RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        Неділя, 28.05.2017,  
                  Вітаю Вас Гость  
Категорії розділу
Останні коментарі

Я думала что здесь есть это сказка angry ...

Дякую! На свято - ні, а от на урок - чудово!


Щиро дякую!

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Математика » Математика

Урок-подорож з математики для родин. 1 семестр
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 07.12.2010, 20:22

Презентація до конспекту уроку з такою ж назвою на сайті. Повторення і закріплення знань учнів в кінці 1 семестру. Урок-подорож для родин. БІЛЯЧЕНКО БІЛЯЧЕНКО  ОЛЬГА  ВАСИЛІВНА, учитель-методист,

Скандинавська гімназія, м. Київ

 

МАТЕМАТИКА

2 КЛАС

 

ТЕМА. Повторення і закріплення знань учнів в кінці 1 семестру. Урок-подорож для родин.

МЕТАЗасвоїти випадки додавання і віднімання з переходом через десяток, повторити таблицю мно­ження на 2, З, вчити розв'язувати задачі, обґрунтовувати вибір дії, розвивати чисельні навички, логічне мислення, виховувати культуру праці, старанність.

ОБЛАДНАННЯ. Електричне табло, таблиці, грамза­пис танцювальної музики, сигнальні блокноти, роздатковий дидактичний матеріал, малюнки корабля та островів, казкові герої: Скрудж, Біллі, Віллі, Діллі, Бубба.

 

ХІД УРОКУ

1.       Повідомлення теми і мети уроку.

- Сьогодні на уроці математики ми відправимося у далеку подорож до Країни Уолта Дізнея в гості до дядечка Скруджа.

Мандрівка буде довга, небезпечна, але цікава, то­му ми з собою візьмемо тільки дружних, таланови­тих математиків. А у нас в класі є такі? Ось ми і пе­ревіримо. За кожну правильну відповідь ви повинні брати морозиво, яке вчора прислав для вас Скрудж. Морозиво знаходиться у холодильнику.

 

2.       Усна лічба, математичний диктант.

а) Робота на табло, учні пишуть тільки відповіді.

8, 3 9, 2 8, 2 7, 3 6, 2

За допомогою табло запишіть числа,  будьте уважні.

Двоцифрові числа: 94, 53, 87;

трицифрові числа: 619, 549;

 чотирицифрові числа: 3456, 6781.

 

б)    Запишіть сусідів чисел 49, 69; число, яке йде перед числом 80, 60; число, яке йде за числом, позаду числа (наступне число) 29, 49.

 

в)       Гра «День і ніч».

Діти показують відповіді пальчиками.

11— це і скільки? (2)

12— це і скільки? (3)

 

14— це і скільки? (6)

15— це і скільки? (7)

 

 

г) Гра «Будь уважним!»
Приклади записані на таблиці.

67+30           70+30         38+2         52-30      16+50      79-5     43+40     78-20

Я розв'язала приклад і одержала у відповіді число 40. Знайдіть і прочитайте цей приклад.

- Розв'язала і одержала трицифрове число. Яке воно?

- Розв'язала і одержала у відповіді десятків і стільки ж одиниць; число 97; 8 десятків та оди­ниці; число, яке йде перед числом 59; число, в яко­му десятків та одиниці; однакова кількість де­сятків та одиниць.

 

д) Математичний диктант, який прислав нам Скрудж. Він вам його прочитає, пишіть тільки відповіді. (Аудіокасета).

«Дорогі друзі! Щоб побачити багато цікавого в Країні Уолта Дізнея, треба скласти

багато іспитів. Я пропоную вам легкий екзамен — математичний диктант.

 Бажаю тільки успіхів! Ваш Скрудж!

   - 60 збільшити на 3.

- Зменшити 28 на 8.

- Знайти різницю чисел 80 та 50.

- Знайти суму чисел 70 та 5.

- Зменшити 100 на 10.

   - Перший доданок 60, другий — 20, знайти суму.

  - Яке число треба збільшити на 2, щоб одержати 12?

 

3. Перевірка усної роботи, підсумок.

Перевірка проводиться за допомогою гри «Луна».

- Ви добре виконали всі завдання і тепер ми змо­жемо вирушити в цікаву подорож на казковому ко­раблі. В дорозі нам будуть допомагати герої мультфільмів. (Показ героїв). Як їх звати?

- Сідайте зручніше, милуйтеся океаном, сонцем. Вперед до берегів Америки в чудову Країну мультфільмів.

 

4. Задачі-жарти.

1. Бачу острів Лічильничок. (Малюнок на дошці). Біллі знаходиться серед мешканців цього острова. Він любить розв'язувати цікаві задачі-жарти. Він вам пропонує. (Діти напам'ять чита­ють задачі, а інші показують відповіді сигналь­ними блокнотами).

Їхало на крабі крабеня,

А на крабеняті — крабенятко,

 А на крабенятку — крабеняточко.

Краб поволеньки повзе,

На собі сім'ю везе.

 

Запитав Дідусь Панас:

Найпрудкіший хто із вас?

Ми побігли через поле:

Я, Сергійко і Микола,

Скільки дітей бігло через поле?

 

 В хорі п'ятеро сорок,

Чебурашка, колобок,

Два метелики, їжак,

 Соловейко, щука, рак.

Розтуляють всі роти.

А чи скажеш, друже, ти,

Скільки всього тут співців?

 

Песик наш сидів мовчав,

 А тоді й собі помчав.

Мав би я дві пари ніг,

Я усіх би переміг!

Скільки ніг у песика?

 

2.     Наш корабель пристав до острова Черепах. Кажуть, що вони незграбні, повільні, але вони гарно плавають. Тільки приклади дуже повільно розв'язують. Допоможемо їм! Ланцюжком розв'язують приклади, записують у зошит. Приклади подаються на таблицях. Прочитайте, що відповіли черепахи.
«Дякуємо!»).

