Тема уроку : Форма предметів. Геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник, прямокутник, коло), їх розрізнення і назви. Знаходження в довкіллі предметів такої форми, яка повністю збігається з найпростішими геометричними фігурами. Практична робота. Виготовлення аплікації з готових геометричних фігур. Мета: закріплювати знання дітей по темам «форма предметів», «Геометричні фігури» , спираючись на отримані знання на уроках математики. Корегувати знання дітей.Розвивати сенсорні здібності, дрібну моторику,логічне мислення,уважність, зацікавленість в отриманні нових знань. Обладнання: ІД, готові геометричні форми для практичної роботи. Хід уроку I. Організаційний момент 1 СЛАЙД
1. Нервово-психологічний настрій. - Який зараз урок? (Я і Україна) - Про що ми розмовляємо на цьому уроці? II. Актуалізація опорних знань 1. Спостереження за погодою. 2 , 3 СЛАЙД 2. Пора року-осінь 4 СЛАЙД
3. Казковий ліс. - В чому незвичайність цього лісу?(він із геометричних фігур) Діти називають геометричні фігури.
III. Вивчення нового матеріалу 1.Повідомлення теми і мети уроку На нашому сьогоднішньому уроці ми з вами поговоримо про форми предметів , про геометричні фігури. 5 СЛАЙД 2. Називання геометричних фігур 6СЛАЙД
3. Відгадування загадок.
Оце так будинок – одне вікно: щодня у вікні кіно. Телевізор
Зелену сукню маю — ніколи не знімаю, Один-єдиний раз на рік зірками прикрашаю. (Ялина)
Хто входить і виходить, Той перший нам руку подає, Ми стоїмо завжди при вході, Нас у хаті кілька є. (Двері)
Сам без ніг, Малий, пузатий, А такий скакун завзятий! Тільки вдариш добре в бік – Як одразу в танець — скік! За ці скоки його люблять. А йому — мов так і треба: Підлітає аж до неба. На каміння упаде — Хоч би слід лишився де! (М'яч)
Не кущ, а з листочками. Не сорочка, а зшита. Не людина, а навчає. (Книжка)
Не гіркий і не солоний, А солодкий і червоний, Як же зветься цей товстун, Здогадалися?.. (Кавун)
4. Знаходження предметів такої форми, яка повністю збігається з найпростішими геометричними фігурами 7,8 СЛАЙД
5 .Фізкульхвилинка для очей . Листопад Треба дружно всім нам встати, Фізкультпаузу почати: Раз, два — руки вгору, Три, чотири — руки вниз, На сусіда подивись. Руки вгору, Руки в боки, А тоді ще три прискоки, 1, 2, 3 — Присідаєм нараз більше. 1, 2, 3, 4 — Тихо всі за парти сіли. 6. Практична робота. 1) Аналіз зразка 9 СЛАЙД 2) Викладання на парті 10 СЛАЙД 3) Виготовлення аплікації IV. Закріплення матеріалу 1. Визначення геометричних фігур , з яких зроблена аплікація 2. Конкурс на кращу роботу V. Підсумок уроку 11 СЛАЙД VI.Оцінювання.