RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        П'ятниця, 19.04.2024,  
                  Вітаю Вас Гость  
Категорії розділу
Наша кнопка
Презентації для дітей


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Трудове навчання » Трудове навчання

Форма предметів. Геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник, прямокутник, коло), їх розрізнення і назви. Знаходження в довкіллі предметів
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 30.11.2011, 19:18
Тема уроку : Форма предметів. Геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник, прямокутник, коло), їх розрізнення і назви. Знаходження в довкіллі предметів такої форми, яка повністю збігається з найпростішими геометричними фігурами.
Практична робота. Виготовлення аплікації з готових геометричних фігур.
Мета: закріплювати знання дітей по темам «форма предметів», «Геометричні фігури» , спираючись на отримані знання на уроках математики. Корегувати знання дітей.Розвивати сенсорні здібності, дрібну моторику,логічне мислення,уважність, зацікавленість в отриманні нових знань.
Обладнання: ІД, готові геометричні форми для практичної роботи.
Хід уроку
I. Організаційний момент 1 СЛАЙД

1. Нервово-психологічний настрій.
- Який зараз урок? (Я і Україна)
- Про що ми розмовляємо на цьому уроці?
II. Актуалізація опорних знань
1. Спостереження за погодою.
2 , 3 СЛАЙД
2. Пора року-осінь
4 СЛАЙД

3. Казковий ліс.
- В чому незвичайність цього лісу?(він із геометричних фігур)
Діти називають геометричні фігури.

III. Вивчення нового матеріалу
1.Повідомлення теми і мети уроку
На нашому сьогоднішньому уроці ми з вами поговоримо про форми предметів , про геометричні фігури.
5 СЛАЙД
2. Називання геометричних фігур
6СЛАЙД

3. Відгадування загадок.

Оце так будинок –
одне вікно: щодня у вікні кіно.
Телевізор

Зелену сукню маю —
ніколи не знімаю,
Один-єдиний раз на рік
зірками прикрашаю.
(Ялина)

Хто входить і виходить,
Той перший нам руку подає,
Ми стоїмо завжди при вході,
Нас у хаті кілька є.
(Двері)

Сам без ніг,
Малий, пузатий,
А такий скакун завзятий!
Тільки вдариш добре в бік –
Як одразу в танець — скік!
За ці скоки його люблять.
А йому — мов так і треба:
Підлітає аж до неба.
На каміння упаде —
Хоч би слід лишився де!
(М'яч)

Не кущ, а з листочками.
Не сорочка, а зшита.
Не людина, а навчає.
(Книжка)

Не гіркий і не солоний,
А солодкий і червоний,
Як же зветься цей товстун,
Здогадалися?..
(Кавун)

4. Знаходження предметів такої форми, яка повністю збігається з найпростішими геометричними фігурами
7,8 СЛАЙД

5 .Фізкульхвилинка для очей . Листопад
Треба дружно всім нам встати,
Фізкультпаузу почати:
Раз, два — руки вгору,
Три, чотири — руки вниз,
На сусіда подивись.
Руки вгору,
Руки в боки,
А тоді ще три прискоки,
1, 2, 3 —
Присідаєм нараз більше.
1, 2, 3, 4 —
Тихо всі за парти сіли.
6. Практична робота.
1) Аналіз зразка 9 СЛАЙД
2) Викладання на парті 10 СЛАЙД
3) Виготовлення аплікації
IV. Закріплення матеріалу
1. Визначення геометричних фігур , з яких зроблена аплікація
2. Конкурс на кращу роботу
V. Підсумок уроку 11 СЛАЙД
VI.Оцінювання.
Категорія: Трудове навчання | Додав: len-stef
Переглядів: 5564 | Завантажень: 260 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2024