Дружні стосунки між однокласниками - Виховні заходи - Виховна робота - Каталог файлів - Презентації для дітей

                RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        П'ятниця, 09.12.2016,  
                  Вітаю Вас Гость  
Категорії розділу
Останні коментарі

Доброго вечора)))Скиньте будь ласка фізкультхвилинку ivanna.kozhushko@mail.ru на елетронку

як скачати...будь-ласка



Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Виховна робота » Виховні заходи

Дружні стосунки між однокласниками
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 25.07.2016, 22:06

Дружні стосунки між однокласниками.Хто хоче мати друзів, сам повинен бути приязним ( із притчі Соломона). Мета: Обгрунтувати необхідність дружніх стосунків з однокласниками, друзями;виховувати якості впевненої поведінки. Дружба -це взаємостосунки, основані на здатності людей поділяти радість і тугу, пристрасті і страждання, захоплення успіхами, жалі і болі від невдач.Товаришування -це сталі міжособистісні стосунки членів одного колективу, коли є інтерес до спільної діяльності, взаємодопомога в загальній справі, схожість життєвих поглядів. Гра " Так - ні"Якості, що сприяють ефективному спілкуванню: Злий,чуйний,байдужий,нещирий,ворожий,терпимий,нетерпимий,спокійний,упертий,доброзичливий, порядний,брехливий,сором`язливий.Поясніть вирази"написано на обличчі ”“ стався до інших людей так, як ти хочеш, щоб вони ставилися до тебе ” Чому важливо підтримувати шанобливі стосунки з людьми?Прочитайте дітям казку.Дівчинка і ромашка В. Сухомлинський. Сонячним ранком маленька дівчинка вийшла погратися на зеленій галявині. Раптом вона почула: хтось плаче... прислухалась. Плач долинав з- під каменя, який лежав у кінці галявини.Нахилилась дівчинка до каменя та й питає:Хто там, під каменем плаче?Це я, ромашка, - почувся тихий, слабкий голос.- Звільни мене, дівчинко, гнітить мене камінь.Відкинула дівчинка камінь і побачила ніжну стеблинку ромашки.Спасибі тобі, дівчинко, - сказала ромашка, зітхнувши на повні груди.Ти звільнила мене з – під кам`яного гніту.Як же ти потрапила сюди, під камінь?Підманув мене камінь, - розповіла ромашка. Була я маленькою насіниною. Восени шукала теплого куточка. Камінь дав мені притулок, обіцяв оберігати мене від холоду та спеки. А коли я захотіла побачити сонечко, він ледве не задавив мене. Я хочу бути твоею, дівчинко.Гаразд, будь моєю, - погодилась дівчинка. Подружилась дівчинка та ромашка. Щоранку дівчинка приходила до ромашки, і вони разом зустрічали сонечко Як добре мені бути твоєю, дівчинко, - часто говорила ромашка.А коли б ти виросла у лісі або при дорозі? Якби ти була нічєю?Я б померла від горя, - тихо сказала ромашка, - але я знаю, що нічиїх квітів не буває. Вони завжди чиїсь.Ось той маковий дзвіночок товаришує із сонечком. А ось та маленька квіточка незабудка – подруга весняного вітру. Ні, квітка не могла б жити нічиєю.Як ви вважаєте, чи бувають “ нічиї люди ” , “ нічиї звірі ”, “ нічиї дерева “ та інше.Коли так трапляється?Як на вашу думку, чи можуть рослини або тварини дружити з людиною?Розкажіть про свою дружбу з якоюсь рослиною чи твариною. Дякую за увагу.Виконала Марченкова О.Ю учитель КЗО НВО № 113 м. Дніпро

Категорія: Виховні заходи | Додав: marchenckowalena
Переглядів: 544 | Завантажень: 82 | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Наші користувачі
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Наша кнопка
Презентації для дітей


Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2016