Урок з математики на тему «ЧИСЛО І ЦИФРА 0. ВІДНІМАННЯ РІВНОЗНАЧНИХ ЧИСЕЛ. ОДНОЦИФРОВІ ЧИСЛА.» - Математика - Математика - Каталог файлів - Презентації для дітей

                RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        Четвер, 08.12.2016,  
                  Вітаю Вас Гость  
Категорії розділу
Останні коментарі

Доброго вечора)))Скиньте будь ласка фізкультхвилинку ivanna.kozhushko@mail.ru на елетронку

як скачати...будь-ласка



Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Математика » Математика

Урок з математики на тему «ЧИСЛО І ЦИФРА 0. ВІДНІМАННЯ РІВНОЗНАЧНИХ ЧИСЕЛ. ОДНОЦИФРОВІ ЧИСЛА.»
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 18.08.2014, 20:22

Мета: закріпити знання учнів про 0, формувати поняття «число», «цифра», «одноцифрові числа», вдосконалювати навички усної лічби, вміння порівнювати числа. Навчити віднімати рівнозначні числа. Розвивати увагу, логічне мислення. Виховувати любов до природи. Обладнання: презентація на диску, осіннє листя з надрукованими прикладами, надрукований матеріал до усного рахунку для кожного учня, надруковані приклади для кожної групи, сигнальні картки у кожного учня. ХІД УРОКУ І. Організація учнів класу. (Слайд 1) Пролунав уже дзвінок, Час почати наш урок! Дружно будем працювати – Математику вивчати! ІІ. Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми і мети уроку. Сьогодні у нас незвичайний урок. У математику зробимо ще один крок. І казка знов завітала до нас, Знайомити з цікавою цифрою вас. (Слайд 2, 2 рази нажати) Вчитель. На сьогоднішньому уроці ми з вами вирушимо у мандрівку до осіннього лісу, а саме до наших менших друзів, які навчаються в «Лісовій школі» і (ще раз нажати) разом з ними згадаємо число і цифру, яку вже знаємо, будемо вчитися віднімати рівнозначні числа та дізнаємося, які числа називаються одноцифровими. А щоб наша мандрівка була успішною потрібно бути уважним, спостережливим і наполегливим. Нагадайте, а як потрібно себе вести в лісі? Отже, всі готові? Вирушаємо в путь. ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів. 1. Бесіда. (Слайд 3, 2 рази нажати) Вчитель. Діти, яка зараз пора року ? (Осінь) А як називається осінній місяць, який крокує по нашій країні за вікном? (Листопад) А чому він так називається? (Тому що падає листя) А яка погода переважає в осінню пору? (Дощова) (Слайд 4, 3 рази нажати) Ось ми і дійшли до лісу, але зненацька насунула дощова хмара, закружляв вітер осіннє листя і з хвилини на хвилину піде дощ. І щоб ми не змокли нам потрібен предмет, який захистить нас від дощу, а щоб отримати його треба виконати завдання від хмаринки. (Слайд 4, ще 1 раз нажати) 2. Усна лічба. Розв'язування прикладів. (Слайд 5, 1 раз) На дошці прикріплені листочки, а зі зворотної сторони приклади. 7 + 1 = 8 4 – 3 = 1 2 + 3 = 5 8 – 2 = 6 1 + 8 = 9 6 – 4 = 2 5 + 2 = 7 7 – 3 = 4 1 + 2 = 3 (У дітей листочки, на яких намальовані точки з цифрами. Діти розв’язують приклади у відповідному порядку і з’єднують точки. Отримують малюнок парасольки.) 5. 4. 2. 9. 1. 3. 7. .8 6. Вчитель. То який предмет ми маємо взяти, щоб не промокнути. (Парасольку) (Слайд 5, нажати ще 1 раз) ІV. Вивчення нового матеріалу. Вчитель. Ми продовжуємо крокувати лісовою стежкою і нам на зустріч вистрибнула, а хто відгадайте загадку. Очі сяють, як намисто, Мов дві цяточки вогнисті В неї хата гарна, тиха, Взимку повненько горіхів. В лісі любить вона жити, Відгадайте, хто це, діти? (Білочка) (Слайд 6, нажати 2 рази) Вчитель. Ой, ви чуєте мабуть ще хтось іде нам на зустріч. (Слайд 7, нажати 2 рази). Подивіться це їжачок. А що у нього на колючках? Скільки їх? (Слайд 7, нажати ще 1 раз). Погляньте, що зробила пустунка білочка, вона забрала у їжачка усі яблучка. (Слайд 7, нажати ще 1 раз). То скільки залишилося яблук на колючках? (Слайд 7, нажати ще 1 раз). (0) Вправа «Мікрофон». (Слайд 8, нажати ще 5 рази). Вчитель. Давайте пригадаємо, що ви знаєте про 0, адже з цим числом ми вже зустрічалися.  Відсутність елементів у множині виражають 0.  Число 0 позначається цифрою 0.  0 менше за 1.  Число 0 стоїть на початку числового ряду. Ознайомлення з поняттям «одноцифрові числа». Вправа «Продовж речення». (Слайд 8, нажати ще 1 раз).  Цифри – це … (знаки, якими позначаються числа).  Цифри … (ми бачимо, пишемо).  Числа … (чуємо і вимовляємо).  Цифр є 10: (0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9). (Слайд 8, нажати ще 1 раз).  