Переглядів: 5051 | Завантажень: 338 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2024