Математичний КВК 2 класиМатематичний КВК для учнів 2 класу Мета: за допомогою різних вправ закріпити знання таб¬лиць додавання і віднімання; формувати вміння й на¬вички розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення, пізнавальну самостійність, творчу активність; виховува¬ти працелюбність, почуття дружби. Обладнання: таблиця для усної лічби; таблиці з малюнка¬ми та коротким записом задач; ромашки з числами; гео¬метричний матеріал; зображення поїздів; ребуси; інди¬відуальні картки для оцінювання; медалі. ХІД ГРИ І. Організаційний момент. Розподіл на команди Визначення капітанів Команда «Кмітливі» Щоб усе прекрасно знати, Будем добре міркувати, І свій розум розвивати! Додавати, віднімати Команда «Розумні» Треную свій розум, увагу та пам’ять. Працює мій мозок, і вчусь я старанно. ІІ. Розминка 1. Гра «Хто перший підніметься сходинками»
2. Поставити потрібні знаки та розв’язати приклади.
ІІІ. Завдання конкурсу 1. Вставити числа, при додаванні яких одержимо чис¬ла 9 і 10. (Завдання для капітанів.) — Чий поїзд швидше рушить із місця?
2. Гра «Визнач час відправлення поїзда» Час відправлення поїзда засекречений. У кожної коман¬ди є ромашка з числами. Вони повинні простежити за зміною чисел, записаних на пелюстці ромашки. Починаючи з числа 2, за годинниковою стрілкою, знайти число, за допомогою якого змінюються числа. Воно й буде означати годину відправлення поїзда. Записати число у середину ромашки.
3. Задачі у віршах — Настав час розв’язувати задачі! 1 команда • На лужку серед лози Заховались три кози. А отут, в густій траві, Ще пасуться собі дві. Може, скажем всі гуртом, Скільки є тих кіз разом?
• Десять мавпочок у клітках: Дорослі є і мавпи-діти. Дорослих мавп у клітці п’ять, А скільки там є мавпенят?
2 команда • У садок до годівниці Прилетіли три синиці, , Потім ще одна синиця. Скільки птиць на годівниці?
• По дорозі зайчик біг, Ніс сім яблук на пиріг. Двоє впали, покотились... Скільки яблук залишилось?
4. Розв’язати задачі за коротким запи¬сом. • У Марійки — 8 кульок У Ссргійка — ?, на 3 кульки <
• Їжачок — 5 грибів Білочка — ?, на 4 гриби >
— Розгляньте малюнок і задачу. — Кого ви бачите на малюнку? — Про що необхідно дізнатися в задачі?
Фізкультхвилинка Раз — піднялись, два — присіли, Хай мужніє наше тіло. Хто ж втомився присідати? Може, час відпочивати? Руки в боки, руки так, Руки вгору, як вітряк. Раз — піднявся увесь клас — Фізкультпауза у нас. 5. Вправи геометричного змісту. • У кожної групи по 8 паличок. Викладіть із них один квадрат. • Полічіть скільки на одному малюнку трикутників.