Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 522 Показано матеріалів: 381-390 |
Сторінки: « 1 2 ... 37 38 39 40 41 ... 52 53 » |
Сортувати по:
Датою ·
Назвою ·
Рейтингом ·
Комментарях ·
Завантаженнях ·
Переглядах
 3 клас. Читання. ЩО ІЗ ЗАГУБЛЕНОГО НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ. А. Костецький «Бюро знахідок». Презентація допоможе з'ясувати важливість морально-етичних проблем, які вирішує у своїй поезії А. Костецький; формувати вміння визначати важливі питання твору та підтверджувати їх текстом; сприяти вихованню високої людської моральності кожної особистості. |
3 клас. Читання. Н. Забіла «Хто сильніший?» Презентація допомагає розкрити доцільність всього того, що створила природа; ознайомити дітей з поетичною казкою Н. Забіли; з'ясувати, як поетеса передала силу тепла, осудила жорстокість. |
 Презентація допомагає розкрити художню красу Шевченкового слова; передати любов до рідної землі через відтворення величі її природи; формувати вміння визначати співзвучність картин природи з настроєм людей; удосконалювати вміння виразного читання поезій, образного бачення зображеного поетом і відтвореного художником, уміння знаходити образні вислови. |
 Презентація допомагає вчити дітей мислити нестандартно; розвивати інтерес до навколишнього життя, розв'язання поставлених проблем; стимулювати дітей висловлювати власні ідеї; формувати бережливе ставлення до слова; розвивати інтерес до етимології слів. |
 Вправи на миттєве читання слів (6-8 знаків). 22 слайди по 14 слів. |
 Фрагмент уроку по темі "Зима." Вірш С. Жупанина "Святий , добрий, Миколай"...Звук. Для шкіл з російською мовою навчання. |
 Урок по темі "Овочі" для 1 класу шкіл з російською мовою навчання. В презентації чистомовка, загадки, вірш В. Кириленко " Художники". Звук. |
 Для тих хто любить казочки. |
 Вірш. Звук. |
 Презентація допоможе продовжувати розширювати знання про байки; передавати в інтонації характери дійових осіб, оцінювати їхні вчинки; вчити порівнювати твори; виховувати в дітей допитливість, любов до праці. |
|
|
| | |