Утворення, називання і читання чотирицифрових чисел у межах 2000. - Математика - Математика - Каталог файлів - Презентації для дітей

                RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        Четвер, 19.01.2017,  
                  Вітаю Вас Гость  
Категорії розділу
Останні коментарі
Дуже рада, що мої тести допомагають ще комусь. Буду старатися ще більше.  cool

Супер! Дякую, Ганно Анатоліївно! Вже маю в арсеналі всі тести, які Ви зробили. 
Велике спасибі!


Дуже цікава робота!!! biggrin
Нет доступа. Свяжитесь с владельцем или войдите в аккаунт, у которого есть доступ. 
Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Математика » Математика

Утворення, називання і читання чотирицифрових чисел у межах 2000.
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 19.10.2013, 21:11
Урок математики 4 клас
Тема: Утворення, називання і читання чотирицифрових чисел у межах 2000. Розв’язування задач.
Мета: ознайомити учнів з утворенням, назвою і читанням чотирициф¬рових чисел у межах 2000; повторити способи позатабличного множення двоцифрових чисел на одноцифрове число; розвивати вміння розв'язувати задачі, які містять збільшення (зменшення) числа у кілька разів і на декілька одиниць; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати любов до рідного краю, охайність, організованість.

Обладнання. Мультимедійне обладнання, презентація.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Хід уроку. ( Тема Слайд 1)

І. Організація класу до уроку.
- Діти, всі готові до уроку? Сідайте.
У нас сьогодні ніби свято.
Гостей зібралося багато.
Ану ж на них ви подивіться.
Й веселенько усміхніться.
Діти: Добрий день вам, добрі люди!
Хай вам щастя завжди буде.
Не на день і не на рік –
А на довгий – довгий вік.
ІІ варіант:
- Любі учні! У наш клас завітали гості щирі. Привітаймо в добрий час гостей посмішкою й миром:
Ми вам раді, люди добрі,
І вітаєм щиро вас,
Та запрошуєм ласкаво
На урок в четвертий клас.
2. Мотивація навчальної діяльності:
- Математика - це цариця наук. Вона присутня повсюди: у повсякденному житті, у поезії, музиці, архітектурі, історії та географії. Сьогодні за допомогою математичних знань ми дізнаємося багато нового та цікавого про чудове місто України. А яке саме – дізнаємося, розв’язавши приклади .
( Слайд 2) - 4 клика
- Молодці!
- Наш урок – це маленька екскурсія по Києву. Ми не тільки познайомимося з його історією, але й дізнаємося як утворюються , називаються й читаються чотирицифрові числа, будемо розв’язувати задачі та приклади, працювати з геометричним матеріалом.

3. Усний рахунок
- А зараз ми з вами проведемо розумову розминку і дізнаємося багато цікавого про Київ. (Слайд 3)
Як і кожне місто, Київ має свою емблему - герб. Перший герб був створений в 15 столітті, а 230 років тому Київ отримав новий герб з зображенням архангела Михаїла.

- Полічіть від 15 до 23; від 95 до 109; від 993 до 1000
- Розкажіть про число 230. ( 2 сот., 3 дес., 0 од.; трицифрове;
парне; можна розкласти на три доданки: 200+30+0)
- Назвіть сусідів числа 230; 325; 400; 699;

- А яка найбільша річка України протікає в Києві?
- Дніпро вважається річкою трьох народів, бо протікає не лише через Україну, а й Росію та Білорусію. Греки називали Дніпро Борисфеном, а ми , слов’яни, Славутою.

- Знайдіть суму чисел 300 і 100 ( 400)
- Саме така найменша ширина Дніпра в межах Києва.
- Знайдіть різницю чисел 750 і 150 (600)
- Це найбільша ширина Дніпра в межах Києва.
- Скільки сантиметрів в 9м 8дм 1 см? (981см)
- Саме така протяжність Дніпра, але в кілометрах на території України.
- Знайдіть добуток чисел 2 і 3 (6)
- Саме така глибина Дніпра в наймілкішому місці.

(Слайд 4)
- Перед вами зображення Києво-Печерської лаври. Це найдавніший храм міста. В ньому захоронено 117 святих-ченців. Вони мешкали у печерах, підземних келіях.

- Доповніть числа, які ви бачите, до 117.

100
50 17
90 117 80
110
- Як можна назвати числа 50, 80, 100, 90? (круглі)
- Які числа зайві? Чому? (17, 117)

4. Хвилинка каліграфії
- А зараз відкриємо зошити, покладемо їх під нахилом та проведемо хвилинку каліграфії.
- У 988 році київський князь Володимир хрестив Київську Русь. На честь князя над Дніпром споруджено ось такий пам’ятник. (Слайд 5)
- Пропишіть рядок цифр 9,8,8, повторюючи закономірність.
- Згадаємо, що цифри ми пишемо охайно, без виправлень, каліграфічно.
- Які трицифрові числа можна скласти з цифр 9 та 8?
(записати каліграфічно на дошці)
- Підкресліть однією лінією найбільше трицифрове число; двома лініями – найменше.
5. Робота над темою.
- Сьогодні ми починаємо знайомство з «Багатозначними числами». На першій сходинці живуть чотирицифрові числа.

Сьогодні на уроці ми почнемо знайомство саме з ними. Але спочатку:
- Полічіть одиницями до 10. Що утворюють 10 одиниць? (1 десяток)
- Полічіть десятками до 10 десятків. Що утворюють 10 десятків?( 1 сотню)
- Полічіть сотнями до 10 сотень. Що утворюють 10 сотень? (1 тисячу)
- Ми вміємо називати, читати і записувати числа до 1000. Однак є числа, більші від 1000. Якщо до тисячі додати одиницю, то отримаємо число тисяча один. За числом тисяча один йде число тисяча два, а потім — тисяча три, тисяча чотири, тисяча п 'ять і т. д.

