RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        Вівторок, 21.11.2017,  
                  Вітаю Вас Гость  
Категорії розділу
Останні коментарі
Дякую, за чудову роботу.Мені сподобалось.

Щиро дякую! Чудова вправа на вдосконалення швидкості читання.



Дякую за відгук. Зроблю другу частину,- додам.

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Виховна робота » Виховні заходи

"Співпереживання і співчуття"
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 25.07.2016, 21:33

Співпереживання і співчуття. Мета:познайомити учнів з поняттями “ співчуття “ , “ співпереживання ”, навчити співчувати однокласникам, друзям і співпереживати з ними; розвивати навички роботи в парах; виховувати людяність,гуманізм, доброту. Повага -це першочергова вимога моральних взаємин між людьми. Співчуття -це здатність поставити себе на місце іншого, зрозуміти і відчути те, що й він. Глибоке співчуття називається співпереживанням.Співпереживання -виявляється не тільки в тому, щоб відчувати біль, або страх іншої людини, але й у вмінні допомогти їй вийти с цього стану . Творче завдання " Ласкаве слово"Послухайте і обговоріть прислів`я:“ Добре слово краще, ніж готові гроші ”,“ Від теплого слова і крига скресає ”,“ Від красних слів язик не відсохне ”,“ М`які слова і камінь крушать".Творче завдання " Ласкаве слово"Діти об`єднуються в пари. Кожна з них має придумати ласкаві слова та жести, які мають присмирити хижака; заспокоїти людину, котра впала і дуже забилася; примирити двох друзів; підтримати людину, яка загубила гроші тощо. Прочитайте дітям казку.Бджола та гарбузова квітка ” В. СухомлинськийП.олетіла бджола в поле за медом – далеко – далеко . А сонечко вже до заходу хилиться. Знайшла бджола велике гарбузове поле. У гарбуза квіти великі, пелюстки жовті, яскраві мов сонце.Літала бджола від однієї квітки до іншої, збирала мед. Підняла голівку, поглянула довкола та скрикнула по – бджолиному з переляку: сонечко зайшло, у небі зірочки мерехтять, у полі цвіркун співає.Що ж мені тепер робити? – розмірковувала в голос бджола.Сідай під пелюстки, - запропонувала їй гарбузова квітка . – Переночуєш, а вранці додому полетиш.Сіла бджола на солодкі тичинки, закрила її квітка пелюстками. Спить гарбузова квітка.Спить бджола. Спить поле.Увесь світ спить, тількизірочки на небі мерехтять.Ось і сонечко з`явилось із –за лісу. Гарбузова квітка відкрила пелюстки. Прокинулась бджола. Час додому летіти.Але в маленькому бджолиному серці щось затремтіло – сумне і тепле. Щось затримало бджолу біля квітки. Вклонилася низенько бджола гарбузовій квітці та мовила: - Дякую тобі, квітко, за гостинність.Як на вашу думку, чому бджолі було важко розлучатисяз гарбузовою квіткою?- Якщо ви зустрічаєте добрих людей, чи важко вам розлучатися з ними?. Дякую за увагу. Підготувала Марченкова О.Ю. учитель КЗО НВО № 113 м. Дніпро

Категорія: Виховні заходи | Додав: marchenckowalena
Переглядів: 752 | Завантажень: 65 | Рейтинг: 4.6/10
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Наші користувачі
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 1
Користувачів: 1
pogoda
Наша кнопка
Презентації для дітей


Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2017