Закріплення й узагальнення знань про прикметник. - Українська мова - Українська мова - Каталог файлів - Презентації для дітей

                RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        Понеділок, 05.12.2016,  
                  Вітаю Вас Гость  
Категорії розділу
Останні коментарі

Доброго вечора)))Скиньте будь ласка фізкультхвилинку ivanna.kozhushko@mail.ru на елетронку

як скачати...будь-ласка



Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Українська мова » Українська мова

Закріплення й узагальнення знань про прикметник.
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 30.03.2015, 16:23

І. Організаційний момент Вчитель. Любі діти! Добрий день! Зичу праці і пісень. А ще, друзі, всім бажаю Сил, натхнення на весь день! Учні. Добрий день! Добрий день! Дякуєм за побажання. На урок берем з собою Знання, вміння, навички й старання. Вчитель. Починаємо наш урок української мови. ІІ. Мотивація навчальної діяльності Загадка: Привітанням журавля, Я пробуджую поля, Небеса і ручаї Та заквітчую гаї Відгадаєм хто вона Ця красуня чарівна? (Весна) Отже, ми здійснимо подорож до Весни. - Які зміни відчули в природі? - Кого взяла весна в свої помічники? (Місяці) - Які місяці ви знаєте? (Ребуси) , , (Березень) ,, ,, (Квітень) , ,,, (Травень) - Який місяць зараз? (Квітень) - Чому так називається? - Як ще називають цей місяць? (Краснець, лукавець, дзюрчальник, лелечник) - Які прикмети весни знаєте? Весна днем красна. Весняний день рік годує. У квітні ясні ночі закінчуються приморозками. Квітень землю квітчає, з вирію пташок стрічає. ІІІ. Повідомлення вчителя. - До нас на урок завітала красуня Весна, яка несла кошик з чарівними квітами. Але по дорозі кошик зламався, квіти розсипались. Вона заплакала, коли я її зустріла. Весна сказала, що я не зможу їй допомогти, зробити це можуть учні третього класу, які вивчили з української мови тему "Прикметник". Давайте допоможемо! Зберемо всі свої знання по темі і виконаємо завдання кожної чарівної квіточки. ІV. Актуалізація опорних знань. 1 квіточка -Цікаво, яке завдання принесла квіточка. Вона хоче побачити як ви гарно, каліграфічно правильно пишете букви, склади, слова, складете речення. Розминка рук - Замок. - Нащипаємо молодої травички. - Посолимо борщик. - Помиємо руки. На дошці: В в Вв ве вя нав.с тосвя нявесний - Подув весняний вітерець-пустунець і буква зникла. - Як пишуться слова весна, весняний? Чому? - Які це слова? (спільнокореневі) - Яке слово зайве? Чому? (Свято) - Яке свято наближається? - Які частини мови знаєте? - Складіть речення про весну, використовуючи ці частини мови. Прекрасну весну приносять лелеки. - Яке речення за метою висловлювання? - За інтонацією? - Зробіть зв`язок слів у реченні. Розумнички! Ви гарно справились із завданням! V. Закріплення й узагальнення вивченого матеріалу 1. Попрацюємо разом 2 квіточка Нам необхідно повторити словникові слова, правопис яких треба запам`ятати, зробити звуко-буквений аналіз "цікавого слова". 1) Цього звірка часто малюють з яблуками і грибами на спині, хоча живиться він переважно комахами, слимаками, черв`яками, інколи ловить мишей, змій і тільки зрідка їсть плоди. (Їжак) 2) Він великий, сильний. А як зустрінеться йому бджолине дупло, або кущ малини не обмине. (Ведмідь) 3) У садочку понад тином Я зробив йому хатину, Він навколо обдивився, Засміявся й оселився. (Шпак) 4) Живиться цей звір надземними і підземними частинами рослин та плодами дерев, кущів, особливо полюбляє жолуді. Їсть черв`яків, комах, ящірок, змій, жаб, мишей, риб. Якщо в лісі загинув звір, то його рештки стануть поживою для цієї тварини. (Кабан) Написання в зошити слів: Їжак, ведмідь, шпак, кабан. - Хто це? (Тварини) - До якої природи відносяться? Чому? (Живої) - Назва якої тварини зайва? Чому? (Шпак) - Яку скоромовку знаєте про шпака? Сів шпак на шпаківню. Заспівав шпак півню: -Ти не вмієш так, як я, Так, як ти, не вмію я. - Знайдіть слово в якому звуків більше ніж букв.