Презентація до уроку "За добро добром платять."Кривенька качечка". - Читання - Читання - Каталог файлів - Презентації для дітей

                RSS 
        
        
             Створити сайт безкоштовно
          
       Ви увійшли як Гость 
        П'ятниця, 25.07.2014,  
                  Вітаю Вас Гость  
Останні коментарі
Уважаемая Виктория! Вы умничка! Никого не слушайте. Ваши работы ждут очень много учителей, чтобы потом порадовать своих учеников.И аналогов Вашим рабо...

Виктория! Вы пишите, что НА ТРЕНАЖЕРІ НЕ СТОЇТЬ МОЄ ПРІЗВИЩЕ, ЯК АВТОРА. Вот ссылка на мою работу, которую Вы загрузили на сайт и подписали свою фамил...

И ещё, Виктория! Наведите стрелочку курсора на название "Вашей" работы" Там высвечивается автор: Ольга и мой компьютер. Это уже полное ...

Уважаемая Виктория! Работа, которую Вы выставили на сайт является моей. В своей работе Вы изменили только примеры, а всё остальное моё. Загляните в му...

ШАНОВНА 1 ПЛАНЕТО! ПО-ПЕРШЕ НА ТРЕНАЖЕРІ НЕ СТОЇТЬ МОЄ ПРІЗВИЩЕ, ЯК АВТОРА. ПО-ДРУГЕ, ВСІ ДАНІ В НЬОМУ ЗМІНЕНІ. ПО-ТРЕТЄ, Я І НЕ ДУМАЛА ПРИВЛАСНЮВАТИ ...

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Читання » Читання

Презентація до уроку "За добро добром платять."Кривенька качечка".
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 04.02.2012, 22:07
Кривенька качечкаI.Організація класу.
Нумо, дітки підведіться !
Всім приємно посміхніться,
Продзвенів уже дзвінок,
Починається урок!
Чи цікаво вам дізнатися,
Що сьогодні може статись?
Ну , то ж всядьтеся зручніше
Почнемо урок скоріше!
Перевірте чи все готове у вас до уроку.А щоб наш урок пройшов добре, посміхніться один одному і скажіть на вушко щось приємне.
Девіз нашого уроку:(слайд 1)
Гарно читаємо, чітко відповідаємо,
Мову свою розвиваємо.

II.Актуалізація опорних знань.

1.Фронтальне опитування. « Мозковий штурм».
-Який розділ ми вивчаємо?
- Які жанри усної народної творчості вам знайомі?
- Над яким жанром ми працювали?
- Що таке казка?
- Які казки ми вивчаємо?

2. Розвиток читацьких навичок.(слайд 2)
Зійшли хмарки , і небо засиніло ,
І сонце ген з-за обрію пливе,
І всюди заіскрилось, засвітилось,
Напевне диво-казка тут живе.
А до неї ми потрапимо , якщо відчинимо чарівне віконце. Для цього треба справитися із завданнями.

Гра «Блискавка»
Казка, казати, качка, казкар, казковий.
-Яке слово зайве? Чому? (КАЧКА, бо всі інші спільнокореневі)

Робота з деформованим прислівям.( Слайд 3)

добром За платять добро.
У реченні заблукали слова, допоможемо їм знайти їхнє місце.
За добро добром платять.( Слайд 4)

- Що це? Як ви розумієте це прислівя?( читаємо хором)
Це і є темою нашого уроку.
( СЛАЙД 5 відкрите вікно)
Наше віконечко запрошує в чарівну країну народної казки.

III.Вивчення нового матеріалу.
1.Підготовка до сприймання теми уроку.
А ще до нас сьогодні завітала незвичайна гостя.Здогадайтеся, з якої вона казки ?( Відкриваю дівчинку з кужілочкою та веретенцем.)
(Слайд 6)
Так , це- героїня української народної казки « Кривенька качечка»
2.Словникова робота .( Слайд 7)
Починочок- пряжа, намотана на веретенце.
Веретенце- деревяний пристрій для ручного прядіння.
Кужілочка-частина прядки, на який намотують пряжу.
Полинули- полетіли.
(Показую починочок, кужілочку та веретенце).
3. Первинне читання казки.
- Про кого розповідається у казці?
4.Перевірка сприймання казки.
- Чи сподобалась вам казка?
- Які дійові особи казки?
5.Читання казки учнями.
- А щоб краще зрозуміти зміст казки, прочитаємо її ще раз.
Читання по частинах.

