RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        Понеділок, 23.12.2024,  
                  Вітаю Вас Гость  
Категорії розділу
Наша кнопка
Презентації для дітей


Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Трудове навчання » Трудове навчання

Аплікація з вирізаних форм за допомогою шаблону. 1 клас
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 18.11.2014, 19:39

Урок 5. Тема. Аплікація з вирізаних форм за допомогою шаблону. Об’єкт праці. Аплікації “Курчатко”. Мета. Вдосконалювати навички копіювання найпростіших форм за допомо¬гою шаблону. Вчити дітей виготовляти предметні аплікації. Ознайомлювати з естетикою і культурою аплікаційних робіт. Розвивати образне мислення. Виховувати точність та акуратність у ході виконання аплікації. Матеріали та інструменти. Кольоровий папір, про¬сті олівці, ножиці, клей, пензлики, картон, зразки виробів, ілюстрації. Хід уроку I. Підготовка робочих місць. II. Організаційний момент. Ми — маленькі майстренята. Щоби вправно працювати, дружні пальчики умілі, гей, беріться всі за діло! ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку. 1. Відгадайте загадку. Поряд з дітьми мама-квочка, З пір’я в кожного сорочка. Стане курочкою дочка, Півник виросте з синочка. Знають хлопчики й дівчатка То малесенькі … . КУРЧАТКА 2. Слово вчителя. - Ви вже виконували аплікаційні роботи з природного матеріалу. Сьогод¬ні навчитесь виконувати аплікації з кольорового паперу, зокрема паперових кружечків. З кружечків і допоміжних деталей можна зобразити зовсім не спо-ріднені й різні за формою об’єкти. Розгляньте ці ілюстрації. (Вчитель демонструє ілюстрації квітів, курчаток.) На які геометричні фігури схожі ці фігурки? (Кружечки, овали, трикутнички.) Допомагає розмічати деталі – шаблон.. Його накладають на папір, картон чи тканину і обводять олівцем по зовнішньому контуру, потім вирізують отримане зображення. ІV. Технологія виготовлення виробу. 1. Для виготовлення аплікації “Курчатко” потрібно приготувати аркуш зеленого картону. 2. На жовтий кольоровий папір прикладають шаблони, обводять їх по контуру і вирізають . Вирізують з кольорового паперу два круги, один з яких наполовину менший від другого. ( Вчитель з’ясовує з дітьми, який з кругів буде зображувати тулуб, а який — голівку пташеняти, а також, які ще потрібно вирізати деталі для повного зоб¬раження курчатка.) 3. Розмістіть на картоні заготовлені деталі так, щоб отримати профільне зображення пташеняти. 4. Намазуючи тонким шаром клей, приклеюють спочатку зображуваний тулуб курчатка, потім голівку, а дзьобик, лапки і око краще намалювати фломастером. V. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інструментів. VІ. Повторення правил техніки безпеки та гігієни праці. 1. Правила користування ножицями. • Ножиці для ручної праці повинні мати заокруглені кінці. • Клади ножиці так, щоб вони виступали за край робочого місця. • Не працюй тупими ножицями і ножем, а також ножицями зі слабким кріпленням. • У процесі різання уважно слідкуй за розміткою. • У процесі роботи тримай матеріали пасивною рукою так, щоб пальці були осторонь від гострого леза. • Не тримай ножиці кінцями вгору, не залишай у розкритому вигляді. • Передавай ножиці товаришу лише в закритому вигляді, тримаючи їх за робочу частину (кільцями вперед). • Не розмахуй ножицями, під час різання не ходи, а також не підходь занадто близько до того, хто ними працює. • Після роботи ножиці тримай складеними, бажано в чохлі, так само як ніж. 2. Правила техніки безпеки та гігієни праці  Роботу розпочинай лише з дозволу вчителя.  Користуйся прийомами роботи, як показав учитель.  У процесі роботи не відволікайся побічними справами.  Під час роботи з клеєм, користуйся пензликом.  Під час роботи тримай своє робоче місце у належному порядку.  Не змітай сміття з парти рукою, для цього є волога серветка. VІІ. Фізкультхвилинка. Раз, два - всі присіли, присісти Потім вгору підлетіли. підстрибнути Три, чотири - нахилились, нахиляння тулуба вперед, імітація Із струмочка гарно вмились. умивання П'ять, шість - всі веселі Крутимось на каруселі, покрутитися Сім, вісім - в поїзд сіли, Ніжками затупотіли. затупотіти Дев'ять, десять - відпочили І за парти дружно сіли. VІІІ. Практична робота. ІХ. Оцінювання виробів. Відбір на виставку. Х. Підсумок уроку.

Категорія: Трудове навчання | Додав: sansanovych
Переглядів: 2352 | Завантажень: 166 | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2024