Числа, записані за допомогою однієї цифри, називаються одноцифровими. Вчитель. Отже, давайте назвемо одноцифрові числа. (Називають від 0 до 9 та від 9 до 0). (Слайд 9, нажати 4 рази). Фізхвилинка. Вітер віє нам в лице – Захиталось деревце. Вітерець все тихше – тихше – Деревце все в вище – вище. Гілочки до сонечка тягнуться, А дітки за парти тихенько всідаються. Робота в робочому зошиті. (Слайд 10, нажати 4 рази). Має бути 3 картинки. 1. Вчитель. Білочка залишилася задоволена нашими знаннями і пострибала далі, а стежка вивела нас на лісову поляну, на якій бавляться сіренькі зачата. І від них наступне завдання. Вони просять прописати цифру 0 у наших зошитах. Завдання 5 в робочому зошиті. (Вчитель прописує на дошці). 2. Вчитель. Розбіглися перелякані зайченята, бо їх налякала, як ви думаєте хто? (Лисичка) (Слайд 10, нажати ще 1 раз). - Щоб лисичка не зловила зайчат, треба її відволікти і виконати наступне завдання. Завдання 2 в робочому зашиті. Вчитель. Хто вилетів з гнізда? Давайте розв’яжемо приклади. 5 – 1 = 4 – 1 = 3 – 1 = 2 – 1 = 1 – 1 = Підкресліть той приклад, який вказує, що всі пташки вилетіли з гнізда. 1 і 1 – це рівнозначні числа. (Слайд 11, нажати 1 раз). Висновок. Отже, при віднімання рівнозначних чисел ми у відповіді отримуємо 0. V. Закріплення вивченого матеріалу. Робота з підручником. (Слайд 12, нажати 3 рази). Вчитель. Лисичка хоч і не поласувала зайчатиною, але залишилася задоволеною, бо ви впоралися із завданням швидко і вірно. А ми не затримуємося і продовжуємо свій шлях далі. Але погляньте нам на зустріч іде володар лісу Лісовик і щоб він нас пропустив до «Лісової школи» нам потрібно виконати його завдання. 1. Завдання 1. Вчитель. Кого ви бачите на малюнку? (Білосніжку та 7 гномів) - Як ви думаєте куди проводжає Білосніжка своїх друзів? (Добувати дорогоцінне каміння). - А добувають каміння під землею, де дуже холодно. Що принесла Білосніжка гномикам, щоб вони не замерзли? (шапочки) - Скільки шапочок вив’язала вона для них? (7) - Білосніжка роздала гномам їх і чому у неї не залишилося шапочок? (було шапочок 7 і гномів 7. Отже, вона віддала всі і в неї не залишилося жодної, тобто 0). - Як ми отримали 0? (7 – 7 = 0) Висновок. Якщо відняти від числа те саме число, то буде 0. 2. Завдання 2. Складання прикладів за числовими променями. 5 – 5 = 0 7 – 7 = 0 (Вчитель пише на дошці, а учні в зошитах). Висновок. Якщо відняти від числа те саме число, то буде 0. 3. Завдання 3 (вправа №4). Вчитель. Ми добре працюємо, але Лісовик хоче вас випробувати ще в одному завданні. Як на мене воно дуже просте і ми швидко впораємося. Потрібно порівняти числа. (2-3 стовпчики усно, а 4-5 із записом в зошиті і на дошці). (Слайд 15, нажати 5 раз). Фізхвилинка. Встало вранці ясне сонце, Заглянуло у віконце. Ми до нього потяглися, За промінчики взялися, Будем дружно присідати, Сонечко розвеселяти. Встали – сіли, встали – сіли. Бачите, як звеселіли. Робота в групах. (Слайд 14). Вчитель. Молодці! Нарешті ми дійшли до «Лісової школи» і нас зустрічає Мудра Сова, з якою ми зустрілися 1 вересня і вона нас запросила в чудову Країну Знань. І сьогодні вона нам дає останнє завдання. Ви працюватимете в групах, тому давайте пригадаємо наш віршик і налаштуємося на роботу. (Слайд 15, нажати 3 рази). Ти у групі чемним будь Та про друзів не забудь. Ближньому – допоможи Та рішення підкажи. Вчитель. У кожної групи на партах лежать листочки з розв’язаними прикладами, але серед них є ті приклади, в яких навмисне Сова написала не вірну відповідь. Ваше завдання уважно перерахувати і розв’язати їх правильно і довести свою думку. Група №1 5 – 5 = 0 9 – 9 = 0 6 – 6 = 1 7 – 1 = 6 Група №2 4 – 4 = 1 8 – 7 = 1 3 – 3 = 0 6 – 6 = 0 Група №3 2 – 2 = 0 5 – 5 = 5 8 – 8 = 0 9 – 1 = 8 Група №4 1 – 1 = 1 8 – 8 = 0 7 – 2 = 5 6 – 6 = 0 Група №5 7 - 7 = 0 4 – 2 = 2 8 – 8 = 1 9 – 9 = 0 Група №6 6 – 6 = 0 8 – 8 = 0 6 – 5 = 1 3 – 3 = 3 Перевірка роботи груп. (Слайд 16, 17, 18, 19, 20, 21). VІ. Підсумок уроку. (Слайд 22, 2 рази) - Що нового дізналися на уроці? (Віднімання рівнозначних чисел) - Чому числа 2 і 5 – одноцифрові? (Запис одним числом) - Що таке цифра? (Це знак, який позначає число і ми його бачимо, пишемо). А число? (Ми чуємо і вимовляємо). - Що ви знаєте про 0? (Слайд 22, ще 1 раз)

Категорія: Математика | Додав: morningzvezda
Переглядів: 1994 | Завантажень: 218 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Наші користувачі
Статистика

Онлайн всього: 12
Гостей: 10
Користувачів: 2
tereshchenko1962, VS
Наша кнопка
Презентації для дітей


Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2016