Загальне поняття про іменник. Назви істот і неістот - Українська мова - Українська мова - Каталог файлів - Презентації для дітей

                RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        Субота, 21.01.2017,  
                  Вітаю Вас Гость  
Категорії розділу
Останні коментарі


Дуже рада, що мої тести допомагають ще комусь. Буду старатися ще більше.  cool

Супер! Дякую, Ганно Анатоліївно! Вже маю в арсеналі всі тести, які Ви зробили. 
Велике спасибі!


Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Українська мова » Українська мова

Загальне поняття про іменник. Назви істот і неістот
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 06.02.2015, 13:52

Тема: Загальне поняття про іменник. Іменники, що означають назви істот, неістот. Мета: Розширювати знання про іменник. Вдосконалювати вміння виділяти його се- ред інших частин мови через правильно поставлене запитання. Ознайомити з термінами "назви істот" і "назви неістот". Збагачувати словниковий запас уч- нів. Вдосконалювати навички грамотного письма. Виховувати уважність. Обладнання: Хід уроку: І. Організаційний момент. Вчитель. Любі діти! Добрий день! Зичу праці і пісень. А ще, друзі, всім бажаю Сил, натхнення на весь день! Учні. Добрий день! Добрий день! Дякуєм за побажання. На урок берем з собою Знання, вміння, навички й старання. Вчитель. Починаємо наш урок української мови. ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів - Подивіться, діти, уважно навколо себе і скажіть, що змінилося у класі? Чого вчора не було, а сьогодні є? (На столі торбинка, а біля неї сніговик з повідомленням) - Діти, а що це за торбинка у мене на столі? Ніхто не губив? О! Причаївся біля тор- бинки. Подивіться, хто! (Сніговичок) А що він тримає? (Послання) Шановні діти, учні 3класу, у торбинці цій білі сніжинки, але зовсім вони не прості. Треба виконати, діти, завдання ці. І ми будемо тоді молодці. - Ану, поглянемо, що там у торбинці? Які завдання приготував нам Сніговичок? ІІІ. Актуалізація опорних знань. СНІЖИНКА - КАЛІГРАФІЧНА ХВИЛИНКА - Отже, сядьте всі рівненько, запишіть число, класна робота. Дістанемо з торбин- ки першу сніжинку. (Звучить вальс сніжинок, з`являється, танцюючи, Сніжинка) Сніжинка. - Добрий день вам, любі дітки. Я - Сніжинка-каліграфічна хвилинка. Зачекалися на моє завдання? А відгадайте - но мою загадку. Дивина! Щезла стежка... Де вона? Зникла десь і огорожа... Що за диво? Все навкруг Вкрив біленький ніжний пух. Дива зовсім тут нема. То до нас прийшла... (Зима) - Який перший звук ми чуємо? /з/ - Якою буквою ми позначаємо звук /з/? (Буквою "зе"). Пропишіть букву "зе", слова "зима". ІV. Робота над новим матеріалом. 1. СНІЖИНКА - ГОСТИНКА - Діти, що це означає? Мабуть, до нас завітає гість! (Чується стукіт у двері. До класу заходить хлопчик. У нього на грудях напис "Іменник") Іменник Ой, як довго мандрував І до вас у клас попав. Та які ж ви всі гарненькі І слухняні, й чепурненькі! - Привіт, любі друзі! Давайте познайомимося! Мене звуть Іменник. Який я щасли- вий, що ви вже у третьому класі. Нарешті я зможу з вами потоваришувати. Коли я йшов до вас, то бабуся Зима передала вам вітання та невеличке завдання, аж втомив- ся його нести, бо дуже важке, тому що зачароване. Бабуся-Зима сказала: "Коли діти відгадають, то воно стане легеньке, як пушинка". Ну що, спробуємо? (Діти розгадують кросворд) 1. І 2. М 3. Е 4. Н 5. Н 6. И 7. К 1.