RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        П'ятниця, 26.04.2024,  
                  Вітаю Вас Гость  
Категорії розділу
Наша кнопка
Презентації для дітей


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Читання » Читання

Леся Українка «Мамо, іде вже зима»
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 27.03.2016, 16:43

Леся Українка «Мамо, іде вже зима» Мета: розширити уявлення учнів про творчість Лесі Українки; вчити сприймати поетичні твори; формувати навички свідомого, виразного читання; збагачувати словник; розвивати творчу уяву, образне мислення, навички інтонаційного читання; сприяти вихованню дбайливого ставлення до природи. Хід уроку І. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1. Робота над скоромовкою Цей концерт такий цікавий. Гра цесарка на цимбалах, Цвіркунець на скрипці Виграє на липці. Цінь-ці-фа і ців-ців-ців — Хор синиць і горобців Цвірінчить цілу годину Для пернатої родини. 2. Гра «Устав букви, утвори слова» — Замість крапок вставте букви так, щоб вони були закінченням поданих слів. ур каж сад див рин ... (ок) бан ... (ан) став капк шлун сараф III. Перевірка домашнього завдання Конкурс на краще виразне читання вірша Лесі Українки «Як дитиною, бувало...» (с. 100). IV. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку — Яку тему почали вивчати? — З творчістю якої поетеси почали ознайомлюватися на попередньому уроці? — Сьогодні на уроці ми ознайомимось з поезією Лесі Українки «Мамо, іде вже зима». V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. Робота над віршем Лесі Українки «Мамо, іде вже зима» (с. 101–102) 1. Бесіда про зимівлю птахів і допомогу дітей пернатим — Настала зима. Чи всі птахи полетіли у вирій? — Які з них залишилися зимувати? — Як птахам живеться взимку? — Це хвилює і маленького героя вірша Лесі Українки «Мамо, іде вже зима». 2. Словникова робота Гра «З’єднай слова» У вирій сіренька онде ненька мати їжу сивенька в теплі краї навісної злої, лютої прилине прийде, настане мусить повинна поживку там Фізкультхвилинка 3. Гра «Рибки». Мовчазне читання вірша учнями — Між ким відбувається розмова? — Про яку пташку розповідається у вірші? — Яке слово в тексті підказало вам це? — Що ви знаєте про цих птахів? — Яку користь вони приносять людям? Горобці на гілку сіли, Зграйкою зібрались, полетіли. Горе злісним шкідникам, Попелицям і жукам. Ці птахи бувають в шкоді, Склюють сонях на городі, Але й знищують комах. Горобець — корисний птах. 4. Вибіркове читання — Прочитайте всі запитання дитини. — Доведіть словами мами, що горобчику важко жити взимку. — Що допоможе пташині пережити зиму? 5. Читання вірша за особами — Як називається вірш, якому передано розмову двох осіб? — З якою інтонацією ви читатимете питальні речення? — Звертайте увагу на інші розділові знаки. 6. Гра «Добери риму» Зима — ... (нема). Мати — ... (хати). Сивенька — ... (маленька). Синку — ... (краплинку). Дбати — ... (шукати). VI. Підсумок уроку — З яким твором познайомились на сьогоднішньому уроці? — Чим ви можете допомогти пташкам узимку? VII. Домашнє завдання Вивчити вірш напам’ять (с. 101).

Категорія: Читання | Додав: bondarenkolar2012
Переглядів: 1916 | Завантажень: 56 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2024