Дикі тварини рідного краю. Групи тварин. Розпізнавання найпоширеніших тварин своєї місцевості. - Тварини - Природознавство - Каталог файлів - Презентації для дітей

                RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        Вівторок, 06.12.2016,  
                  Вітаю Вас Гость  
Останні коментарі

Доброго вечора)))Скиньте будь ласка фізкультхвилинку ivanna.kozhushko@mail.ru на елетронку

як скачати...будь-ласка



Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Природознавство » Тварини

Дикі тварини рідного краю. Групи тварин. Розпізнавання найпоширеніших тварин своєї місцевості.
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 18.09.2014, 23:27
Презентація з природ.Дикі тварини...

Хід уроку I. Організація класу. Створення позитивного настрою. Пролунав уже дзвінок. Час почати наш урок. Будем добре працювати, Щоб знання міцніші мати. Ми часу дарма не гаймо, До природи вирушаймо. - Діти, сьогодні на урок я запросила нашого давнього друга – Їжачка – Хитрячка ( доброго захисника природи ). ІІ. Хвилинка спостережень за погодою. - Дітки, наш урок сьогодні дещо незвичайний, разом з Їжачком ми вирушаємо в уявну мандрівку. Зазвичай, вирушаючи в подорож, треба дізнатися про погоду, щоб в дорозі нас не спіткали негаразди. Це ми і зробимо зараз. ( Учитель запитує, а учні відповідають ) - Яка зараз пора року? Який місяць? Яке число? - Тепло чи холодно надворі? - Хмарність, опади, наявність вітру. - Як змінилась погода за цей тиждень? - Корисна порада: «Незважаючи на погоду, посміхніться життю, і життя посміхнеться вам». IІI. Мотивація навчальної діяльності . Повідомлення теми уроку. 1. Розгадування загадок. - Наш урок продовжуємо за завданням Їжачка. Він пропонує розгадати загадки. ( Діти відгадують загадки, а вчитель виставляє малюнок – відгадку на дошку) 1. Не ходжу я, а скакаю, бо нерівні ноги маю. Через поле навмання перегнав би я коня. ( Заєць) 2. Дуже товсті ноги маю, тихо їх переставляю. Височезний я на зріст, замість носа в мене хвіст. ( Слон) 3. Сам чорний, та не ворон, є роги, та не бик, шість ніг без копит. ( Жук ) 4. Не лікар, а дерева лікує. З дерева лунає звук: хто там стукає: тук-тук? (Дятел). 5. Хто крилатий, гарний, гожий, На красиву квітку схожий, Має довгий хоботок, П’є нектар ним із квіток? ( Метелик ) 6. Стрибає з гілки на гілку, зветься … ( Білка) 7. Уночі гуляє, а вдень спочиває. 2 Має круглі очі, бачить серед ночі. (Сова) 8. Я руда, низького росту, хитра я і довгохвоста. На курей я вельми ласа – в них таке смачненьке м'ясо… Вовку-брату я сестриця, а зовуть мене… (Лисиця ) 2. Вправа «Вилучи зайве». - Всі загадки відгадані. Як назвати ці живі предмети одним словом? ( Тварини ). ( Вчитель виставляє на дошці слово «Тварини - Тож розглянемо галерею тварин, яка у нас утворилась. - Яких з цих тварин ви можете побачити у нас в лісі? ( Сова, метелик, білка, заєць, жук, дятел, лисиця ) - Назвіть ту тварину, яку ви не назвали. ( Слон) - Чому? ( Слони в нашій місцевості не водяться, а всі інші зображені тварини живуть у наших краях ) - Як називають тварин, які живуть у лісі? ( Дикі тварини ) - Яких ще диких тварин ви можете побачити у лісах нашого краю? ( Відповіді дітей ) - Зробіть передбачення: про що піде мова на сьогоднішньому уроці? ( Ми будемо говорити про диких тварин ) - Вірно, сьогодні разом із нашим хоробрим захисником природи ми розширимо наші уявлення про диких тварин саме рідного краю – Сумщини. ІV. Актуалізація опорних знань. 1. Завдання «Дай відповідь на запитання». - Користуючись галереєю малюнків, пригадаємо групи тварин. - Назви серед тварин комаху. ( Жук – олень, метелик махаон ) - Яка ознака комах? ( Комахи мають по 6 кінцівок ) 3 - Назвіть на малюнках птахів. ( Сова, дятел ) - Якого птаха називають лікарем? ( Дятла) - Назви нічного хижого птаха. ( Сова ) - Які загальні ознаки птахів? ( Тіло вкрите пір’ям ) - Якого звіра можна побачити на лісовій галявині? ( Білка, лисиця, заєць ) - Яка головна ознака звірів? ( Годування дитинчат молоком ) 2. Гра «Продовж рядок». - Пригадаємо, яких ви ще знаєте диких тварин. Для цього пограємо в гру «Продовж рядок». Я називаю групу тварин і її представників, а ви добираєте тварину, яка належить до цієї групи. (Учитель зачитує назви тварин, а діти розглянувши слайд, продовжують рядок. Звірі: вовк, олень, … Птахи: зозуля, соловейко, …. Комахи: муха, комар, …) Слайд 1 - Отже, тваринний світ різноманітний. А зараз визначимо диких тварин нашої області, перегорнувши сторінки усного журналу. V. Робота над новим матеріалом. Усний журнал «Тварини Сумщини». Тваринний світ Сумської області дуже різноманітний. Це зумовлено особливостями рослинності. У лісах можна зустріти таких тварин: Слайд 2 Для полів Сумщини характерні такі тварини: Слайд 3 Вони завдають певної шкоди посівам, з ними ведеться постійна боротьба. 