RSS 
        
        
             
          
       Ви увійшли як Гость 
        Понеділок, 23.12.2024,  
                  Вітаю Вас Гость  
Категорії розділу
Наша кнопка
Презентації для дітей


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Каталог файлів

Головна » Файли » Українська мова » Українська мова

Закріплення й узагальнення знань про прикметник.
Щоб завантажити файл, зареєструйтесь, або увійдіть під своїм логіном 08.02.2016, 19:24

Повторення вивченого про прикметник як частину мови. Роль прикметника у мові. Українська мова. 4-й клас Мета:закріпити в учнів поняття про прикметник як частину мови, його роль у мовленні, продовжувати удосконалювати розвиток мовлення молодших школярів, виховувати любов до природи, сприяти формуванню соціальних і моральних якостей. Обладнання:завдання для груп, Сніговичок - листоноша,правила роботи на уроці, мудра книга на дошці, презентація. Хід уроку І. Організація класу 1.Девіз уроку (слайд №2) 2.Правила роботи на уроці (слайд №3) ІІ. Оголошення теми і мети уроку (слайд №5) Гість – Сніговичок з листом від зими (у листі лежить загадка про одного з лісових мешканців з пропущеними прикметниками) Слайд №4 1.Висування проблемного питання (До якої частини мови належать ці слова?) 2.Вірш з мудрої книги про прикметник. ІІІ. Актуалізація знань 1.Складання асоціативного куща (слайд №6) Який? Яка? Яке? Які? Прикметник частина мови Має число Змінюється за родами Другор. член речен. ІУ. Повторення вивченого про прикметник. (тепер ми можемо виконати завдання і допомогти Зимі) 1.Каліграфічна хвилинка (слайд №7) 2.Робота з підручником (впр.151) колективно (слайд №8) 3.Довідкове бюро (ілюстрація Синички та запис іі співу) Слайд №9 (на основі складання тексту розкриємо основну роль прикметника в мові?) - Невеличка довідкова інформація про цю пташку. - Складання тексту опису про синичку (Чому Зима нам прислала саме цю пташку? Як допомагають діти птахам взимку? А що синичка любить? ) Фізкультхвилинка (слайд№10) 4.Робота в групах (кожна з груп отримує конверт синього, зеленого або червоного кольору з завданням) слайд №11 Червоний (доповнити речення) Прийшла (яка?) … зима. Завив (який?) …вітер. Замерзла (яка?)… річка. Падають (які?)… сніжинки. Сховалися (які?)… пташки. Зелений (опиши предмет, використовуючи прикметники ) по 3 слова. Сніг, ніч, сонце. Синій (склади текст опис зайця) Де живе? Які у нього вуха, хвіст? Які у нього лапки, мордочка? Яка у нього вдача? Заслуховування представника кожної групи. У. Узагальнення і систематизація знань. 1. Творче конструювання (Один учень говорить іменник, а інший до нього прикметник) 2. Оцінювання роботи учнів (за фішками які вони отримували протягом уроку) УІ. Підсумок уроку Ми допомогли зимі вийти з лісу? На всі її запитання дали відповідь? Тепер якою вона до нас може прийти?(морозною, білосніжною…) УІІ. Домашнє завдання (вправа154 ). слайд №12 Дякую всім за роботу!

Категорія: Українська мова | Додав: Натали2442
Переглядів: 1277 | Завантажень: 144 | Рейтинг: 4.7/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту
Новини освіти
Поділися з друзями

Copyright MyCorp © 2024