RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        Субота, 20.04.2024,  
                  Вітаю Вас Гость  
Категорії розділу
Наша кнопка
Презентації для дітей


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Основи здоров'я » Основи здоров'я

Країна емоцій
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 19.11.2010, 18:13

Емоції, їх значення для здоров’я людини 

 
Мета. Ознайомити учнів з позитивними й негативними емоціями; вчити дітей керувати своїми емоціями з метою зміцнення свого здоров'я, справлятися в умінні шукати вихід із ситуацій, що засмучують; виховувати бажання мати і примножувати позитивні емоції, розпізнавати свої почуття під час спілкування з іншими людьми. 
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати. Уточнення уявлення про настрій та його вплив на здоров’я людини. Розвиток емоційної сфери, логічного мислення на основі формування вмінь розпізнавати та визначати причини гарного і поганого настрою. 
Обладнання: малюнки людей з різними відтінками настрою, презентація. 
Метод навчання. Практична робота. 
Тип уроку. Урок – гра. 
Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Оголошення теми і мети уроку.
 
СЛАЙД 1. На сьогоднішньому уроці ми помандруємо до країни емоцій. 
СЛАЙД 2. В якій розглянемо наші відчуття, переживання та їх значення для нашого здоров’я. Будемо вчитись розпізнавати свої почуття та висловлювати їх. Це нам потрібно, щоб не принести шкоди своєму здоров’ю та здоров’ю оточуючих. 
А допомагати подорожувати нам будуть помічники - наші органи чуттів.

ІІІ. Повторення вивченого матеріалу. 
Пригадаємо їх назви , відгадавши загадки. 
• Сюди-туди повертає, 
Хропе, сопе, часом чхає . (Ніс) 
(На дошці плакат з намальованими органами чуттів)

• Двоє дивляться, одне говорить, а двоє слухає. /Очі, вуха, язик/

- Що ми відчуваємо цими органами? (Нюхаємо, смакуємо, бачимо, чуємо)

- Які відчуття можуь вкликати у нас ці органи? (задоволення, радості, насолоди, смутку, образи, печалі, сліз…) 
- Якщо відчуття приємні – людина почувається якою…?(веселою, задоволеною, якщо не приємні? – засмучена, не весела). 
ІV. Вивчення нового матеріалу. 
Людина завжди певним чином реагує на все, що її оточує, і що вона здійснює сама, а виражає свої почуття емоцією, яка з’являється на її обличчі.

1. Словникова робота. 
СЛАЙД 3. ЕМОЦІЯ – душевнее переживання, почуття, хвилювання. 
2. Розповідь вчителя. 
СЛАЙД 4. Емоції супроводжують нас усе життя. 
В новонародженої дитини емоції охоплюють хвилювання черезпочутття голоду і мокрої пелюшки до спокою від близькості мами та її серцебиття, теплої, сухої пелюшки, почуття ситості. 
Учневі 2 класу вже знайомі радість відкриттів, захоплення від подарунка, любов до рідних і близьких людей, насолода від перегляду мультфільмів. Відомі також сум від розлуки з дорогими людьми, зневага до нечесних вчинків, навіть, на жаль, злість і страх.
СЛАЙД 5 . Тому емоції розділились на позитивні , які допомогають зберігти здоров’я (радість, упевненність, сором’язливість, веселість, захоплення, спокійність) та 
СЛАЙД 6. негативні, які викликають поганий настрій ( страх, злість, смуток, незадоволення, недовірливість) спричиняють різні захворювання. Ці емоції небезпечні для здоров'я. 
3. Бесіда. 
- Як ви думаєте, які емоції портібні людині, її здоров’ю? (позитивні) 
- А які емоції ви вже переживали? 
Дуже важливо, щоб кожній ранок починався з позитивних емоцій, гарного настрою. 
4. Гра «Дружба починається з посмішки» 
У кожного з вас є рідні та друзі. 
- Хто твій друг? 
- Як ви думаєте, з чого починається дружба? (з посмішки) 
Посмішку можна дарувати. Я до вас посміхнулася - подарувала посмішку, і вам стало приємно. 
- Діти, сядьте в коло на килимку, поверніться один до одного, лагідно візьміться за руки та подаруйте один одному посмішку. (Тренінг.) 
Але щоб кожному стало ще приємніше, треба говорити компліменти, 
щоб у класі владарювали позитивні емоції, а ви набралися здоров’я. 
5. Гра «Компліменти» 
Зробити комплімент - це значить назвати людину приємним словом, похвалити за щось добре. (Роблю приклад компліменту: ти така весела, радісна, красива, з гарними косами ) 
- Діти, хто бажає Максимкові зробити комплімент? Наталці? 
- Тобі приємно? Тоді скажи «Мені дуже приємно». 
- Не забувайте, що компліменти робляться з посмішкою. (Слідкую, щоб у грі брали участь усі діти.) 
СЛАЙД 7. - Отже, ви посміхнулися, сказали компліменти, значить, ви друзі. Не забувайте робити компліменти мамі, татусеві, братикам, сестричкам і всім друзям. 
(Проспівати пісню «Улыбка»)
Категорія: Основи здоров'я | Додав: IpiHa
Переглядів: 11714 | Завантажень: 1061 | Коментарі: 13 | Рейтинг: 3.4/10
Всього коментарів: 131 2 »
13 наташа  
0
прекрасний матеріал!

12 yanochka  
0
ЩИРО ДЯКУЮ!!!

11 Світлана  
0
Чудові матеріали.

10 Дудник Людмила Анатоліївна  
0
як скачати

8 vjcmrf  
0
Нажаль немає ні музики, ні уроку!

9 вчитель  
0
А де Ви їх шукали? Презентацію я викачала з сервера. Вона є там.

6 Світлана  
0
Як скачати презентацію?

7 вчитель  
0
Зареєструватися і натиснути ВИКАЧАТИ З СЕРВЕРА

5 misharyzhyk  
0
hands

4 наташа  
0
чудово

3 панькіна світлана іванівна  
0
як скачати презентацію

2 Юля  
0
Як скачати презентацію?

1-10 11-11
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2024