4 Тварини річок представляють : Слайд 4 Птахи гніздяться по всій території області. Найбільш поширені: Слайд 5 У річках і численних ставках області водяться такі риби: Слайд 6 2. Хвилинка-цікавинка. ( Повідомлення підготовлених учнів ) А чи знаєте ви, що... • Шпак працює на добу 17 годин, ластівка — 18 годин, стриж — 20 годин. • Ставкові та озерні жаби взимку зариваються в мул непромерзаючих водойм. • Вужі зимують у підземних норах кротів, ховрахів, хом’яків. Слайд 7 3. Мозкова атака «Як рухаються тварини?» - Тварини мають особливу ознаку, яка відсутня у рослин – тварини переміщуються. Розглянемо слайд і розкажемо, як рухаються тварини. 5 Слайд 8 - Розкажіть, як рухається ластівка. ( Вона літає ) - Які ще дикі тварини вміють літати? ( Голуби, метелики, жуки, комарі, кажани ) - Як пересувається вовк? ( Він бігає ) - Які ще дикі тварини так рухаються? ( Лисиця, лось, олень, козуля, кабан ) - Як переміщуються риби? ( Вони плавають ) - Які ще дикі тварини так рухаються? ( Короп, щука, качка, окунь, бобер, гуска ) - Матінка – природа подбала про тварин і наділила їх умінням рухатися не тільки для того, щоб знайти собі їжу, а й для захисту від ворога. 4. Завдання «Як захищаються тварини». - Їжачок пропонує вам поміркувати над тим, як ще захищаються тварини нашого краю від ворогів. Розгляньте слайд. Слайд 9 - Поміркуйте, що допомагає сонечку попереджати про те, що краще його не чіпати. ( Яскраве забарвлення) - Який надійний захист у їжака? (Гострі колючки, уміння згортатися клубочком) - Поміркуйте, а що допомагає зайцю рятуватися від хижих тварин? ( Довгі ноги, забарвлення, він уміє швидко бігати і заплутувати сліди ) - Які ще тварини рятуються швидким бігом? (Олень) - Як рятується від ворога лісова ящірка? ( вона «віддає» частину свого хвоста, згодом він відростає 5. Робота за підручником. Гра «Роздивись і дізнайся» ( ст. 102 ) - Кого із зображених диких тварин можна зустріти у нашому краї? - Хто з них літає, ходить, стрибає, повзає? 6 - Де живуть ці тварин? - Яких диких тварин тобі доводилося бачити серед природи? Фізкультхвилинка ЗАЙЧЕНЯТА Забавлялись зайченята, (встати, підняти руки вгору, потягнутися) Виглядають маму й тата. (руки на пояс, повторити вліво-вправо з присіданням.) Ось так — лапку до лапки, ( поплескати в долоні) Ось так — шапку до шапки, (руки до голови — вгору) Ось так — вусом потрусим, (похитати головою) Так, так, так! (Пострибати.) VІ. Узагальнення та систематизація знань та вмінь учнів. - Їжачок – Хитрячок уважно слухав наші повідомлення і вирішив перевірити, наскільки ви були уважні. Він приготував для вас різноманітні завдання, які розкривають таємниці тваринного світу рідного краю. Вікторина «Чи знаєш ти тварин рідного краю?». ( Діти називають тварину, а вчитель виставляє малюнок – відгадку на дошку) • У цього звіра невелике тіло, носик витягнутий, лапки маленькі та корот¬кі, замість хутра у нього голки, всеїдний. ( Їжак ) • Ця риба проживає в річці, має довгу морду, гострі зуби, поїдає інших риб. ( Щука ) • Вона невелика, хутро руде, на лапках хутряні подушечки, хижак. ( Лисиця ) • У цього птаха такий міцний хвіст, що він ним підтримує тіло на дереві. (Дятел) 7 • Вона маленька, вертлява, хутро коричнево - рудого кольору. ( Білка ) • Ця пташка гнізда свого не має, яйця іншим підкладає, та у лісі в холодку все кує. (Зозуля) • Вона хвіст залишає, а від ворога втікає. (Ящірка) - Молодці! Ви чудово справились із цим завданням. 2. Самостійна робота в зошитах. ( ст. 39 ). - Ми знаємо, що тварини дуже піклуються про своїх малят. Тому зараз допоможемо дитинчатам знайти своїх мам. Для цього виконаємо вправу - гру «Лабіринт» у зошитах. Слайд 10 - Перевірте, чи так ви його виконали. 3. Перегляд відео " Весняні турботи ". 4. Складання правил «Буду я природі другом». - Давайте складемо правила поведінки в природі, використовуючи малюнки. 1. Не розорюй пташині гнізда, не чіпай пташенят! 2. Дотримуйся в лісі тиші! 3. Не турбуй тварин!

Категорія: Тварини | Додав: чайка0568
Переглядів: 2807 | Завантажень: 199 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Наші користувачі
Статистика

Онлайн всього: 12
Гостей: 8
Користувачів: 4
Stasi0007, вчитель, Irynka, Ириshа
Наша кнопка
Презентації для дітей


Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2016