А) 1-а частина – до слів «…а самі знов пішли по грибки».
Читання «Ланцюжком»
Б) 2-а частина – до слів «Так і зробили»
Читання « на буксир»

В) 3-а частина – до слів «Не плач, галочко!». Читання «луною».
Г) 4-а частина . Читання «День і ніч».
- Прочитайте мовчки пісеньку дівчини й каченят.
- Як, по-вашому, треба читати пісеньку каченят?(Наспівно, заклично). А дівчини?(Із почуттям образи, із запевненням).

Фізкультхвилинка.
А зараз ми самі побудемо трошки каченятами , спробуємо скинути качечці по пірячку, підбадьорити себе та її.Відпочинемо.
Танець маленьких каченят.
Робота в групах
1 група ( Розумники)- 1 частина.Переказати близько до тексту.
2 група(Кмітливі) – 2 частина. Знайти у частині слова, що вказують, якою була дівчина.
3 група(Читайлики) – 3 частина. Вибіркове читання до слів « От дід тоді зробив їй кужілочку й веретенце...»
- Що дід з бабою зробили з гніздечком?
- Як вона на це відреагувала?
- Звертання діда з бабою до дівчини.
- Що вона їм відповіла?

4 група(Веселуни) – 4 частина.Прочитаємо цю частину в особах.(2 дітей читають за автора і дівчину, всі інші діти – хором за каченят.)
Капітан кожної групи вибирає ілюстрацію до своєї частини казки і прикріплює на магнітну дошку.Це і є малюнковий план казки.
Даю час на виконання завдань, по черзі виступають представники груп.
6. Робота над змістом.Усвідомлення морально-етичної спрямованості казки.Гра «Мікрофон»
- Що доброго зробили дід з бабою?
- Чим їм відплатила дівчина?
- Чому вона це робила?
- Чому дівчина не захотіла залишитися в діда з бабою?
- Чому вони спалили гніздечко качечки?Невже вони були злими?
- Як ви думаєте, як почувала себе вона , коли спалили її гніздечко?
- Що в цій казці схвалюється, а що засуджується?
- А що могло б бути , якби дід з бабою не спалили гніздечко?
- Чи дійсно ця казка є чарівною?Доведіть.Що чарівного тут є?
Гра «Крісло автора»
- А зараз уявіть , що ви є одним із персонажів казки, як би ви чинили на його місці?( На столі капелюх, хустина та віночок.Діти по черзі одягають один із атрибутів і дають відповіді.)

- Як ви вважаєте, куди полетіла наша качечка з табуном качок?
- Якщо вона відлетіла у теплі краї, то якою саме качечкою була наша?(Дикою).
- А чи всі качечки відлітають у теплі краї?( Ні , свійські залишаються)
- Які ще птахи відлітають у теплі краї ?
( Слайд 8)
7.Робота з прислівями. Визначення головної думки казки.
( Слайд 9)
На рідній стороні і камінчик знайомий.
Слово - не горобець, вилетить- не спіймаєш.
Добре роби- добре і буде.
- Яке з цих прислівїв виражає головну думку казки?

IV.Підсумок уроку.
Так, за кожен свій вчинок , добрий чи не зовсім, обдуманий чи ні , людина несе відповідальність.
- А що ми , школярі та просто діти , можемо робити доброго? Над цим питанням задумались учні нашого класу.
Що можу я на світі доброго зробити?
Я можу хатку пластилінову зліпити.
А біля неї тин, а поруч квіти,
А далі граються маленькі діти.
Що можу я на світі доброго зробити?
Природу можу, ліс, річки любити,
Кота і песика приблудного нагодувати,
І годівничку для птахів побудувати.
Що можу я на світі доброго зробити?
Я можу математику учити,
Писати вчитись і учити рідну мову,
Щоб грамотно вести мені розмову.
Що можу я на світі доброго зробити?
Я можу вдома прибирати й гарно шити,
Я можу радувати тата й маму,
Коли я роблю такі добрі справи.
Я можу радувати дідуся й бабусю,
Як прийду в гості і привітно посміхнуся.
І защебечу – цим здоров’я їм додам,
А ще у мене є багато інших справ...
Сподіваюсь, що після цього уроку ви будете робити тільки добрі та обдумані вчинки. А ще свої побажання вам на чарівних пірїнках залишила кривенька качечка.Одною із хороших справ буде виконання домашнього завдання.
Д. З. : 1 група- виразно читати і переказувати казку;
2 група- читати казку в особах.
Категорія: Читання | Додав: cfia
Переглядів: 4012 | Завантажень: 362 | Рейтинг: 4.0/3
Підтримайте наш сайт, переглянувши рекламні сайти
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Наші користувачі
Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 5
Користувачів: 1
Галя8934
Наша кнопка
Презентації для дітей



Copyright MyCorp © 2014
Створити сайт безкоштовно