Закріплення й узагальнення знань про прикметник. - Українська мова - Українська мова - Каталог файлів - Презентації для дітей

                RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        П'ятниця, 20.01.2017,  
                  Вітаю Вас Гость  
Категорії розділу
Останні коментарі


Дуже рада, що мої тести допомагають ще комусь. Буду старатися ще більше.  cool

Супер! Дякую, Ганно Анатоліївно! Вже маю в арсеналі всі тести, які Ви зробили. 
Велике спасибі!


Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Українська мова » Українська мова

Закріплення й узагальнення знань про прикметник.
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 30.03.2015, 16:23

І. Організаційний момент Вчитель. Любі діти! Добрий день! Зичу праці і пісень. А ще, друзі, всім бажаю Сил, натхнення на весь день! Учні. Добрий день! Добрий день! Дякуєм за побажання. На урок берем з собою Знання, вміння, навички й старання. Вчитель. Починаємо наш урок української мови. ІІ. Мотивація навчальної діяльності Загадка: Привітанням журавля, Я пробуджую поля, Небеса і ручаї Та заквітчую гаї Відгадаєм хто вона Ця красуня чарівна? (Весна) Отже, ми здійснимо подорож до Весни. - Які зміни відчули в природі? - Кого взяла весна в свої помічники? (Місяці) - Які місяці ви знаєте? (Ребуси) , , (Березень) ,, ,, (Квітень) , ,,, (Травень) - Який місяць зараз? (Квітень) - Чому так називається? - Як ще називають цей місяць? (Краснець, лукавець, дзюрчальник, лелечник) - Які прикмети весни знаєте? Весна днем красна. Весняний день рік годує. У квітні ясні ночі закінчуються приморозками. Квітень землю квітчає, з вирію пташок стрічає. ІІІ. Повідомлення вчителя. - До нас на урок завітала красуня Весна, яка несла кошик з чарівними квітами. Але по дорозі кошик зламався, квіти розсипались. Вона заплакала, коли я її зустріла. Весна сказала, що я не зможу їй допомогти, зробити це можуть учні третього класу, які вивчили з української мови тему "Прикметник". Давайте допоможемо! Зберемо всі свої знання по темі і виконаємо завдання кожної чарівної квіточки. ІV. Актуалізація опорних знань. 1 квіточка -Цікаво, яке завдання принесла квіточка. Вона хоче побачити як ви гарно, каліграфічно правильно пишете букви, склади, слова, складете речення. Розминка рук - Замок. - Нащипаємо молодої травички. - Посолимо борщик. - Помиємо руки. На дошці: В в Вв ве вя нав.с тосвя нявесний - Подув весняний вітерець-пустунець і буква зникла. - Як пишуться слова весна, весняний? Чому? - Які це слова? (спільнокореневі) - Яке слово зайве? Чому? (Свято) - Яке свято наближається? - Які частини мови знаєте? - Складіть речення про весну, використовуючи ці частини мови. Прекрасну весну приносять лелеки. - Яке речення за метою висловлювання? - За інтонацією? - Зробіть зв`язок слів у реченні. Розумнички! Ви гарно справились із завданням! V. Закріплення й узагальнення вивченого матеріалу 1. Попрацюємо разом 2 квіточка Нам необхідно повторити словникові слова, правопис яких треба запам`ятати, зробити звуко-буквений аналіз "цікавого слова". 1) Цього звірка часто малюють з яблуками і грибами на спині, хоча живиться він переважно комахами, слимаками, черв`яками, інколи ловить мишей, змій і тільки зрідка їсть плоди. (Їжак) 2) Він великий, сильний. А як зустрінеться йому бджолине дупло, або кущ малини не обмине. (Ведмідь) 3) У садочку понад тином Я зробив йому хатину, Він навколо обдивився, Засміявся й оселився. (Шпак) 4) Живиться цей звір надземними і підземними частинами рослин та плодами дерев, кущів, особливо полюбляє жолуді. Їсть черв`яків, комах, ящірок, змій, жаб, мишей, риб. Якщо в лісі загинув звір, то його рештки стануть поживою для цієї тварини. (Кабан) Написання в зошити слів: Їжак, ведмідь, шпак, кабан. - Хто це? (Тварини) - До якої природи відносяться? Чому? (Живої) - Назва якої тварини зайва? Чому? (Шпак) - Яку скоромовку знаєте про шпака? Сів шпак на шпаківню. Заспівав шпак півню: -Ти не вмієш так, як я, Так, як ти, не вмію я. - Знайдіть слово в якому звуків більше ніж букв.