 

3.     Острів Слонів. На цьому острові відпочиває Віллі. Він приніс вам великий кошик з чарівними фруктами. Треба не просто зірвати і покуштувати
який-небудь фрукт, а 
ще й прочитати число, визначити одиниці, десятки, сотні або тисячі. Ви готові до такої роботи? Вперед! Учні записують у зошит:

534 — визначити десятки, 92 — одиниці, 859 —сотні, 13 — десятки, 3459 — сотні, 9391 — тисячі, 18 - одиниці, 93 — десятки.

 

4.  Острів Пострибайськ.

- На цьому острові мешкає Бубба. Він любить танцювати, стрибати, веселитись, і запрошує вас до танцю (Грамзапис).

 

5.     Острів Папуг. Ми з вами опинилися на острові Папуг. Нас зустрів розмовляючий папуга Карудо.
Він
 цікавиться, чи зможете ви представити числа у вигляді розрядних доданків?

28=20+8                         943=900+40+3

         1249=3000+200+40+9

         46=40+6                          524=500+20+4

        1756=8000+700+50+6

- А тепер складніше завдання. Покажіть на пальчиках 1 м, 1 см, 1 дм, 1 мм.  

 - Скільки в 1 м сантиметрів? (дециметрів? )

- Скільки в 1 дм сантиметрів? Перетворити одиниці виміру у вказані:

23 см =...дм...см        9 м=...см        7 м=...дм       5 дм 3 см =...см                            84 см =  ...дм...см       3 м= ...см        6 м=...дм       4 дм 9см = ...см

Карудо говорить вам: «До зустрічі! До побачення!». Ви йому сподобались!

 

6.    Знову ми на кораблі. Ми йдемо до острова Мавп. Мавпа Джуді приготувала вам задачі.

(Заношу до класу велику м 'яку іграшку — мавпу, в зубах у неї конверт із задачами).

 

Задача № 1. У Віллі та Діллі було 15 іграшок. Віллі подарував своєму товаришеві 5 іграшок, а Діллі — 3 іграшки. Скільки іграшок залишилось у них?

(Коментоване розв 'язання задачі на дошці).

Задача № 2. У Бубби було 10 бананів, а у Біллі — а 8 бананів більше. Скільки бананів було у Біллі?

(Умову коментує учень, розв'язання самостійне, 5 зошитів — на перевірку).

 

7. Острів Зебр. Нас зустрічає Діллі. Йому подобається розв’язувати задачі, але вій не знає, якою дією: додаванням чи відніманням. Допоможіть йому. Записують у зошити у вигляді виразів.
Задача № 
1. у Скруджа було 10 будинків, потім він побудував ще 7. Скільки всього будинків стало у Скруджа?

Задача №2. У Віллі було 16 кульок. З кульки він подарував подрузі. Скільки кульок залишилось Віллі?

Задача № 3. У Бубби росло в саду 15 бананів. Навесні він посадив ще 5. Скільки бананів стало в саду?

Задача № 4. У Діллі було 18 яблук. яблук він з'їв. Скільки яблук залишилось у нього?

- А тепер розв'яжіть геометричну задачу. Накресліть відрізок довжиною 1 дм, підпишіть його, дайте ім'я. А другий відрізок — довжиною, що дорівнюватиме половині першого відрізка. (Пе­ревірка роботи).

 

8. Що це? Острів Драконів! Наш корабель потоплять Дракони. Швидше давайте відповіді на їх завдання.

а)    Хвилинка ерудита.

- Розглянь рядки чисел. Знайди у кожному зайве число. Як називаються числа, що залишилися?

381  23  432  450  

532  192  72  819

- Яке число зайве в цьому рядку? Яке з чисел буде найбільше після перестановки цифр у кожному рядку? 
29 100 41 38 (92 14 83).

 

б)    Швидко на корабель! Ой, що це? Треба швидко приборкати драконів. Три учні самостійно розв'язують рівняння на дошці. А учні класу 
будь-яке за вибором, зошитів на перевірку.

х+40=55              20+х=83                 х+60=90

в)    Діти, знову нещастя! На палубі вода. Хтось з драконів все ж таки встиг зробити пробоїну на нашому кораблі. Шукайте швидко пробоїни, ремонтуйте корабель! (Учні виправляють помилки у виразах).

8+9=17       9+4=14       6+5=12     18-9=8      (11, 13, 9).  

Пробоїни знайшли. Ура! Ми врятувалися!

 

9.  Ось ми в Кампанії Уолта Дізнея у дядечки Скруджа. Він вас хвалить, йому сподобалось, що ви гарно знаєте математику, швидко розв'язуєте задачі, приклади. Ось останнє завдання Скруджа.

 

На касеті:

Я задумав число. Збільшив його у разів. Одержав 16. Яке число я задумав?

Ріст Скруджа 75 см. Витягнувшись у весь зріст, він спить під ковдрою, довжина якої 55 см. Скільки сантиметрів ковдри не вистачає Скруджу?

 

6. Підсумок уроку.

- Молодці! Ви справжні мандрівники: розумні, сміливі, активні, здібні. На згадку про нашу подо­рож Скрудж дарує нам касету з його мультфільма­ми, які ми переглянемо пізніше в позакласний час. Ми повертаємося додому, наша подорож закінчи­лась. Порахуйте, скільки всього морозива ви з'їли піл час нашої подорожі.

(Визначаємо переможців, батьківський комітет пригощає учнів справжнім морозивом).
Категорія: Математика | Додав: OlgaVasboxlbox77
Переглядів: 2125 | Завантажень: 286 | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Наші користувачі
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наша кнопка
Презентації для дітей


Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2017