RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        Понеділок, 23.12.2024,  
                  Вітаю Вас Гость  
Наша кнопка
Презентації для дітей


Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Природознавство » Планета Земля

Збережемо природу Землі разом. 4 клас
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 04.02.2012, 16:19
 Урок та презентація за цією темою допоможе сформувати у дітей уявлення про необхідність охорони природи, про найглобальніші екологічні катастрофи, причини їх виникнення та згубну дію на природу Землі; сприяє переконанню учнів у необхідності бережливого ставлення до природи і власної участі в посильній природоохоронній діяльності.                              

 Я і Україна. Природознавство. 4 клас (україномовний)

Тема уроку. Збережемо природу Землі  разом.

Задачі уроку: а)  продовжувати формувати уявлення про необхідність охорони природи, про найглобальніші екологічні катастрофи, причини виникнення їх та згубну дію на природу Землі, узагальнити та розширити знання учнів про використання людиною природних багатств Землі,  про  шляхи збереження природи на нашій планеті;

                               б) продовжувати формувати вміння стисло висловлювати думки, аргументувати їх, висловлювати оцінні судження про стан об’єктів природи, планувати свою діяльність; розвивати інформаційні, комунікативні, соціальні, життєві, природничі компетентності;

                               в) виховувати потребу охороняти природу, переконання у необхідності бережливого ставлення до природи і власної участі в посильній природоохоронній діяльності.

 

Обладнання: підручник;  календар спостереження за погодою; фізична карта півкуль; електронна презентація «Збережемо природу Землі разом»; ілюстрації  «Раси»; картина «Корабельна роща» І.І.Шишкіна; картки для гри «Заходи  збереження природи»; мікрофон.

 

                                                                  Хід  уроку   

І Організаційний момент. Спостереження за погодою.

 

ІІ Перевірка домашнього завдання.

1.      Фронтальне опитування.

-        Які материки найбільш заселені?

-        Які материки найменш заселені?

-        Чому материки заселено нерівномірно?

-        Які раси на Землі ви знаєте?

2.      Фронтальна перевірка виконання домашнього завдання у зошитах. Заслуховування підготовлених учнями коротких повідомлень про населення Землі, про різні раси.

3.      Індивідуальне опитування.

Завдання 1. Розкажи, який материк і чому найбільш заселений. Покажи його на карті. Які раси людей на ньому живуть? Опис фізичних ознак.

Завдання 2.  Розкажи, який материк називають чорним, чому? Покажи його на карті.  Поясни, як на Землі виникла чорна раса; опис фізичних ознак.

Завдання 3.  Розкажи, який материк називають «льодовим» і чому. Покажи його на карті. Поясни, чому на ньому немає постійного населення. Хто його відкрив?

Завдання 4.  Розкажи і покажи на карті, де живуть люди монголоїдної раси; опис фізичних ознак. Розкажи, як утворюється держава, які її символи.

 

ІІІ  Мотивація навчальної діяльності.

  Бесіда.

-        Ми кажемо, що природні умови впливають  на людину. А як людина впливає на природу?

 

ІV  Повідомлення теми і завдань уроку.  Слайд 1.

Розширимо знання про вплив людини на природу, про причини забруднення природи, про шляхи збереження природи на нашій планеті.

 

V Первинне сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

1.      Розповідь учителя з елементами бесіди

-        Розкажіть за слайдами, як забруднюється наша планета. -   Слайди   2 – 6.

-        Які екологічні катастрофи впливають на природу Землі?  -   Слайди   7 – 10 ( після слайда 7 звернутися до картини. Ліс – «легені» планети).

-        Слайд 11. Планета «кричить» про допомогу! Яку допомогу ви можете запропонувати природі Землі?

2.      Фізкультхвилинка.

3.      Продовження розповіді вчителя.

Слайд 12.  Створення Міжнародного союзу охорони природи (МСОП), його завдання.

Слайд 13.  Видання Міжнародної Червоної книги.  Бесіда про Червону книгу України.

Слайд 14.  Міжнародна організація Грінпіс, її завдання.

 

VІ  Закріплення  та осмислення знань.

1.      Робота з підручником (с. 104 – 105).    Групова робота.

2.      Розповіді учнів про прочитане.  По два учні від кожної групи. Після виступу представників кожної групи – оплески за успішну роботу.

3.      Робота із зошитом.     Виконання завдання № 1, с. 14

 

VІІ  Узагальнення  та систематизація знань.

1.       Робота в парах. Гра «Заходи збереження природи»

2.       Самоперевірка за слайдами 15 – 16.  Оплески за успішну роботу.

3.       Гра «Мікрофон».

-         Як я бережу природу?

 

VІІІ  Підсумки уроку.

Бесіда

-        Що нового дізналися на уроці?

-        Яких навичок набули?

-        Чи може це бути корисним у житті? Що сподобалося на  уроці?

-        Продовжте речення «Після цього уроку я знаю…»; «Після цього уроку я вмію…»

 

ІХ Домашнє завдання.

1.      Опрацювати статтю в підручнику (с. 104 – 105).

2.      Закінчити виконання завдання у зошиті на с. 14.

3.      Слайд 17. Підготувати для виставки плакат під назвою «Планета Земля в небезпеці – захистимо її».

Категорія: Планета Земля | Додав: Олюшка4079
Переглядів: 7102 | Завантажень: 486 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 2
2 Lyusi  
0
Дякую за прекрасну роботу! Чітко, точно, лаконічно.

1 natalia  
0
очень классный сайт! презентации для уроков классные!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2024