(Їжак) - Зробіть звуко-буквений аналіз слова їжак. Молодці! Ви гарно справились із завданням! 2. Гра "Мікрофон" 3 квіточка Як ви засвоїли тему "Прикметник". 1) Які слова називають прикметником? 2) Прикметник в реченні зв`язаний з ... а) прикметником; б) іменником; в) дієсловом. 3) Скільки чисел має прикметник? а) 1 число; б) 2 числа; в) 3 числа. 4) Прикметник в однині змінюється за родами: а) так; б) ні. 5) Прикметники чоловічого роду мають закінчення... жіночого роду мають закінчення... середнього роду мають закінчення... 6) У множині прикметники мають закінчення... Молодці! Весна вдячна вам за відповіді! 3. Робота в парах. Робота за підручником. 4 квіточка - Квітка впала на с.156 Впр.385. У вправі потрібно прочитати вірш Ганни Чубач і списати його, вставляючи пропущені закінчення прикметників. 1) Діти читають завдання. 2) Письмове виконання вправи. 3) Взаємоперевірка. Які розумні учні! 4. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА 5 квіточка Що ж, мабуть прийшла пора Трохи відпочити, Я вас хочу на зарядку, Друзі запросити. 5. Групова робота 6 квіточка "Хитрувата" 1 ряд. Виписати антоніми. Вогонь - добрий слуга, але поганий хазяїн. Ранні пташки воду п`ють, а пізні - слізки ллють. 2 ряд. Дібрати синоніми. Прекрасна (весна) Відважний (чоловік) 3 ряд. Утворити прикметники від іменників. Хлопець - Риба - Солома - Розумнички! Як гарно працюєте! 6. Письмо по пам`яті. 7 квіточка - Прочитайте і доповніть прислив`я. Хто любить природу, той любить свою ...(Батьківщину, Вітчизну) - Як ви розумієте вислів? - А тепер напишіть його по пам`яті. Весна задоволена вашими відповідями! 7. Гра "Кмітливчики". 8 квіточка - Дізнайся про що, або про кого йдеться мова за ознаками. 1) Довговухий, куцохвостий, полохливий, прудконогий. (Заєць) 2) Хижа, руда, пишно хвоста, хитра, пухнаста. (Лисиця) 3) Вусатий, хвостатий, грайливий, м`який, кігтистий. (Котик) 4) Маленьке, пухнасте, беззахисне, безхвосте, жовте (Курча) 5) Жовтий, кислий, ароматний, вітамінний. (Лимон) 6) Смачне, холодне, солодке, вершкове. (Морозиво) Які ж ви кмітливчики! VІ. Підсумки уроку. 1. Гра "Доповніть речення" 9 квіточка Ми закріпили знання з теми ... Прикметник називає... Відповідає на питання... В реченні зв`язаний з ... Змінюється за ... і ... У множині прикметники мають закінчення ... Із завданням квіточки ви справились! 2. Вірш про прикметник (Розповідає учень) Прикметник дасть іменнику-предмету Якусь його ознаку чи прикмету. ПРИКМЕТНИК – це частина мови, Без неї нам не обійтись. Ти вслухайсь в слово пречудове, Йому, як другові, всміхнись. Земля – ЯКА? – ласкава, люба, рідна, А сонце – щире, золоте, А небо – лагідне, погідне, Життя – прекрасне, золоте. А очі в мами – добрі, ніжні, А голос – чистий і дзвінкий, А руки – теплі і надійні, А погляд – сонячний, ясний. Квітки у полі – білі, сині, Червоні, жовті, голубі. Хмарки у небі – бистрокрилі, Весняні, літні й зимові. Усі ознаки називає Прикметник як частина мови. І жодної ознаки не оминають Слова ці, справді, пречудові. 3. Домашнє завдання. 10 квіточка Пропонує квітка виконати вдома вправу 387 на сторінці 156. - Весна дуже вдячна, що ви допомогли зібрати чарівні квіточки, справились із завданням і прислала телеграму. Телеграма Я вдячна Вам за співпрацю. Мені було дуже приємно спілкуватися з учнями. Щиро дякую за гарні відповіді. Щоб вогник до пізнання у Вас не згасав, вправно долайте всі труднощі разом. І перемога буде вашою!

Категорія: Українська мова | Додав: Натали2442
Переглядів: 1160 | Завантажень: 191 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Наші користувачі
Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 4
Користувачів: 2
masha3va, NataD
Наша кнопка
Презентації для дітей


Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2017