- Розгляньте мал. (с.16, № 109 підручника) (Слайд 6)
- Скажіть, яке число тут зображено за допомогою пучків з паличок і окремих паличок?
( У найбільшому пучку одна тисяча паличок. (Число тисяча двісті тридцять два.))
- Так, це число тисяча двісті тридцять два.
- У ньому одна тисяча, дві сотні, три десятки і дві одиниці.
- Це чотирицифрове число.
- У чотирицифровому числі, крім розрядів одиниць, десятків і сотень, є ще розряд тисяч.

- Розгляньмо запис чотирицифрових чисел у нумераційній таблиці (с.17 підр.) (Слайд 7)

- Прочитаймо ці числа. Числа починаємо читати з розряду тисяч. (Учитель читає числа, записані в таблиці, а потім пропонує учням прочитати їх повторно.)

- А зараз навчимося записувати чотирицифрові числа. Їх починають записувати з розряду тисяч, тобто в такому ж порядку, як і читають.

- Наприклад, число 1348 так і записують 1348.

- Запишіть числа : 1897, 1903, 1400, 1040.

- Із скількох цифр складаються чотирицифрові числа? (Чотирьох)

6. Дидактична гра «Оплески»
(До дошки виходять 4 учні: розряди тисяч, сотень, десятків, одиниць. Хтось із дітей називає чотирицифрове число. Кожен з учнів біля дошки повинен зробити по черзі стільки оплесків, скільки в розряді одиниць)

7. Робота в группах
- Попрацюємо в групах. У вас на столах картки із завданням. Напишіть в клітинках чотирицифрове число, назва якого складається з певної кількості слів: одного, двох, трьох, чотирьох.

з одного слова
з двох слів
з трьох слів
з чотирьох слів

8. Фізкультхвилинка. (Слайд 8)
Ми по Києву гуляєм
Фізкультхвилинку починаєм
Справа – Лавра, тут – Хрещатик,
А внизу – Дніпро.

В синім небі сонце сяє
І за нами промовляє:
Раз, два, три, чотири, п’ять
Будем дружніми зростать.
На «відмінно» будем вчитись
І ніколи не лінитись.
7. Робота з підручником.
а) Закріплення та осмислення знань.
- А зараз ми попрацюємо з підручником. Відкрийте його на с. 17, № 111 (усно, ланцюжком)
- Якщо ми додаємо до числа 1, то отримуємо …наступне число.
- Якщо ми віднімаємо від числа 1, то отримуємо …попереднє число.

б) Розвиток математичних умінь.

1. Приклади № 112- обчислити добутки, користуючись правилом множення суми на число або переставною властивістю множення ( 4 пр. – колект.; 2 пр. – сам.)
- Яким заканом множення ми скористалися?

2. Задача № 113 ( колект.)

- Прочитайте умову задачі.
- Про кого розповідається в задачі?
- В яких класах навчалися учні?
- Який журнал передплатили учні?
- Скільки учнів 1 класу передплатили журнал?
- А 2 класу?
- Що відомо про учнів 3 класу, котрі передплатили журнал?
- Яке запитання задачі?
- Чи зможемо ми зразу дати відповідь на запитання задачі?
- Що треба знати, щоб відповісти на питання задачі?

- Складемо план розв’язування задачі:
- Про що дізнаємося в 1 дії? 2 дії? 3 дії?
- Запишемо умову задачі коротко.
- Які головні слова?

- Продовжимо подорож по місту Києву.
- Як називається головна вулиця Києва?
- Сьогодні Хрещатик красива і сучасна вулиця. А колись на місці Хрещатика була Хрещата долина. Російський поет-мандрівник В.Ізмайлов більш ніж 200 років тому писав, що вулиці Хрещатика вимощені, майже не було кам’яних будинків, і називав це місце селищем, а не містом.
- А зараз ми уявимо, що мандруємо Хрещатиком і розв’яжемо задачу:

3. Задача № 114 ( умова на слайд 9), колективно розібрати, самостійно записати розв’язання.
За 1 год Кількість
годин Відстань
Велосипедист
12 км
2 год
Однакова
Турист
?
6 год
- Про кого розповідається в задачі?
- Скільки км проїжджає велосипедист за 1 год?
- Скільки год він був в дорозі?
- Знаючи, скільки км проїжджає велосипедист за 1 год і скільки годин він був в дорозі, про що можна дізнатися?
- Що нам відомо про відстань велосипедиста та туриста?
- Значить, знаючи відстань, що проїхав турист і скільки год він був у дорозі, зможемо дати відповідь на запитання задачі?

4. Задача № 115* (усно), скласти вираз.

8. Робота з геометричним матеріалом.( Слайд10, 11)
- Порахуйте, скільки трикутників.

9. Підсумок уроку. «Мікрофон».
- Яким містом ми сьогодні подорожували?
- Що цікавого ви запам’ятали?
- Чого навчилися на уроці?
10. Домашнє завдання: с. 17 № 116.
Категорія: Математика | Додав: Натусик7866
Переглядів: 2862 | Завантажень: 182 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Наші користувачі
Статистика

Онлайн всього: 8
Гостей: 7
Користувачів: 1
вчитель
Наша кнопка
Презентації для дітей


Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2017