(Їжак) - Зробіть звуко-буквений аналіз слова їжак. Молодці! Ви гарно справились із завданням! 2. Гра "Мікрофон" 3 квіточка Як ви засвоїли тему "Прикметник". 1) Які слова називають прикметником? 2) Прикметник в реченні зв`язаний з ... а) прикметником; б) іменником; в) дієсловом. 3) Скільки чисел має прикметник? а) 1 число; б) 2 числа; в) 3 числа. 4) Прикметник в однині змінюється за родами: а) так; б) ні. 5) Прикметники чоловічого роду мають закінчення... жіночого роду мають закінчення... середнього роду мають закінчення... 6) У множині прикметники мають закінчення... Молодці! Весна вдячна вам за відповіді! 3. Робота в парах. Робота за підручником. 4 квіточка - Квітка впала на с.156 Впр.385. У вправі потрібно прочитати вірш Ганни Чубач і списати його, вставляючи пропущені закінчення прикметників. 1) Діти читають завдання. 2) Письмове виконання вправи. 3) Взаємоперевірка. Які розумні учні! 4. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА 5 квіточка Що ж, мабуть прийшла пора Трохи відпочити, Я вас хочу на зарядку, Друзі запросити. 5. Групова робота 6 квіточка "Хитрувата" 1 ряд. Виписати антоніми. Вогонь - добрий слуга, але поганий хазяїн. Ранні пташки воду п`ють, а пізні - слізки ллють. 2 ряд. Дібрати синоніми. Прекрасна (весна) Відважний (чоловік) 3 ряд. Утворити прикметники від іменників. Хлопець - Риба - Солома - Розумнички! Як гарно працюєте! 6. Письмо по пам`яті. 7 квіточка - Прочитайте і доповніть прислив`я. Хто любить природу, той любить свою ...(Батьківщину, Вітчизну) - Як ви розумієте вислів? - А тепер напишіть його по пам`яті. Весна задоволена вашими відповідями! 7. Гра "Кмітливчики". 8 квіточка - Дізнайся про що, або про кого йдеться мова за ознаками. 1) Довговухий, куцохвостий, полохливий, прудконогий. (Заєць) 2) Хижа, руда, пишно хвоста, хитра, пухнаста. (Лисиця) 3) Вусатий, хвостатий, грайливий, м`який, кігтистий. (Котик) 4) Маленьке, пухнасте, беззахисне, безхвосте, жовте (Курча) 5) Жовтий, кислий, ароматний, вітамінний. (Лимон) 6) Смачне, холодне, солодке, вершкове. (Морозиво) Які ж ви кмітливчики! VІ. Підсумки уроку. 1. Гра "Доповніть речення" 9 квіточка Ми закріпили знання з теми ... Прикметник називає... Відповідає на питання... В реченні зв`язаний з ... Змінюється за ... і ... У множині прикметники мають закінчення ... Із завданням квіточки ви справились! 2. Вірш про прикметник (Розповідає учень) Прикметник дасть іменнику-предмету Якусь його ознаку чи прикмету. ПРИКМЕТНИК – це частина мови, Без неї нам не обійтись. Ти вслухайсь в слово пречудове, Йому, як другові, всміхнись. Земля – ЯКА? – ласкава, люба, рідна, А сонце – щире, золоте, А небо – лагідне, погідне, Життя – прекрасне, золоте. А очі в мами – добрі, ніжні, А голос – чистий і дзвінкий, А руки – теплі і надійні, А погляд – сонячний, ясний. Квітки у полі – білі, сині, Червоні, жовті, голубі. Хмарки у небі – бистрокрилі, Весняні, літні й зимові. Усі ознаки називає Прикметник як частина мови. І жодної ознаки не оминають Слова ці, справді, пречудові. 3. Домашнє завдання. 10 квіточка Пропонує квітка виконати вдома вправу 387 на сторінці 156. - Весна дуже вдячна, що ви допомогли зібрати чарівні квіточки, справились із завданням і прислала телеграму. Телеграма Я вдячна Вам за співпрацю. Мені було дуже приємно спілкуватися з учнями. Щиро дякую за гарні відповіді. Щоб вогник до пізнання у Вас не згасав, вправно долайте всі труднощі разом. І перемога буде вашою!

Категорія: Українська мова | Додав: Натали2442
Переглядів: 1141 | Завантажень: 189 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Наші користувачі
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наша кнопка
Презентації для дітей


Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2016