Презентація
знайомить учнів із характерними
ознаками діалогу, найпростішими формулами мовленнєвого етикету; формує в дітей
уміння розрізняти діалог і монологічну форму мовлення, ставити запитання й
давати на них відповіді, будувати діалог, складати речення на задану тему;
збагачує й активізує словниковий запас школярів, розвиває інтерес до слова;
виховує прагнення красиво висловлюватись, пробуджує бажання допомагати
птахам.
Куракса Оксана Миколаївна, вчитель вищої категорії Бориспільського НВК «Гімназія «Перспектива».
Презентація допомагає ознайомити учнів з виражальними
засобами мови (порівняннями, епітетами, метафорами без уживання термінів);
формувати в школярів уміння добирати образні слова — назви предметів, ознак,
дій для точного та яскравого висловлення думки, доповнювати і складати речення
з використанням виражальних засобів; збагачувати словниковий запас дітей;
виховувати інтерес до вивчення української мови, бажання використовувати
виражальні засоби мови у власному мовленні.
Куракса Оксана Миколаївна, вчитель вищої категорії Бориспільського НВК «Гімназія «Перспектива».
Презентація
знайомить з поняттям речення ітекст,
допомагає розвивати уміння і навички зі складання речень і текстів різної
структури, розвиває словниковий запас учнів.
Репік Галина Іванівна, вчитель-методист, Скандинавська гімназія, м. Київ
Тренажер допоможе закріпити і повторити
знання про спільнокореневі слова, уміння знайти ланцюжок споріднених слів і
вилучити зайве слово. Куракса Оксана Миколаївна,вчитель вищої категоріїБориспільського НВК «Гімназія «Перспектива».
Презентація містить тренувальні завдання на визначення кількості голосних звуків у словах та співвіднесення їх із кількістю складів, розвиває фонематичний аналіз, навички читання та грамотного письма. Може бути використана для учнів 2 - 3 класів
Презентація допоможе активізувати
словниковий запас школярів; виховувати інтерес до пізнання нового, бажання
ознайомитись із розмаїттям дитячих журналів, прагнення зацікавити
однокласників своїм улюбленим журналом. Вона знайомить учнів з термінами журнал, рубрика, редакція; розвивати в дітей уміння розповідати, висловлювати й доводити власну думку
в письмовій формі, будувати діалог.
Презентація
допоможе розвивати в учнів уміння складати план майбутньої розповіді, будувати
за ним текст, добирати синоніми до поданих слів; збагачувати словниковий запас
школярів; закріплювати уміння правильно оформлювати письмову творчу роботу;
виховувати в дітей інтерес до природи, бажання пізнавати й передавати словами
її красу.
Презентаціядопомагає розвивати в дітей уміння визначати тему й головну думку тексту, добирати до нього заголовок; активізувати словниковий запас учнів;формувати в школярів уміння обґрунтовувати свою думку, свій вибір, оформлювати обґрунтування на письмі; виховувати інтерес до життя птахів.