Громадянська освіта Мета: збагачувати знання учнів про народні символи і традиції, пов'язанні з ними, розвивати зв`язне мовлення, вміння збирати народознавчий матеріал, формувати пізнавальну, інформаційну компетентність, виховувати повагу до символіки та національних традицій. Читання Мета: продовжити знайомити з творчістю М. Рильського, вдосконалювати навички виразного читання, навчити сприймати почуття, передані у вірші, привернути увагу дітей до багатства художніх засобів, розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, виховувати бережливе ставлення до хліба, повагу до людей праці, що зростили хліб. Обладнання: малюнки із зображенням символів України, мультимедійна презентація, індивідуальні картки. Хід уроку І. Організація початку уроку 1.Психологічне налаштування учнів ІІ. Мотивація навчальної діяльності 2. Вправа «Очікування» 3. Прохання бабусі. 4. Проблемне питання «Чому хліб є символом життя?» 5. Вправа «Саморефлексія» ЗНАЮ ВМІЮ ЦІНУЮ Визначаємо завдання уроку ІІІ. Робота над новим матеріалом 1.Словникова робота Слайд №2 Символіка Символ 2.Вправи на розвиток читацьких навичок * «Сфотографуй» Слайд №4 - назви яких рослин зайві?, назва якої рослини повторюється двічі? (вчитель доповнює про рослини символи) * гра «Хто більше?» Україна - це тихі води і ясні зорі, зелені сади, білі хати, лани золотої пшениці,
|