Ой, яка ж вона гарненька, Пишнохвоста і руденька, Не звірятко - просто диво, Невгамовне, пустотливе. Вгору - вниз, на гілку, з гілки. Хто це буде, діти? (Білка) 2. Хоч у нього шуба є, Та як холод настає, Він не їсть тоді, не п`є, І не ходить, не гуляє, А у лігво залягає. (Ведмідь) 3. Крил немає, скрізь літає та ще й куряву здіймає. (Вітер) 4. Ніжна зірка сніжно-біла на рукав мені злетіла. Поки ніс її сюди, стала краплею води. (Сніжинка) 5. Я падаю на ваші хати, Я білий, білий, волохатий, Я прилипаю вам до ніг І називають просто... (Сніг) 6. Хто наткав полотна Аж до лісу від вікна? Сміється, здається: "От така ширина!" (Зима) 7. Що росте догори коренем? (Бурулька) - Яке слово вийшло? (Іменник) - Подивіться, діти на кросворд. На які питання відповідають розгадані слова? (Хто? Що?) - Що ви можете сказати про ці слова? (Назви людей або тварин відповідають на пи- тання хто? Назви всіх інших слів на питання що?) - А я розкажу вам ще нове про іменник. Іменники поділяються на істоти та неістоти. Іменники , що є назвами людей і тварин і відповідають на питання хто? - є істотами. Іменники, що відповідають на питання що? - є неістотами. - Ой! Щось ми зовсім забулися про нашу торбинку, а у ній ще багато сніжинок. 2. Робота з підручником. СНІЖИНКА - БУКВИНКА а) Вибіркове списування за Впр. 276 зі с. 117 - Запишіть слова у два стовпчики: у перший - іменники, які відповідають на питання хто?, у другий - іменники, які відповідають на питання що? б) Ознайомлення з теоретичним матеріалом. Вивчення правила з обов`язковим на- веденням прикладів. с. 117 в) Словникова робота - Прочитайте правильно слова: банкір, фермер, агроном. Поясніть значення цих слів і запам`ятайте їхній правопис. Банкір - власник банку, приватного чи державного, установа якого отримує, зберігає і видає гроші та інші цінні папери. Фермер - людина, яка займається сільським господарством і має від цього доходи. Агроном - це людина, яка дає поради, як сіяти, орати, доглядати за рослинами. Як лани оберігати від шкідників та бур`янів. 3. СНІЖИНКА - ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА 4. Колективне групове виконання впр277 зі с.117-118 - Я читатиму вам слова, діти, а ви запишіть їх у три колонки: Люди, Тварини, Росли- ни. - Які іменники є назвами істот, поставте до них запитання. Які іменники є назвами неістот, поставте до них запитання. 5. СНІЖИНКА - ГРА Гра "Розсели по будинках" Обладнання: малюнки будиночків із підписами ХТО? ЩО?, конверт із картками слів Завдання: прочитати слова з карток, розмістити слова - назви істот та неістот у від- повідні будиночки з питаннями. Хід гри: викликаний учень отримує конверт і розподіляє слова за групами у відпові- дні будиночки. Матеріал для гри: 1) Білочка, мама, клей, зошит, вуж, чобіток, учень. 2) Зозуля, вікно, книга, бабуся, ведмідь, цукерка. 3) Жираф, пенал, вінок, огірок, джміль, ластівка. V. Закріплення нового матеріалу. 1. Гра "Дай сигнал" ХТО? - червоний, ЩО? - зелений Метелик, їжак, парта, учень, олівець, лисичка, дошка, птах, дерево, синичка, Оле- нка, гойдалка, лінійка. 2. Гра "Оживи іменник" ЩО? - ХТО? Сніг - ... (Сніговик) Трактор - ... (Тракторист) Суд - ... (Суддя) Кухня - ... (Кухар) Футбол - ... (Футболіст) 3. Самостійна робота. СНІЖИНКА - ПОШТОВА СКРИНЬКА - Діти, подивимося у торбинку, яке ж у нас наступне завдання від Зими. ( На сніжинці - завдання) Любі діти, ви гарно працюєте на уроці. З кожним із вас я хочу поспілкуватися че- рез лист. Напишіть його мені, але лист буде незвичайний. Напишіть прізвище, ім`я на сніжинці, яка лежить у кожного на парті. Виконайте завдання з впр.278 зі с.118. Відправте листа. А я прочитаю ваші листи і кожному поставлю оцінку за роботу на уроці. (Робота по варіантах. Діти виконують завдання і кидають у поштову скриньку). VІ. Підсумки уроку. Іменник Ви добре попрацювали. На які питання відповідає іменник? Що нового ви дізнались про іменник? (Діти дають визначення понять "істота", "неіс- тота") - Заглянемо ще у нашу торбинку. Ой - там залишилася ще одна сніжинка. Що ж іще нам потрібно зробити? СНІЖИНКА - МУЗИЧНА ХВИЛИНКА Діточки, порадували ви мене, гарно працювали. А чи добре ви вмієте співати, чи знаєте пісеньку про зиму? (Діти співають пісеньку про зиму) VІІ. Домашнє завдання. с. 117 вивчити правило, впр.279

Категорія: Українська мова | Додав: Натали2442
Переглядів: 912 | Завантажень: 172 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Наші користувачі
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Наша кнопка
Презентації для дітей


Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2017